Hop til indhold

Recommended Posts

Ægte bryster og dejlig bløde. Hun er en slank pige men har stadig tilpas fylde i bryster og røv.

Jeg kender ikke alle de piger du nævner men adressen er central og brugt før af andre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi - bemærk at hun nu staver sig Jesica og er flyttet til Karlslunde.

Kæft hun er en sød pige - super afslappet og behagelig at snakke med. Hendes bryster helt oppe i superligaen, som billederne på hendes profil også viser godt frem nu. En god naturlig c skål der bare modstår tyngdekraften som kun ungpigebryster kan. Nej hvor er de dejlige!

Jeg kunne sagtens finde på at komme igen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ballsy skrev, for 16 timer siden:

bemærk at hun nu staver sig Jesica

Der står både Jesica og Jessica (nede i teksten). Sikkert bare en fejl, da hun opdaterede overskriften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udover at jeg er lidt forvirret over stave måden så kan jeg sige at hun er en vidunderlig pige. 

Plus dejlig stram fisse 

Redigeret af Ulriq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ulriq skrev, for 3 timer siden:

Udover at jeg er lidt forvirret over stave måden så kan jeg sige at hun er en vidunderlig pige. 

Plus dejlig stram fisse 

Har også luret lidt på hende, hun ser super dejlig ud med sin slim body . Hvor høj er Jesica ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankypanky888 skrev, den 14.7.2020 at 16:29:

Måtte man slikke hende? og nogen der har prøvet hendes extra tilkøb kiss. Er det mange og dejlige tungekys hun giver? 

Ja

Seductor skrev, den 15.7.2020 at 15:44:

Hvordan er hendes ansigt på en skala fra 1-10?  

man kan ikke se det på hendes fotos...

Jeg vil nok sige 7-8 stykker, ganske køn men hendes krop er 8-9 stykker, brysterne 10 ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...