Randomp 4 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Her er min anmeldelse på Roxy, Aalborg Centrum. Havde en fantastisk oplevelse, hun er rigtigt flot også sød, og nem og snakke med. Kan varmt anbefales! Redigeret 26. Juni, 2020 af Keeper Billede 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 26. Juni, 2020 Det her er da godt nok den mest troværdige anmeldelse ever af et helt nyt medlem 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randomp 4 Skrevet 26. Juni, 2020 Haha, kan godt forstå du ikke synes min anmeldelse er troværdig, men har ingen til at lave en fake anmeldelse, prøver bare og dele min oplevelse, også fordi jeg havde lovet hende og give en feedback :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 26. Juni, 2020 Det er altid godt med en anmeldelse af nye piger. Normalt ville man skrive lidt mere, så vi har lidt at gå efter. Men du skriver at hun er både rigtigt flot, også sød, og nem at snakke med. Det er altid et godt udgangspunkt. Jeg vil dog lige fortælle dig, at det ikke er tilladt at vedhæfte fotos som du ikke har copyright på. Så du skal bede admins om at fjerne billedet igen. I stedet kan du sætte et link til hendes annonce. Nu har jeg så gjort det for dig: https://annoncelight.dk/showad/298942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randomp 4 Skrevet 26. Juni, 2020 Forståeligt, vidste bare ikke lige hvad jeg skal skrive mere udover at jeg havde en fantastisk oplevelse og at hun er rigtig pæn. Nå okay, Det vidste jeg heller ikke, tak, fordi du fortæller mig det! Ved hvordan jeg kan kontakte admins og få dem til at fjerne billedet? tusind tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Randomp skrev, for 5 timer siden: Her er min anmeldelse på Roxy, Aalborg Centrum. Havde en fantastisk oplevelse, hun er rigtigt flot også sød, og nem og snakke med. Kan varmt anbefales! Hvorfor havde du en fantastisk oplevelse ? Redigeret 26. Juni, 2020 af Gaffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randomp 4 Skrevet 26. Juni, 2020 Fordi udover det med at en hun er en meget smuk pige, så var hun også mega sød og venlig, og virkede som om det var virkeligt vigtigt for hende at jeg får en rigtig god oplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 26. Juni, 2020 Spændende, jeg havde tænkt mig at besøge hende i dag og se hvad der gemmer sig bag lågen, stedet hun bor er kendt for det spejl hvor hun står i hvidt Så håber det bliver en god oplevelse. Har forhørt mig inden og hun tilbyder ikke super fransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 26. Juni, 2020 Crossfirevol2 skrev, for 4 timer siden: Spændende, jeg havde tænkt mig at besøge hende i dag og se hvad der gemmer sig bag lågen, stedet hun bor er kendt for det spejl hvor hun står i hvidt Så håber det bliver en god oplevelse. Har forhørt mig inden og hun tilbyder ikke super fransk Ja, jeg lagde også mærke til at hun må have taget billedet til højre for enden af "Stairways to Heaven" så at sige. Så det må jo være helt nyt. Jeg synes det virker som en fin og ærlig anmeldelse af TS. Venter spændt på hvad du kommer tilbage med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg