Hop til indhold

Recommended Posts

Grunden til netop dagens besøg blev lagt for mange år siden, dem som er uden interesse for baggrunden kan springe frem til selve oplevelsen hos Candys.
I, hvad der i dag føles som en fjern fortid, er jeg på vej mellem to Sankt Hans arrangementer og jeg har i gennem et stykke tid gået med tanken om at skulle prøve at købe sex. Muligheden for selv at vælge hvornår og hvordan fascinerer mig, muligheden for igen at skulle røre ved unge faste bryster får mit hjerte til slå hurtigere end den afslappede gang kan retfærdiggøre. Men jeg er i tvivl, hvad vil konsekvensen være når jeg først har betrådt denne vej? Vil sex være anderledes?
Hjemmemarkedet var tørret ud, hun var blevet uinteressant, og hun var uinteresseret i mig. Skulle jeg? Ja, fandme ja, nu skulle det være. 
Rundkørslen på Østerbro skulle være stedet hvor det skete, jeg var tæt på, det var et kvarter hvor jeg ikke havde nogen omgangskreds i tilfælde af jeg blevet spottet i døren. Det lød perfekt. Ringede og fik en aftale. Hævede penge, og gik rastløst rundt indtil det aftalte tidspunkt, kan ikke huske jeg havde været så nervøs i mange år. 
Ringede på, op af trappen og ud i det smalle køkken i venteposition. Hvad var nu dette? Jeg havde jo bestilt tid. 10 min, sagde mutter, min nervøsitet tog til. Endelig blev det min tur. Sandra? (jeg er den dag i dag stadigvæk i tvivl) tog imod. Jeg var nervøs, bad om fransk og dansk og god tid. Det skulle rigtigt nydes. Hun var fortryllende, slank, ung, faste bryster, interesseret, opfordrende, alt det som hjemmemarkedet ikke var. Og så skete der det som ikke var sket i mange år, lillemanden ville ikke rejse sig, jeg blev endnu mere nervøs. Sandra tog over, hun var nok mere rutineret end jeg havde forestillet mig, og heldigvis for det. For havde jeg skulle drive det frem var det gået helt i sort. Hun tog sig god tid, masser af øjenkontakt, flyttede mine hænder rundt på sig og langsomt slappede jeg lidt af. Efter nogen tid var det tid til fransk, det var lang tid siden lillemanden sidst havde været i munden på nogen. Og hvor var det godt, og hvor blev jeg hurtigt færdig. Det tog hun helt roligt, mere nusseri og jeg slappede helt af. Desværre var tiden gået inden lillemanden blev klar igen. 
Og hvor jeg nærmest krøp ind af døren gik jeg nu ud af den som en konge der havde eroberet verden. Dette første besøg skulle sidenhen blive til mange flere og med større sikkerhed, nu hvor jeg havde fået min dåb. 
Siden da har jeg holdt mindet om denne første gang i live ved at gentage det hvert år til Sankt Hans. Østerbro, et blow, og kun et blow, intet andet. De først år samme sted og blow med gummi. Da stedet ved rundkørslen lukkede blev der blødt lidt op på traditionen, blow uden var nu acceptabelt, men stadigvæk kun blow. Og Østerbro. 

I år faldt jeg over Candys. Hun opfyldte kriterierne; Østerbro, gerne tæt på rundkørslen og blow uden som traditionen har udviklet sig til. 
Fik en adresse, ringede på, ned af gangen og ind på et lille værelse med en enkelt madras og stol. Det havde nok været en anelse ukomfortabelt hvis jeg havde ønsket den fulde pakke. Men det var ikke dagens behov. Blow og afslutning i munden skulle det være. Candys er måske sidst 30’erne, okay bryster, som sådan egentligt meget gennemsnitlige. Candys sutter godt og rutineret, over middel og ingen forbehold eller noget. Jeg sad på stolen, hun lå på knæ foran. Et grundigt blow hvor intet blev glemt, selv kuglerne fik et par ture og jeg afsluttede som aftalt i munden på damen. Godkendt.

