Amagerdreng83 226 Skrevet 24. Juni, 2020 Er der nogle, der har erfaringer (og lyst til at dele dem) med Chloé fra Pussy Galores? http://www.pussygalores.dk/chloe.htm Jeg har prøvet at søge en del, men synes ikke jeg kan finde noget om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 25. Juni, 2020 Search Chloe and there is a review about 5 threads down Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alterkul2 Skrevet 25. Juni, 2020 Jeg har været forbi - skøn og smækker pige. Høj, blond, store bryster, glad for fransk (til hende), yderst snakkesalig og lækker at knalde igennem med. Aldersmæssigt nok 25-30ish Whats not to like Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 25. Juni, 2020 dongding skrev, for 5 timer siden: Search Chloe and there is a review about 5 threads down I can only find a Chloé at Cassiopeia Stars - I don’t think she is the same girl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 25. Juni, 2020 Alterkul2 skrev, for 4 minutter siden: Jeg har været forbi - skøn og smækker pige. Høj, blond, store bryster, glad for fransk (til hende), yderst snakkesalig og lækker at knalde igennem med. Aldersmæssigt nok 25-30ish Whats not to like Fedt at høre! Kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 642 Skrevet 25. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 15 minutter siden: I can only find a Chloé at Cassiopeia Stars - I don’t think she is the same girl. Chloe har været hos Cassiopeia Stars.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alterkul2 Skrevet 25. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, 1 time siden: Kysser hun? Pas - jeg forsøgte ikke at stjæle kys. I al fald ikke på munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg