Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Nej, det kan jeg godt nok godt se, dét kan vidst ikke betale sig. Hvor er det træls for dig! Permanent eller mens du heler? Permanent. Ja det er vildt træls.:*( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Juli, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 time siden: Permanent. Ja det er vildt træls.:*( Det er fandeme - undskyld mit sprog - forfærdeligt. Hold kæft, hvor har du min medfølelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden: Det er fandeme - undskyld mit sprog - forfærdeligt. Hold kæft, hvor har du min medfølelse. Tak søde:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Indiske Devina skrev, for 20 timer siden: Tak søde Efter at ha været til læge igen ( for at få tjekket om det heler som det skal) fik jeg afvide at jeg ikke må have sex igen medmindre at den er så lille at den ikke rammer noget som helst dernede. Jeg må ikke engang bruge tamponer mere. Så at finde nogen der er så lille og ikke udvidre mig det midste lyder som spild af tid. Vi vil jo ikke få noget ud af det overhoved:) Det lyder lidt for utroligt til at være sandt, ja undskyld. Lægerne er dygtige og at de allerede har opgivet at hjælpe dig til at have et normalt fungerende sexliv og du er afskåret fra at få børn... Hvis jeg var dig ville jeg bede om at blive vurderet hos andre læger ( speciallæger) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Juli, 2020 Har tilbragt en del af weekenden med nogle venner, og en af dem er gynækolog, og jeg fortalte ham om din historie. Hans svar var at det ikke kan være rigtig - just saying. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg håber du har misforstået din læge @Indiske Devina , og at du "kun" skal undgå sex mens du heler. Bed om en henvisning til en gynækolog om et par måneder når du er helt helet op. Det vil være synd hvis du skal gå igennem et helt liv uden sex pga en misforståelse mellem dig og din læge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juli, 2020 Er der andre årsager til at du ikke vil tilbyde sex, så er det helt ok. Vi har ikke krav på en forklaring. Men hvis du mener at din læge har sagt sådan, så tag til gynækolog så du er sikker på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 5. Juli, 2020 Det lyder ikke rigtigt. Nu er jeg ikke gynækolog men alligevel. Der er kvinder der nærmest bliver sprængt til atomer dernede når de føder. Og nogle bliver klippet osv. Kender en del læger, og har nu aldrig nogensinde hørt om, at man kan blive så meget istykker, at efter en ophelingstid, der ikke igen var muligt at dyrke sex igen. Jeg tror ligesom flere andre, at @Indiske Devina må have hørt forkert eller fejlfortolket den besked lægen har givet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juli, 2020 AalborgLook skrev, 1 time siden: Har tilbragt en del af weekenden med nogle venner, og en af dem er gynækolog, og jeg fortalte ham om din historie. Hans svar var at det ikke kan være rigtig - just saying. Sååå fordi at du har en ven der er gynækolog, som ikke kender mig og min læge historie og ikke har undersøgt mig, siger at det ikke er rigtig, så er det bare sådan? Han ved simpelhen hvordan min krop er det var da spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Det lyder lidt for utroligt til at være sandt, ja undskyld. Lægerne er dygtige og at de allerede har opgivet at hjælpe dig til at have et normalt fungerende sexliv og du er afskåret fra at få børn... Hvis jeg var dig ville jeg bede om at blive vurderet hos andre læger ( speciallæger) Jeg kan ikke få børn i forvejen pga noget i min fortid. Jeg tror på min læge og jeg havde min mentor med mig som bekræftede det efterfølgende. Og til forhold til hvad i andre tror og har hørt før. Har hun oplevet det før ved andre borgere. Mest i forbindelse med voldtægte. Men det er skam muligt. Der er ikke noget der er misforstået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juli, 2020 Indiske Devina skrev, for 9 minutter siden: Jeg kan ikke få børn i forvejen pga noget i min fortid. Jeg tror på min læge og jeg havde min mentor med mig som bekræftede det efterfølgende. Og til forhold til hvad i andre tror og har hørt før. Har hun oplevet det før ved andre borgere. Mest i forbindelse med voldtægte. Men det er skam muligt. Der er ikke noget der er misforstået. Jeg vil tillade mig at anbefale dig at tage en tur til gynækolog. De har meget mere forstand på vores underliv end en læge har. Det vil være så ærgerligt at leve et langt liv uden skøn sex, hvis noget kan gøres. Kram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg vil ikke kommentere på mere i denne tråd. Jeg skrev det kun for at gøre opmærksom på at der også kan komme dårlige ting ud af at have sex. Og at det er vigtigt at kende sin krop og sine grænser. Det er ikke kun pga den oplevelse at jeg er endt sådan, men også en del ting i min fortid. Jeg må som sådan gerne have sex når jeg er helet helt, men hvis der sker noget igen bare det mindste bliver det dødstødet. Og det kan ikke rettes op på. (Derfor har min læge sagt at jeg ikke skal have sex igen) håber det giver mening. Det der er sket nu kan ikke rettes op, medmindre jeg får en større opration og det kommer ikke til at ske. For selvom jeg fik det er det ikke sikkert at det kan gøre det bedre. Om i tror på det eller ej er op til jer. Jeg kender sandheden. Det samme gør nogle af mine venner, min mentor, læge og sygehuset. Og det er det vigtigste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg håber alle vil respektere at Devina ikke har lyst til at debattere det mere, og vil lade tråden glide ud i glemslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 6. Juli, 2020 Problemet er at den historie du fortæller her åbenbart kun er den halve sandhed af dine problemer. Hvad du muligvis har været igennem kan man kun gisne om og det vedkommer ikke os. Havde du fortalt uden at gå i detaljer at du i forvejen har problemer med underlivet så tror jeg ikke folk var så skeptiske over dit skriv søde. Men hvordan i himlens navn turde du begynde at have sex med fremmede mænd hvis dit underliv/ liv er i fare. Det er nok her den går galt for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 27. April, 2021 People Pleaseren skrev, den 4/7/2020 at 12:24: Hahaha, der er sgu da ingen der er så tykke som en dåsecola Hvis det er sandt burde alarmklokkerne nok have ringet. Du ved jeg elsker dig Devina og håber det bedste for dig Hvad skal pigen dog gøre når hun har glemt sine læsebriller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 27. April, 2021 Guest Indiske Devina skrev, den 6/7/2020 at 00:58: Jeg vil ikke kommentere på mere i denne tråd. Jeg skrev det kun for at gøre opmærksom på at der også kan komme dårlige ting ud af at have sex. Og at det er vigtigt at kende sin krop og sine grænser. Det er ikke kun pga den oplevelse at jeg er endt sådan, men også en del ting i min fortid. Jeg må som sådan gerne have sex når jeg er helet helt, men hvis der sker noget igen bare det mindste bliver det dødstødet. Og det kan ikke rettes op på. (Derfor har min læge sagt at jeg ikke skal have sex igen) håber det giver mening. Det der er sket nu kan ikke rettes op, medmindre jeg får en større opration og det kommer ikke til at ske. For selvom jeg fik det er det ikke sikkert at det kan gøre det bedre. Om i tror på det eller ej er op til jer. Jeg kender sandheden. Det samme gør nogle af mine venner, min mentor, læge og sygehuset. Og det er det vigtigste. Hvad med numsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. April, 2021 Liverpool skrev, for 7 timer siden: Hvad med numsen? Hvad vil du frem til? Sorry men det er da et underligt spørgsmål i denne tråd. Plus hun er her ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 27. April, 2021 Melody skrev, for 3 minutter siden: Hvad vil du frem til? Sorry men det er da et underligt spørgsmål i denne tråd. Plus hun er her ikke mere. Ja kan æ revgaf tage æn større end æ fis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 27. April, 2021 DETH skrev, for 2 timer siden: Ja kan æ revgaf tage æn større end æ fis Forhåbentlig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 64 Skrevet 8. September, 2021 (edited) Liv skrev, den 3.7.2020 at 19:08: Det er den ikke Jeg sad lidt med samme tanke, må jeg indrømme. Min er vel 14-15 cm i kampklar tilstand, men jeg har nu altid sendt misundende blikke mod andre mere velhængte mænd i svømmebadet…. Men måske er der stor forskel på hvor meget den fylder i slap og stiv tilstand, fra pik til pik;-) Jeg har nemlig ikke set så mange stive pikke, udover dem i film, og de er vel ofte særligt udvalgte, tænker jeg:-) Redigeret 8. September, 2021 af Storstrafferen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 10. September, 2021 Mon ikke hun har fået ordnet underlivet siden hun er tilbage i gamet. Eller at historien nok var for godt til at være sandt . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 10. September, 2021 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Mon ikke hun har fået ordnet underlivet siden hun er tilbage i gamet. Eller at historien nok var for godt til at være sandt . Det er bare et bevis på, at der sker mirakler eller også har pikkefeen (ikke tandfeen), været forbi og fixet fissen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. September, 2021 Zero skrev, for 40 minutter siden: Det er bare et bevis på, at der sker mirakler Ja altså, Jesus havde jo et godt øje til prostituerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 10. September, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Ja altså, Jesus havde jo et godt øje til prostituerede Det må han have da de fleste af jer ikke bliver ældre, på magisk vis bliver få stykker endda yngre. Det er magisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. September, 2021 Zero skrev, for 2 timer siden: Det må han have da de fleste af jer ikke bliver ældre, på magisk vis bliver få stykker endda yngre. Det er magisk En superkraft jeg indtil videre ikke selv besidder - men det kan jo være at den kommer med alderen. Men det siger sig selv, at han må have den præference, jeg har endnu ikke hørt nogle skrifter om at Jesus vender tilbage som mumie, så han må også holde sig ret godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg