People Pleaseren 875 Skrevet 25. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener med det her. Ret mig hvis jeg alligevel har misforstået det:) Det handler ikke decideret om hvor lang tid du har bestilt, men mere kemien i det. Det at kunne snakke stille og roligt bagefter og mærke at pigen også nyder dit selskab. ( date agtigt) At det ikke bare er "hygge hygge" ud lige efter man er kommet. Men at man kan ligge og nusse efterfølgende. Har jeg ret? Hvis det er sådan. Tænker jeg at du skal tjekke om den pige du gerne vil besøge tager mange eller få personer ind i sin åbningstid. Og spørg hvor meget hun holder øje med tiden:) Hvis hun tager mange ind, er der måske ikke tid efter tiden er gået. Har hun en eks en åbningstid på 6 timer og kun tager 3 personer ind i hendes åbningstid, er der chance for at man kan føle at det er mere date agtigt istedet:) Dig kan man altid regne med Devina. Du har forstået det rigtigt. Tak for svar. Jeg tror nu ikke jeg vil spørge hvor meget hun holder øje med tiden, det vil nok blive fortolket som om at jeg fisker efter ekstra tid, hvilket nok ikke falder i god jord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 25. Juni, 2020 Mærkværdigt ja - din nysgerrighed omkring et simpel spørgsmål afstedkom hurtigt en skosen i retning af et misforstået hensyn til GPérne - et punkt, jeg tror, håndteres ganske fornuftigt uden "velmenende " råd fra hoben af de frelste. Som jeg læste og forstod din forespørgsel omkring et velvalgt tidspunkt er du @People Pleaseren ganske klar over at en betalt time er EN time - f.eks. gerne som 5-10min til velkomst, 40 min. til hurlumhej og 5-10 min. til afsked og på gensyn - helst uden at møde den næste frådende gæst på trappen. Tommel op for de seneste brugbare svar. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 25. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Det tror jeg nu ikke nødvendigvis.. Har siddet med mange piger der har arbejdet p/d og der skal nogle gæster til for at lave mellem 6000 og 10.000 pr vagt.. Hvilket er det niveau jeg har fået af vide at de ligger på.. Der selvfølgelig en chance for at det er fis i en hornlygte men jeg kan ikke se hvad motivet skulle være for at pynte på tallet.. Påpeger lige at det selvfølgelig heller ikke gælder for alle piger.. Hvis jeg kunne få mellem 6-10k for gøren med min pik alene, kæft jeg ville være en glad mand. Træt og søvning, men meget glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) Jogge skrev, for 2 timer siden: Hvis du er til thai - så kom om morgene som den første kunde. Hvorfor? Troede Thai' piger sover længe. Så hvad tid mener du er bedst? Redigeret 25. Juni, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. Juni, 2020 Runaldo skrev, for 28 minutter siden: Hvis jeg kunne få mellem 6-10k for gøren med min pik alene, kæft jeg ville være en glad mand. Træt og søvning, men meget glad Tror heller ikke særlig mange af os klager over andet end omstændighederne en sjælden gang i mellem.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Tror heller ikke særlig mange af os klager over andet end omstændighederne en sjælden gang i mellem.. “Omstændighederne”? Forhåbentlig oplever I da ikke noget dårligt? Redigeret 25. Juni, 2020 af Amagerdreng83 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 5 minutter siden: “Omstændighederne”? Forhåbentlig oplever I da ikke noget dårligt? Nej nu tænker jeg mere på Hr og fru Danmarks fordomme, behovet for hemmeligholdelse, rettigheder i forhold til a kasse, stilstand i branchen osv osv osv osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 25. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Nej nu tænker jeg mere på Hr og fru Danmarks fordomme, behovet for hemmeligholdelse, rettigheder i forhold til a kasse, stilstand i branchen osv osv osv osv.. Ah, okay så giver det mening. Brækker mig lidt over alle de fordomme - men I ved forhåbentlig også godt, at vi er rigtig mange, der både støtter jer og har dyb respekt for både jer og jeres erhverv (og det mener jeg kun positivt) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. Juni, 2020 Fra ca. den 20. i måned også til den 1.;-) Når folk lige har fået løn -er det travlhed;-) jeg ville aldrig drømme om at tag på besøg lige til den 1. i måneden... Hader også når en pige er stresset/har travlt -man kommer jo for at få en "himmerige's tur" -well er måske naiv -men har før fået det, så drømmer man om det sker igen. Modsatte er sket og jeg går i baglås -pisse træls... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-KbhStang- 31 Skrevet 25. Juni, 2020 Flere GP må holde fri en uge efter jeg har besøgt dem da det er så godt og jeg er så veludrustet. Så besøg dem helst før mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) Møffe skrev, for 5 timer siden: Fra ca. den 20. i måned også til den 1.;-) Når folk lige har fået løn -er det travlhed;-) jeg ville aldrig drømme om at tag på besøg lige til den 1. i måneden... Hader også når en pige er stresset/har travlt -man kommer jo for at få en "himmerige's tur" -well er måske naiv -men har før fået det, så drømmer man om det sker igen. Modsatte er sket og jeg går i baglås -pisse træls... I min erfaring tager du faktisk lidt fejl der.. Den første uge betaler folk udgifter osv og ved ikke helt hvor meget de har råd til at bruge så det normalt de små ydelser jeg sælger især der.. Folk har også en masse de skal ordne osv.. Den sidste uge i måneden så smider de det de ligesom har tilovers.. Weekender er der især travlt om aftenen men mindre travlt i løbet af dagen i min erfaring.. Sjovt så forskellige erfaringer man kan gøre sig på det samme område.. Redigeret 25. Juni, 2020 af JenniferRomantica 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1514 Skrevet 25. Juni, 2020 sanook skrev, for 9 timer siden: Hvorfor? Troede Thai' piger sover længe. Så hvad tid mener du er bedst? Jeg har oplevet på thai massage klinikker at de tænker det giver held og en god dag at starte dagen med en god oplevelse. Jeg tror ikke thaier sover længere end andre. Tværtimod er de ofte ret arbejdsomme. Men det er klart at det nok mest gælder massageklinikker og ikke tene thaibordelle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juni, 2020 Jogge skrev, for 2 minutter siden: Men det er klart at det nok mest gælder massageklinikker og ikke tene thaibordelle Hvordan er det klart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 25. Juni, 2020 Jeg kan virkelig godt følge dit ønske. Jeg ved selv, hvordan jeg kan have det mentalt på et møde, hvis jeg ved at jeg har en bagkant eller har haft mange møder i streg. Tag en mandag eller tirsdag kl 10:30 eller igen ved 14-tiden og gerne i den sidste halvdel på måneden. Frokostpausen efter sigende eftertragtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1514 Skrevet 25. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hvordan er det klart? Fordi bordeller ofte har åbent om natten og dermed er de ikke så friske om morgenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. Juni, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: I min erfaring tager du faktisk lidt fejl der.. Den første uge betaler folk udgifter osv og ved ikke helt hvor meget de har råd til at bruge så det normalt de små ydelser jeg sælger især der.. Folk har også en masse de skal ordne osv.. Den sidste uge i måneden så smider de det de ligesom har tilovers.. Weekender er der især travlt om aftenen men mindre travlt i løbet af dagen i min erfaring.. Sjovt så forskellige erfaringer man kan gøre sig på det samme område.. Mine erfaringer er så mest indefor thai massage -og flere har også fortalt mig om det;-) De er handels folk -og hjælpe hinanden i myldertiden... -hvor det er kunder samles de og ringer lige efter en veninde -der så hurtig kommer -og kan tag en kunde (mig) -men der er måske også forskel på hvor i landet man er... Ps. de sover i rolige perioder -og arbejder, når det er arbejde -nat og dag...;-) Redigeret 25. Juni, 2020 af Møffe glemte noget;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juli, 2020 (edited) Så udenom alt det der med, at bestille den tid man skal bruge. Jeg arbejder p/d og for mit vedkommende er det varierende, men generelt er der mange henvendelser til morgen/formiddag, og som andre har nævnt, kan der være lidt stille hen ad eftermiddagen og så gang i telefonen igen om aftenen. Jeg har efterhånden personligt lært, at jeg ikke gider stå tidligt op, hvis jeg ikke har lavet en aftale dagen før, så personligt er mine morgener er faktisk ofte frie, hvis man er i god tid, så er jeg ikke kørt træt, men til gengæld knap nok vågnet :p Nu har jeg ikke venner i branchen, så jeg ved ikke hvordan det er for andre, men der er ikke ét tidspunkt som er godt og ét som er skidt. Jeg kender mig selv og lægger pauser ind før jeg kører træt, og jeg tror ærlig talt ikke, at jeg er mindre frisk på den sidste aftale inden min pause end til den første efter min pause - og tager det med at komme ud af døren lige så stille og roligt hvis der er en aftale efter, som hvis jeg går på pause efter, så længe vi ikke er gået alt for meget over tid. Når jeg holder pauser, er de oftest flere timer lange. Det er derfor mine vagter varer hele dagen og ikke 6 intense timer: Så jeg kan holde fri alt det jeg behøver, for at give den oplevelse jeg kan stå inde for. EDIT: Jeg tror, at konklusionen blev lidt intetsigende. Det er nok svært at komme med en generel regel for hvornår du får det bedste møde med GP'er Redigeret 14. Juli, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4563 Skrevet 16. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 14.7.2020 at 17:02: Jeg tror, at konklusionen blev lidt intetsigende. Det er nok svært at komme med en generel regel for hvornår du får det bedste møde med GP'er Men du kom da med en fin beskrivelse af “dagens rytme”, herunder hvornår du får flest henvendelser. Tak for det. Personligt går jeg mest efter en formiddagstid, fordi det som regel passer bedst ind i min planlægning. Alternativt sidst på eftermiddagen. Har sjældent været af sted om aftenen, men ville i så fald gå efter en pige, som ikke havde reklameret med tider fra morgenstunden. Det må alt andet lige være sværere for pigen at holde gejsten, hvis hun har været i gang hele dagen, også selv der er pauser undervejs. I hvert fald som udgangspunkt, omend man jo også hører nogen piger sige, at de kan blive “bollet varm” i løbet af en arbejdsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. Juli, 2020 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden: Men du kom da med en fin beskrivelse af “dagens rytme”, herunder hvornår du får flest henvendelser. Tak for det. Personligt går jeg mest efter en formiddagstid, fordi det som regel passer bedst ind i min planlægning. Alternativt sidst på eftermiddagen. Har sjældent været af sted om aftenen, men ville i så fald gå efter en pige, som ikke havde reklameret med tider fra morgenstunden. Det må alt andet lige være sværere for pigen at holde gejsten, hvis hun har været i gang hele dagen, også selv der er pauser undervejs. I hvert fald som udgangspunkt, omend man jo også hører nogen piger sige, at de kan blive “bollet varm” i løbet af en arbejdsdag. Det virkede som en bedre vej frem end at bedømme, hvordan det muligvis er for en masse andre piger, som jeg ikke aner noget om Ærlig talt synes jeg da også bare, at man skal tage den tid som passer en bedst, og så regne med at man får den samme oplevelse ligegyldigt hvornår. Eller spørge den enkelte pige, hvis man har en særlig præference - dog kommer man næppe langt med at spørge, hvornår man kan komme langsomt ud af døren, for så får man bare ideen, som det har været udtrykt før, at intentionen er at trække tiden fra begyndelsen. Jeg kan sagtens forstå dig, med hensyn til ikke at tage en aftentid ved en, som har været på fra morgenstunden. Det er jeg så fx også, men det er ikke fordi det betyder, at jeg ligger fladt på ryggen i 15 timer (i så fald er megen af tiden kun i mit eget selskab). Det tager jeg stille og roligt i mit eget tempo - men der er selvfølgelig måske enkelte som ikke kører den anden model, og det ved man jo næppe ved første forsøg. I mit tilfælde lejer jeg mig ind et sted i et par dage, og det er ikke fordi jeg har andet at lave når jeg er der, så det virker fjollet ikke at have åbent hele dagen, når fritiden alligevel bare går med at stene Friends, læse tegneserier, lave regnskab og andre småting. Så hellere være åben hele dagen, i de få dage jeg er der, så mine stamgæster har en chance for at få det til at passe ind i deres dag, end at arbejde 6 timer i streg. Det betyder som sagt ikke, at jeg derfor rent faktisk arbejder hele dagen. Min egen erfaring er netop, som jeg skrev, at jeg skal tage det mere stille og roligt om eftermiddagen/aftenen i forhold til hvor mange jeg ser, men jeg oplever virkelig ikke det der med, at jeg mister gejsten. Kun hvis jeg glemmer at passe på mig selv, og det er heldigvis noget man hurtigt lærer. Jeg tror jeg har mere gejst kl 21 end kl 7 B-menneske. Redigeret 16. Juli, 2020 af Nannas Hjørne indskudt sætning om at leje steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 13. August, 2020 De har mest travt lige efter lønningsdag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 13. August, 2020 Læste engang en reportage fra et bordel, og der sagde de at der ofte var travlt når der var blevet udbetalt børnepenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. August, 2020 People Pleaseren skrev, den 25.6.2020 at 01:24: Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP når hun har mindst travlt, så man ikke bare bliver smidt ud asap når tiden er gået og så hun måske er lidt mere tændt. Men hvornår på ugen er det typisk og hvilket tidspunkt på dagen? Lad være med at bruge dine penge på en GP, brug dem i stedet i Fakta, der tager det (også?) kun 5 minutter, men til forskel for GP'erne vil de gerne have du bliver lidt længere. Ikke for at være mere dumsmart end jeg plejer at være. Men hvis du går efter at komme på de tidspunkter hvor der er mindst travlt skal du tage derhen når du generelt ikke har tid. For det er nemlig de tidspunkter hvor andre mænd heller ikke har tid, og bingo - det er disse tidspunkter hvor pigerne har mindst at lave. Selvom en del i tråden har skrevet at du kun spekulerer i at få mere tid gratis, ja, så må jeg indrømme at jeg så udmærket forstår dig. Skal man købe et nyt sæt tøj har ekspedienten i tøjforretningen bedre tid til dig når der ikke er travlt. Det vil jeg nok tro også gør sig gældende på "horehuset". Og det er hvad enten de spekulerer i at smide dig ud så hurtigt som muligt eller ej. Håber og tror da på at selvom de fleste piger gerne vil planlægge deres dag så godt som muligt så de tjener så mange penge som muligt har de da forhåbentligt langt lidt ekstra tid ind så der ikke står en ny og venter uden for døren når man bliver lukket ud. Hvis en "god" pige - typisk en udenlandsk - har fået en super anmeldelse og der så lige i løbet af et par dage 10-20 opslag i den tråd om hvor god og henrivende hun er, ja så er det ikke hende jeg vil besøge, for så er der rigtig god grund til at tro at hun ikke har tid til hver enkelt kunde og at hun nok er ved at miste pusten. Den fejl har jeg selv begået et par gange. Så er den bedste meget optaget og populær, ja så tager jeg hellere den næstbedste eller venter til en anden dag. Et andet lille "fif er at hvis hun er flere timer om at svare på opkald eller sms, ja så har hun sgu nok tralvt. Svarer hun der imod med det samme er der knap så meget run på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg