Vildsvinet 923 Skrevet 26. Juni, 2020 Den først der så meget som bare nævner at Ava er tilbage burde smides ud af Forum - hun bliver slet ikke til at få en tid hos... 2 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Verdens hotteste charmetrold Ava er nemlig tilbage. Bare rolig, hun har nok til os alle. Redigeret 26. Juni, 2020 af autobahn 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 26. Juni, 2020 Bliver altid lidt "mistroisk" når de "gemmer" deres bryster.. hvordan er de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. Juni, 2020 CphGuy skrev, for 1 minut siden: Bliver altid lidt "mistroisk" når de "gemmer" deres bryster.. hvordan er de? Ikke gode du må hellere finde en anden,, god jagt 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 26. Juni, 2020 For pokker da en lækker lille sag! Alene hendes smil er næsten et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azn_love 117 Skrevet 27. Juni, 2020 Vildsvinet skrev, den 26.6.2020 at 16:49: Den først der så meget som bare nævner at Ava er tilbage burde smides ud af Forum - hun bliver slet ikke til at få en tid hos... Nu da katten er ude a sækken, er der overhoved nogen som kan hamle op med hendes tilstedeværelse, indlevelse og ægthed? Efter min mening er hun betegnelsen på ægte GFE med lækreste pik slikkeri hvor man næsten for lyst til at kalde hende Pik-hvisker 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 27. Juni, 2020 Jeg ved det ikke blir populært jeg havde ikke den bedst oplevelse da jeg besøgt Ava. Var sød og smilende - men absolut ingen indlevelse og ægte GFE, nahh tror jeg ik. Har tidligere i dag - den anden dag - give udtryk for min ultimative GFE. Så ja - der er hvertfald én (men også flere) der kan hamle op med hendes tilsteværelse. De er dog i den dyre ende... Dressmann 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azn_love 117 Skrevet 27. Juni, 2020 Dressmann skrev, for 5 timer siden: Jeg ved det ikke blir populært jeg havde ikke den bedst oplevelse da jeg besøgt Ava. Var sød og smilende - men absolut ingen indlevelse og ægte GFE, nahh tror jeg ik. Har tidligere i dag - den anden dag - give udtryk for min ultimative GFE. Så ja - der er hvertfald én (men også flere) der kan hamle op med hendes tilsteværelse. De er dog i den dyre ende... Dressmann Hvis det er hende til 2K for en halv time så bør der ihvertfald være mere indlevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 27. Juni, 2020 Is she back or is her ad just active 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. Juni, 2020 Men hvad med hendes veninde Lotte der følte sig lidt overset når hun var på samme sted som Ava. Ved nogen om hun kommer igen? Hun er bare sådan en sød pige. Og smuk hvis man er til langbenede blondiner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jugger 121 Skrevet 28. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 5 timer siden: Men hvad med hendes veninde Lotte der følte sig lidt overset når hun var på samme sted som Ava. Ved nogen om hun kommer igen? Hun er bare sådan en sød pige. Og smuk hvis man er til langbenede blondiner. Ja hun var pisse dejlig ... Krydser også fingre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 28. Juni, 2020 Azn_love skrev, for 8 timer siden: Hvis det er hende til 2K for en halv time så bør der ihvertfald være mere indlevelse Mere indlevelse ?? ikke med. Hende jeg omtaler er min ultimative GFE - og dermed 'total' indlevelse. Med hende er ½t heller ikke nok Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 137 Skrevet 28. Juni, 2020 Er der nogen herinde, som har fået kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alterkul2 Skrevet 28. Juni, 2020 Var forbi Ava sidste år. Lidt rutinepræget oplevelse hvor set-uppet åbenbart var forudbestemt selv ved 1time. Ava blev nærmest fornærmet når jeg forsøgte at styre i retning af noget der lå udenfor hendes indstuderede set-up (fx blev hun tidskrævende forundret over at jeg sprang bj over.... meget lidt frækt at skulle håndtere det midt i sexen) Det er total turn-off for mig. En af de få ærgerlige oplevelser jeg har haft de sidste mange år. I øvrigt rigtig sød pige. Men jeg må måske erkende at min tid med de helt unge piger ligger år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. Juni, 2020 Alterkul2 skrev, for 2 timer siden: fx blev hun tidskrævende forundret over at jeg sprang bj over Betyder den formulering, at hun stoppede op og indledte en diskussion om dine præferencer? Det lyder ærgerligt, men måske kan man komme den slags i forkøbet ved at drøfte præferencer før man går i gang? Det ligger dog ikke langt fra GFE i den virkelige verden, men med GFE i købesex mener vi jo gerne af en GP føjer sig efter kunden - helst uden at have fået et manuskript først, men ved bare at følge med i kundens signaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-KbhStang- 31 Skrevet 28. Juni, 2020 Der mangler en 2 do liste her på Forum 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungasiat 360 Skrevet 29. Juni, 2020 Jeg besøgte Ava sidste år, da hun holdt til i Vanløse. Havde en kanon oplevelse. Nogen der har været forbi for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 29. Juni, 2020 I have had contact with her and have a time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 923 Skrevet 29. Juni, 2020 dongding skrev, for 52 minutter siden: I have had contact with her and have a time we expect your report after 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 29. Juni, 2020 OneGuy skrev, den 28.6.2020 at 09:50: Er der nogen herinde, som har fået kontakt med hende? Jeg kunne forestille mig, at Ava nok har haft en del henvendelser her de første dage, så lidt tålmodighed er nok ikke en dårlig ting. Vi skal alle lige i gang igen! Hvis spørgsmålet bare er om man har haft kontakt med Ava i denne omgang. Jo, jeg har haft kontakt og jeg har også en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 30. Juni, 2020 Så har jeg været på besøg igen hos Ava. Lad mig sige med det samme, at hun stadig yder GFE i topklasse. Især hendes indlevelse og tungekys er i særklasse. Men jeg lovede hende ikke at skrive et nyt review, da hun har meget travlt. Hun er simpelt hen i den situation, at hun ikke kan nå bare at svare på alle de beskeder, hun får. Hun er altså ikke blevet arrogant, men kan bare ikke følge med. Men nu til det gode. Hun er i Danmark i hele 3 måneder på forskellige lokaliteter. Så brødre - ha' tålmodighed, så får I en særlig oplevelse Miller's 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 8. Juli, 2020 Hej. Er AVA taget hjem. Kan ikke se hendes annonce mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 8. Juli, 2020 Bare rolig, hun er bare ved at flytte location... Hun er tilbage snart igen. Hun vil være her i 3 mdr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg