Blender 116 Skrevet 22. Juni, 2020 Der er en meget stor gruppe der går efter GFE. Hvis pudesnakken, som tit er en del af den pakke, ikke bare skal handle om hvad en liter mælk koster i henholdvis Netto eller Irma, er det en god idé at der er en diskretions aftale, der gælder begge veje. Hvis du er direktør for et vandland i Nordjylland, og tænker at pigen du lige har knaldet, er den helt rigtige at sparre med, om der skal udvides med en hoppeborg eller nyt soppebasin, er det vel meget rart hun ikke deler den information, at du er direktør for et vandland i Nordjylland, på et socialtmedie eller i et forum for købesex, eller et helt tredie sted på nettet. På samme måde, er det vel også god stil, ikke at dele hvad du har snakket med pigen om, når i har ligget i sengen uden tøj på. Kan til nød forstå, at info om hvad land pigen kommer fra, og hvornår hun rejser hjem igen, er relevant. Men alt andet, der bliver delt, burde være omfattet af en form for diskretion, der gælder både pige og kunde ? Hvorfor er det relevant i en anmeldelse, om pigens mor har kræft eller hendes kat mangler halen, er det andet end at blære sig med “Se MIG !…hvor meget GFE pudesnak jeg fik for mine kr.1500,00” Er det ikke en god idé at hvad der tales om nøgen i sengen `bliver´ i sengen ? 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 22. Juni, 2020 Sådan troede jeg egentlig , at det var allerede .. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) God pointe - 100 % diskretion begge veje, alt andet er mangel på respekt. Jeg læser ofte at der spørges efter personlige oplysninger, eller det beskrives i anmeldelsen.. fuldstændig unødvendigt Redigeret 22. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) Blender skrev, for 20 minutter siden: Der er en meget stor gruppe der går efter GFE. Hvis pudesnakken, som tit er en del af den pakke, ikke bare skal handle om hvad en liter mælk koster i henholdvis Netto eller Irma, er det en god idé at der er en diskretions aftale, der gælder begge veje. Hvis du er direktør for et vandland i Nordjylland, og tænker at pigen du lige har knaldet, er den helt rigtige at sparre med, om der skal udvides med en hoppeborg eller nyt soppebasin, er det vel meget rart hun ikke deler den information, at du er direktør for et vandland i Nordjylland, på et socialtmedie eller i et forum for købesex, eller et helt tredie sted på nettet. På samme måde, er det vel også god stil, ikke at dele hvad du har snakket med pigen om, når i har ligget i sengen uden tøj på. Kan til nød forstå, at info om hvad land pigen kommer fra, og hvornår hun rejser hjem igen, er relevant. Men alt andet, der bliver delt, burde være omfattet af en form for diskretion, der gælder både pige og kunde ? Hvorfor er det relevant i en anmeldelse, om pigens mor har kræft eller hendes kat mangler halen, er det andet end at blære sig med “Se MIG !…hvor meget GFE pudesnak jeg fik for mine kr.1500,00” Er det ikke en god idé at hvad der tales om nøgen i sengen `bliver´ i sengen ? jo men er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvad der er sket under sexakten ? Er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvordan kvinden ser ud nøgen ? Bare en tanke til reflektion over hvad diskretion egentlig indebærer og betyder . Redigeret 22. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 3 minutter siden: jo men er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvad der er sket under sexakten ? Er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvordan kvinden ser ud nøgen ? Bare en tanke til reflektion over hvad diskretion egentlig indebærer og betyder . You got a point Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 7 minutter siden: jo men er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvad der er sket under sexakten ? Er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvordan kvinden ser ud nøgen ? Nok meget individuelt - også fra pigernes side. Er sikker på at en god anmeldelse med god feedback af pigens udseende og af hendes evner på sengen kan glæde de fleste. Omvendt er det nok ikke så fedt at få at vide at “ hun var slank, men på den tyndfede måde og hun da jeg skulle slikke hende