stivert 156 Skrevet 27. Juni, 2020 Jeg har længe kigget på denne kvinde fra Søborg. Hun ser sku fræk ud, og hun skriver, at hun tager den i røven. Nogen, der har prøvet hende, og jeg efterspørger især erfaringer med hendes røv. https://annoncelight.dk/showad/246623å Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 29. Juni, 2020 Er der ingen som har prøvet hende? Prøver lige igen. Hun har annonceret en menneskealder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 29. Juni, 2020 Hun er en dejlig kvinde der er med på det meste , specielt når man har været forbi hende nogle gange(har besøgt hende mange gange ). hun tager den i røven uden bøvl. den røv er virkeligt dejlig og så har hun nogle dejlige store bryster som man gerne må lege med. kan kun anbefale hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 4. Juli, 2020 Øffe skrev, den 29.6.2020 at 16:14: Hun er en dejlig kvinde der er med på det meste , specielt når man har været forbi hende nogle gange(har besøgt hende mange gange ). hun tager den i røven uden bøvl. den røv er virkeligt dejlig og så har hun nogle dejlige store bryster som man gerne må lege med. kan kun anbefale hende Det lyder fandme godt! Tak for tilbagemelding. Det må prøves næste gang. Ved du hvad damens etnicitet er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 4. Juli, 2020 (edited) Afrika - Nigeria er mit gæt men det ser desværre ud som hun holder ferie Redigeret 4. Juli, 2020 af Øffe tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 9. Juli, 2020 Øffe skrev, den 4.7.2020 at 17:11: Afrika - Nigeria er mit gæt men det ser desværre ud som hun holder ferie Hej Øffe Hun er på igen. Kan jeg sende dig en PM om pris for en gang græsk og fransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 9. Juli, 2020 Øffe skrev, den 4.7.2020 at 17:11: Øffe: Afrika - Nigeria er mit gæt I annoncen står der, at hun er fra Cuba. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 9. Juli, 2020 Kan vi ikke komme lidt nærmere det med prisen - det er jo derfor sitet eksisterer. Og: er hun fed, fyldig, buttet eller hvordan ? På hendes billeder er der meget kvinde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 9. Juli, 2020 Stivert; skriv til hende Jensen6 ; Afrika ,det er mere Exotisk at være fra Cuba- men jeg VED hun ikke er derfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 16. Juli, 2020 Øffe skrev, den 9.7.2020 at 22:11: Stivert; skriv til hende Jensen6 ; Afrika ,det er mere Exotisk at være fra Cuba- men jeg VED hun ikke er derfra Helt fair Øffe :-). Jeg skriver, når jeg er kommet til KBH. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søløven 61 Skrevet 26. Juli, 2020 newpussyhunter2 skrev, den 9.7.2020 at 14:31: Kan vi ikke komme lidt nærmere det med prisen - det er jo derfor sitet eksisterer. Og: er hun fed, fyldig, buttet eller hvordan ? På hendes billeder er der meget kvinde ! I Søborg tog hun 800 for en 1/2 time med anal. Jeg ville beskrive hende som ret buttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg