mester4u 951 Skrevet 21. Juni, 2020 Faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/297315 Jeg tænker det bliver svært at få 5k kun for at få lov til at slikke hendes fødder og hun tisser på en. Men hvem ved.... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Juni, 2020 ja ok det er da godt nok nogle "dyre dråber" så med mindre at hun pisser champagne så springer jeg selv lige over, men pøj pøj til andre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 21. Juni, 2020 Det er omkring dobbelt pris af hvad jeg ville give for det hvis det varede en time. Faktisk et setup jeg godt kan tænde på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 22. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 8 timer siden: Det er omkring dobbelt pris af hvad jeg ville give for det hvis det varede en time. Faktisk et setup jeg godt kan tænde på. Så betaler du meget for en time. 2.500. Mere normalt er 1.500 - 2.000, men så er der heller ikke pis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg