Hop til indhold
Guest Andrew P

Bambi - an absolute privilege

Recommended Posts

Guest Andrew P

Dear all,

Had the pleasure and absolute privilege to visit Bambi this morning. I now have a memory for life. For me connection, chemistry and to see a woman with sparks in her eyes is everything. Many talks about GFE, but few deliver - Bambi is on a whole other level no question about that. 

I truly hope I will have the privilege to visit her again. 

All the best

Andrew Christopher P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P

If you care about your car - parking possibilities is very very good 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had the privilege to visit her recently and agree with everything written above. She was exceptional company, very accommodating and present. Time flies with her. I kept thinking "F... I want more" all the way back home.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P

It is amazing how the moments that felt the shortest you remember the longest. 

Think Einstein said, that when you are with a nice woman an hour seems like a second. 

Thanks for a few seconds today! Great start of August. Hope you will be back soon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt hende. Hun er ikke det prisleje værd, efter min mening. Så godt ser hun heller ikke ud.

It the attitude, stupid. Hun er 100% sit prisleje værd. Jeg vil hellere kneppe hende 1 gang end (næsten) alle de andre piger 10 gange. Det er Også dyrere st spise på Noma end på MacD!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 8 minutter siden:

It the attitude, stupid. Hun er 100% sit prisleje værd. Jeg vil hellere kneppe hende 1 gang end (næsten) alle de andre piger 10 gange. Det er Også dyrere st spise på Noma end på MacD!

Og Noma er heller ikke deres priser værd... Sådan er der så meget. Der er nogle der hopper på den, andre gør ikke. Du har måske hørt historien om Kejserens Nye Klæder?

Fedt at hun er pengene værd for dig. Men 2,5 x det “normale” niveau er da dyrt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anerkender da klart validiteten af dit argument, men der blev skrevet at “så godt ser hun heller ikke ud” MEN min pointe er at Bambi giver så meget af sig selv og det er det hendes fans elsker, ikke om hun er verdens lækreste pige. Der er masser af flotte piger du kan kneppe for langt færre penge, men Bambi ja hun knepper dig faktisk fuldstændig som om hun kunne lide dig og hun er fræk som fanden. Herudover er hun seriøst petit og sjov og meget ung. Jeg er fan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 29 minutter siden:

men Bambi ja hun knepper dig faktisk fuldstændig som om hun kunne lide dig og hun er fræk som fanden

Man kan ikke betale for at opleve gensidig empati med pigen, ligesom man heller ikke betale sig fra at være på bølgelængde med pigen!!!!  

Hvis Bambi havde et tilbud på en time med superfransk og kys - uden alle de andre ekstraydelser-  til 1700,- ville jeg faktisk gerne give hende en chance. Men når man er påtvunget at betale 3000,- for en time (eller 2000,- for en halv time), må jeg bare melde hus forbi!

Hvis en af @**Bambi**'s administratorer læser med her så modtager jeg gerne en PM med et tilbud om en mere rimelig pris uden for alle de mange ekstra ydelser hahaha 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P
Bobwhite skrev, for 43 minutter siden:

It the attitude, stupid. Hun er 100% sit prisleje værd. Jeg vil hellere kneppe hende 1 gang end (næsten) alle de andre piger 10 gange. Det er Også dyrere st spise på Noma end på MacD!

Not sure I like the restaurant comparison -  anyways for me it’s about how long I remember an experience, sweet memories that I will carry with me until I get too old and forget. Don’t have a lot of experience in this world, but Bambi is for sure one of the few that made hours feel like minutes - creating “DreamTime”. It’s an unreal and wonderful feeling. Focusing on price is in my view a mistake - I made that mistake a few times.... but learned my lessons: ) 

Finding those Interludes in life brings value and joy 

Love 

C

Redigeret af Andrew P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, PeterN, det handler overhovedet ikke om empati, men om at hun kan lide hvad hun laver, ikke har nogen (eller megen) skam i livet, er med på en hel del (...) og så bare giver den gas. Og det virker ikke professionelt på nogen måde, hvilket er et enormt plus. Og denne eksklusive ydelse sælger hun altså for penge til dem (de få?) der vil betale. Sikkert et held for en gammel støder som mig !!!! Og så får man altså hvad man betaler for og mere til. Mht det der med at sælge ydelser..... Igen, hvis det er det man er til, fint nok, men det er altså noget andet der er kørende her en en simpel transaktion af varer mellem en kunde og en professionel leverandør. Jeg mener du spørger sgu da heller ikke en pige du møder i byen om hun giver superfransk, vel? Fuldstændig lige som de andre piger af rigtig høj klasse er det her meget tættere på ægte GFE og i sagens natur giver det slet ikke nogen mening at diskutere priser og ydelser. Men du tager mere eller mindre hvad du vil have og pigen er med på den all the way. Høj, høj klasse.

Og måske en Ferrari vs en Skoda havde været en mere passende sammenligning i dette fora.

Nevertheless, Det må I sgu selv om. Knep i bare alle de andre (det gør jeg så også) :) 

Redigeret af Bobwhite
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bobwhite Det er netop min pointe! At Bambi kan lide det hun laver har intet som helst at gøre med om prisen for en time er 1500,- eller 3000,-

Selvølgelig skal man kunne diskutere prisen, det er jo en serviceydelse man betaler for!!!! 

Om Bambi har adminstrator på eller ej har selvfølgelig ikke noget med med kvaliteten af hendes service at gøre.

Hvis Bambi uden problemer kan sælge sin serviceydelse til den pris er det helt fint. Men at løbe risikoen og købe katten i sækken - f.eks hvis man ikke er på bølgelængde med pigen - til en timepris lydende 3000,- det har jeg selvf. ikke tænkt mig at gøre ;-) 

Hvis nogen skulle have mod på at sammenligne Stella, Barbara Smile, Ungarske Camilla og Ava (etc.) med en Skoda så kom bare an hahahaha  

Så hvis Bambi skulle mangle klienter kan hun jo tilbyde en mindre pakke til en mindre prise (Og hvis hun har klienter nok så fred være med det!!!) 

Alt godt til Bambi og hendes glade kilenter ;-) 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P
Bobwhite skrev, for 46 minutter siden:Og måske en Ferrari vs en Skoda havde været en mere passende sammenligning i dette fora.

:) :) - and I like Noma too :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At kunne lide hvad man laver er ikke et empatisk træk, sorry. Barbara er i min optik den bedste af de piger du nævner, og hun er ikke nogen Skoda, men hun er ikke på Bambi’s niveau, og helt sikkert mere brugt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P
Bobwhite skrev, for 8 minutter siden:

At kunne lide hvad man laver er ikke et empatisk træk, sorry. Barbara er i min optik den bedste af de piger du nævner, og hun er ikke nogen Skoda, men hun er ikke på Bambi’s niveau, og helt sikkert mere brugt

Maybe better just to enjoy life - life is so scary short.... conditions and circumstances are so very different, how is it even possible to compare people? Chemistry, nice hotel location, time of day, no sleep, well rested, good mood, bad mood..... on both sides (not only the woman). 

BTW - I would happily eat dinner with Barbara at Noma and then maybe a MacD in the morning : ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bobwhite

hahaha kom så heja heja, hvem laver popcorn ???

Barbara Smile skulle være slidt ????????????????????? *WTF* 

hahahahahaahahahaa       "At kunne lide hvad man laver er ikke et empatisk træk" .... KOMPLET UFORSTÅELIG SÆTNING!!!!!  

Nu kan man sige meget om Bambi men hun har da fået sat gevaldig gang i din hormonproduktion, og sløret din frontallapper ..... 

Den slags kan være svært endsige umuligt at undgå. I det tilfælde det skulle ske for mig forsøger jeg at bruge den ekstra energi til noget positivt, i stedet for at nedgøre søde og dejlige piger på åbent forum. (ikke at mit liv bliver mere renskuret og perfekt af den grund)

Jeg mener prinicipelt at pigens naturlige nærvær i situationen IKKE har noget med en høj timepris at gøre. Det er et møde mellem to mennesker, man betaler en pris. Hvad der derefter sker og hvordan det føles, handler om hvordan man klinger sammen, og IKKE om møntens størrelse!!!! 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Bobwhite skrev, 1 time siden:

At kunne lide hvad man laver er ikke et empatisk træk, sorry. Barbara er i min optik den bedste af de piger du nævner, og hun er ikke nogen Skoda, men hun er ikke på Bambi’s niveau, og helt sikkert mere brugt

Let’s please don’t compare me with other girls , and keep the thread for Bambi :) 

 

Enjoy the sun Guys 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, og dumt af mig at sammenligne konkret. Det skulle jeg ikke have gjort. Min pointe var, at bambi næppe har mange kunder og det var en styg, klodset og uforskammet måde at sige det på. Sorry Barbara, du er en stjerne!

Men bare for at få en ting på det rene: “Empati er evnen til at genkende og forstå andres følelser. Det beskrives ofte som evnen til at sætte sig i andres sted (ikke at forveksle med sympati, som er evnen til at dele en følelse med en person, dvs. at man selv oplever samme følelse som personen). I empatien føler man sig ind i den anden, i sympatien føler man med den anden.”
 

Så nej, kære Peter, at kunne lide hvad man laver har intet med empati at gøre uanset hvor uforståeligt eller grinagtigt du synes det er. I øvrigt er empati ikke noget man har i en konkret situation hvor man føler noget for en specifik person, det er et generelt karaktertræk. Du har måske tænkt på sympati, ikke på empati, når du skriver “opleve gensidig empati” men det ændrer bare ikke ved at det jeg siger om bambi er alene, at hun kan lide det (sex) eller er i stand til at få mig (og andre) til at tro på at hun kan lide det, ikke at der var speciel kemi eller sympati mellem os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 4 timer siden:

I øvrigt er empati ikke noget man har i en konkret situation hvor man føler noget for en specifik person, det er et generelt karaktertræk.

Dit indlæg er ellers godt ift forklaring af begreber, men det her er forkert. Det er en færdighed. Man kan derfor besidde den i større eller mindre grad og også træne den, men som med alle færdigheder har folk forskelligt talent. At man har færdigheden er ikke det samme som at man anvender den hele tiden, derfor er det ikke et træk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...