Ud på gaden igen, for gamle dage skyld en tur ud over rundkørslen inden turen gik videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille Niels, 2020. 06. 23., 18:11, írta:
A mai látogatás oka sok évvel ezelőtt került megállapításra, és azokat, akiket nem érdekli a háttér, visszatekinthetik a tényleges tapasztalatokra a Candys-ban.
Egy tulipán a multnak, amely a Sankt Hans-esemény Között, egy egyéni elképzelésük szerint egy gondola számot hoz létre, hogy megprobáljam megszerezni egy szexetben. Az egy lehetőség, hogy megválaszthassam, mikor és hogyan lehet lenyűgözhetem magam, és lehetővé teszi, hogy újra megérintsem és halálos kemény milket, egy szívem gyorsabban dobogot, menta és szabadidő sta. A kettlem, hogy mi lesz a rögzmény, ennél sokkal több van nekem? Olvasol és szexel?
A veszélyes piac kiszáradt, vonzóvá váltó, egy egyszerű volt, földelve. A sejtek nekem? Ismét megettem, a legtöbb kell lennie. 
Az Østerbro körforgalmának kellett volna lennie annak helyére, ahol a történt, a kazán voltama, ha a környéken volt, ahol nem lehet a társadalmi köröm, vagyis az esetre, ha észrevennék az ajtót. Tökéletesen hangzott. Hívták és egyeztetett. Összegyűjtött penén, az újonnan bányászott vaskáposzta és a megallapodás során időig, nem emeléksem, hogy évek gyakran ilyen ötletek voltam. 
A felhívták a lépcsőn fel egy keskeny konyhába. Mi volt ez a legtöbb? Végül foglaltam időt. Tíz perc mulva - minden reggel, ideális focozódás. Végül és szomorú volt. Sandra? (Ma meigig kétlem, hogy elfogadható). Ötletek teljes munkaidőben, franciául és dánul kértem időt. Tíz tucat elvezni óra. Varázslatos, karcsú, fiatal, szoros melle, érdeklődő, bátorító mindaz, ami egy hazai piacon nem volt. Csak dédelgetett, hiszem, azt hiszem, könnyű ápolni engem, szemét tejjel dolgozó ember, de a mai munka. Sandra bebizonyította, valoszineű tapasztaltabb volt, menta képzeltem, és szabad szerencsére. Van törölköző kellett haladnom, teljesen feketé könnyen.Jó időt vet igényel, tisztított szemkontust vet, körülölelte a kezem, és lassan egy kicsit ellazultam. Egy idő után eljött a francia idő, a Hosszú ideje félelem, hogy egy kicsi ember utoljára valaki szájába létrejön. Ez ott van, ahol üreges gyors. Könnyedén, az enyhebben tudta, evett egy teljesen ellazultamot. Sajnos elmúlt az idő, hogy egy kicsi ember újra felkészüljön. 
Én amint majdnem az ajtóba csapódtam, a kimentem belőle, a menta egy király, aki meghoditotta és a világot. Akkor az első látogatásnak sokkal többre és nagyobb bizonyossággal kellett válnia, miután megkaptam és keresztelődésem. 
Az Azóta először altem ezt az emelést, még Szent Hansnak megismételve. Østerbro, egy ütés, és csak egy ütés, semmi más. Először úgyabban egy hely élnek, vagy gumival fujják. Mivel egy kosár tokban és egy nagyon jól fizetett, egy hagyomány egy kissé meglágyult, egy kifújási szempontból legmegfelelőbb volt, a nagyon csak fúj. És Østerbro. 

Ebony és ébenfa és Candy szép. Teljesitette és kritérium kok; Østerbro, kezelhető és gondtalan azok számára, akik szeretik, vagy egy hagyomány hibás kifelé szőrme. 
Kaptam egy emeli a címet a folyosón, egy kis szobába egyetlen matractal és székkel. A Kicsit pelletjét enyhén feltöltötték, csomagot acartammal. Húzza fel és le a feszültséget. Fújd és fejezd le egy szájban, aminek kell lennie. Candy valoszine egy 30 tengelyes furgon, rendben tejet, menta valoban nagyon októlok. A Candy Christmas egy rutin szop, közepes közepette, fenntartások nélkül. Idős és biztonságos, vagy megosztott idős emberek. Egy alapos csapás, amely életben nincs felejtettek el, de egy golyók az egyetlen kioldást végestek, ami nagyon kényelmes és nagyon sokoldalú. Jóváhagyott.

Kint az utcán, egy garnélarák-napokon evett kosárban, tulépése követte az folytatodotból.

Már van ágyam.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...