var det som at komme en tur til Esbjerg”. Og egentligt synes jeg ikke man kan være det bekendt, hvis pigen har lagt hele sin sjæl i at gøre kunden tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 22. Juni, 2020 Luk EG så bliver det hele straks diskret igen. Ellers ... not so much. Så længe mandehørmen sætter dagsorden, så afgører den enkelte bruger diskretionsniveauet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 Rust in Peace skrev, for 1 minut siden: Nok meget individuelt - også fra pigernes side. Er sikker på at en god anmeldelse med god feedback af pigens udseende og af hendes evner på sengen kan glæde de fleste. Omvendt er det nok ikke så fedt at få at vide at “ hun var slank, men på den tyndfede måde og hun da jeg skulle slikke hende var det som at komme en tur til Esbjerg”. Og egentligt synes jeg ikke man kan være det bekendt, hvis pigen har lagt hele sin sjæl i at gøre kunden tilfreds. Jeg har set "anmeldelser" med udførlige beskrivelser af selv de allermest intime ting. Så diskretion ?? Det er vist en gang tom luft herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blender 116 Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 8 minutter siden: jo men er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvad der er sket under sexakten ? Er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvordan kvinden ser ud nøgen ? Bare en tanke til reflektion over hvad diskretion egentlig indebærer og betyder . Den er svær ! Hvis det handler om særlige kendetegn og tatoveringer, så jo. Det kan ske at pigen måske får lyst til at gøre lidt ekstra, dybe kys fx, som ikke er på hendes menu. Helt klart, bør det også `blive´ i sengen. Og måske også voldsom `grå sider´ detalje rigdom. Men det skal jo stadigvæk være en brugbar anmeldelse, så du har en idé om hvad du går ind til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) Blender skrev, for 9 minutter siden: Den er svær ! Hvis det handler om særlige kendetegn og tatoveringer, så jo. Det kan ske at pigen måske får lyst til at gøre lidt ekstra, dybe kys fx, som ikke er på hendes menu. Helt klart, bør det også `blive´ i sengen. Og måske også voldsom `grå sider´ detalje rigdom. Men det skal jo stadigvæk være en brugbar anmeldelse, så du har en idé om hvad du går ind til ? Man kunne jo starte med at forestille sig at man skulle give en "anmeldelse " af en man respekterer. Så vil det aldrig blive så degraderende og - ja - respektløst. Eller man kunne prøve at skrive sin " anmeldelse " med de ord man ville sige hvis man stod overfor pigen og så hende ind i øjenene. Så kan det være det blev lidt mere diskret. Redigeret 22. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GamerGutten Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 12 minutter siden: jo men er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvad der er sket under sexakten ? Er diskretion ikke også at undlade at udbasunere hvordan kvinden ser ud nøgen ? Her tænker jeg faktisk jeg er til dels enig, men også uenig. Ja, man skal ikke beskrive hvordan en pige ser ud med tatoveringer når de er redigeret væk fra billeder, men at sige at billeder er vellignede eller ej, er relevant. Eksempelvis, en GP har mange tatoveringer men har redigeret dem væk fra billeder. (Det er måske også nævnt i annoncen). Her synes jeg det er fint at sige "GP var meget tatoveret som forventet bla. bla. og det skal man være obs på når man besøger hende" fremfor: "Hun havde et gult McDonalds logo over højre balde". Ligeså synes jeg ikke det er nødvendigt at beskrive ned til mindste detalje hvad der sker under et besøg, men så synes jeg det er passende at skrive at de services der blev tilbudt blev udført godt eller mindre godt. Så det vel inden for den information som man godt kan udlede udfra en annonce at jeg synes beskrivelser/anmeldelser er passende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blender 116 Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Man kunne jo forestille sig at man skulle give en "anmeldelse " af en man respekterer. Så vil det aldrig blive så degraderende og - ja - respektløst. Eller man kunne prøve at skrive sin " anmeldelse " med de ord man ville sige hvis man stod overfor pigen og så hende ind i øjenene. Så kan det være det blev lidt mere diskret. Det lyder fornuftigt. Men alle mænd der har været i et forhold med en kvinde, har prøvet at få spørgsmålet: "Ser min røv stor ud i den her buksedragt ?" Og gæt hvad svaret er... En blanding af forbruger information og respekt tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 23. Juni, 2020 Diskretion er en selvfølge fra min side, når det så er sagt, så er det naivt at tro at den bliver overholdt uden fra dette forum desværre. Jeg har overhørt en del blandt bekendte og på min arbejdsplads sågar også hvordan mænd sidder og praler om pigen han lige nedlagede også GP piger, hvor de boende, hvad der blev snakket om osv ... Det er selvfølgelig helt uacceptabelt i min verden, men piger og kunder må desværre vide at den risiko er der . Mennesker er nogle underlige nogle når det kommer til stykket, i bund og grund kan man kun stole på sig selv, se bare hvor mange der sidder anonymt og melder andre på nettet for sort arbejde, om man er enlig forsørger osv osv ... Der vil altid være nogle som har et behov for at udlevere andre mennesker, det skal man desværre ha i mente . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 23. Juni, 2020 100% diskretion begge veje er vigtig, og for mig ganske naturligt. At fortælle om selve akten i detaljer mener jeg ikke kan bruges til andet end hygge/fræk læsning da oplevelsen og hvad man kommer igennem afhænger fuldstændig af gensidig kemi. Har været på besøg hvor hverken anal eller megafransk har været nævnt i annoncen, faktisk at det var no-go, og alligevel oplevelse jeg første gang at hun fortsatte hele vejen ved blow til sidst. Anden gang jeg var der spurgte hun om jeg ville tage hende analt..... Og har da et par gange mødt en på gaden, både hvor vi begge var alene og sammen med andre. Ikke et ord, ikke et blin - men tilgengæl mange frække tanker. 100% diskretion er en æressag og meget vigtig - begge veje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 23. Juni, 2020 Jeg synes TS har fat i et dilemma jeg selv er blevet mere opmærksom på det sidste +1 år, efter jeg har været noget mere aktiv i DK og på EG, end tidligere. Og dilemmaet er markant i DK, af den simple grund at vores fælles platform er meget mere "fri tekst" orienteret, end mange af de platforme jeg anvender andre steder. På den ene side, jeg var ved at skrive forleden i en anmeldelse, at samtidig med at pigen jeg besøgte (ny i DK) var i gang med at gøre mig "kampklar" plaprede vi løs om chokoladeproduktion! Formålet var selvfølgelig at beskrive hvor afslappet og ligetil mødet allerede havde udviklet sig til. Jeg undlod kun at tage det med, fordi anmeldelsen allerede var ved at blive for lang! Men skulle jeg udelukkende beskrive det i generelle vendinger, ville en anmeldelse blive temmelig kedelig. På den anden side, jeg er blevet opmærksom på (også fra piger jeg har besøgt) at når det er besøg hos udenlandske piger, så er det ikke OK at skrive hvilket land hun kommer fra, hvis hun ikke selv har skrevet det i sin annonce. Det var en øjenåbner for mig, at der selvfølgelig er piger som ikke ønsker at eks. herboende personer fra samme land skal begynde at grave i hvem pigen mon er, familiebaggrund osv., som i sidste ende kan udvikle sig til afpresning. Så en lille triviel oplysning for nogle kan være dybt intimiderende for andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blender 116 Skrevet 23. Juni, 2020 autobahn skrev, for 2 timer siden: at når det er besøg hos udenlandske piger, så er det ikke OK at skrive hvilket land hun kommer fra, hvis hun ikke selv har skrevet det i sin annonce. Det var en øjenåbner for mig, at der selvfølgelig er piger som ikke ønsker at eks. herboende personer fra samme land skal begynde at grave i hvem pigen mon er, familiebaggrund osv., som i sidste ende kan udvikle sig til afpresning. Så en lille triviel oplysning for nogle kan være dybt intimiderende for andre. Der er nogen der har dårlige erfaringer med piger fra bestemte lande. At de måske ikker er her frivilligt f.eks. Du har en god pointe i det du skriver. Tak for den vinkel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 23. Juni, 2020 Ingen tvivl om at 100% diskretion Naturligvis er at forvente fra begge parter. Hvis man som gæst skriver en anmeldelse af et besøg så udelader man evt private detaljer som måtte være kommet frem under besøget. Men man kan vel godt fortælle om sin oplevelse. Matcher annoncens billeder med virkeligheden? Var hun indlevende og engageret under besøget? Har hun en lækker røv / flotte bryster / eller hvad man nu tænder på. Når det så er sagt, så må man selvfølgelig også lade være med at fortælle om ting under et besøg, som man ikke ønsker andre skal vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 44 Skrevet 1. Juli, 2020 Diskretion er for mig det vigtigste når jeg besøger en GP, men den anden vej rundt vil jeg aldrig fortælle noget om mig selv, som jeg ikke vil have ud. Hvad jeg arbejder med, om jeg har børn, hvor jeg bor og den slags er fuldstændig uvedkommende, men jeg oplever tit GP’erne er meget nysgerrige og spørg meget ind til familie og erhverv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 1. Juli, 2020 Meget enig med dig, @Des1972. Jeg har mest været omkring thaimiljøet, og der er spørgelysten ikke ret udpræget. Faktisk som i slet ikke (udover om man bor i nærheden), hvilket jeg synes er fint. Der er selvfølgelig også en sprogbarriere, som man jo ikke har ved de danske piger. Jeg tror dog også, at man kan have den vinkel i baghovedet, at en GP også kan spørge ind til dig af reel interesse, og fordi mange mænd værdsætter en pillow-talk. Og det er jo et velkendt kneb, at kan man få folk til at tale om sig selv, så synes de ofte, at man har haft en god samtale. Virker ikke på alle (nok ikke på dig, @Des1972), men i rigtig mange tilfælde. Derudover vil det jo blive ret kedeligt for pigen i længden, hvis al snak skal handle om vejret og hende selv. Jeg synes, at det er ok, at pigen spørger lidt ind til den person, som hun er/har været intim med, men spørgsmål om partner og børn bør hun i min optik ikke stille. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Hvis man er i tvivl om man må dele noget, kan man jo altid spørge pigen, apropos det med at forestille sig at man har respekt for hinanden. Jeg har fx ikke det mindste imod hvis nogen beskriver akten i detaljer, det er da bare hyggeligt at læse, hvordan det oplevedes fra den anden side, men sådan noget som hvilken uddannelse jeg er på, hvor jeg er fra, hvilken tattoo jeg har på skulderen osv., ville jeg frabede mig. Måske også detaljer om ydelser, som ikke står på menukortet, da nogle får den vildfarelse at "når du gjorde det med ham må jeg vel også", hvilket bare ikke altid er tilfældet... på den anden side har jeg ikke rigtigt et menukort, såå... Nå. Sidespor. Jeg synes det er svært at lave anmeldelser uden netop at måtte anmelde ydelser, og det involverer jo ofte en beskrivelse, men jeg kan sagtens se pointen i mindre detaljerede beskrivelser, hvis den man anmelder har udtrykt, at hun helst vil være fri, som et tegn på respekt. Personlige informationer bør man holde for sig selv. Ligegyldigt om man anmelder for at rose eller advare, eller bare hyggesnakker med venner. Redigeret 1. Juli, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 44 Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 8 timer siden: Jeg har fx ikke det mindste imod hvis nogen beskriver akten i detaljer, det er da bare hyggeligt at læse, hvordan det oplevedes fra den anden side, men sådan noget som hvilken uddannelse jeg er på, hvor jeg er fra, hvilken tattoo jeg har på skulderen osv., ville jeg frabede mig. Måske også detaljer om ydelser, som ikke står på menukortet, da nogle får den vildfarelse at "når du gjorde det med ham må jeg vel også", hvilket bare ikke altid er tilfældet... på den anden side har jeg ikke rigtigt et menukort, såå... Det er virkelig rart for os, at få beskrevet den ydelse og service GP’en har givet og ikke mindst om billederne lever op til virkeligheden. Jeg har ofte læst knap så gode anmeldelser om GP’erne, men alligevel trodset dem, og det har jeg faktisk ofte fortrudt bagefter Redigeret 1. Juli, 2020 af Des1972 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg