cim 20 Skrevet 29. Juni, 2020 Hej Nogen der ved hvor “mundsperma” annoncerne er blevet af? Lukket eller skal man søge efter et nyt ord? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 337 Skrevet 29. Juni, 2020 Det er vist de såkaldte bollefabrikker der efterlyses.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cim 20 Skrevet 29. Juni, 2020 Præcis. Er fabrikkerne lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 324 Skrevet 29. Juni, 2020 Annoncerne har jeg ikke set siden Corona-nedlukningen. Har haft mange dejlige besøg på både Hvidovre bollefabrik og Hvidovre bolleopgang. Dog synes jeg at kvaliteten var for nedadgående, da de flyttede fra Hvidovre til Frederiksberg og Nørrebro. Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 29. Juni, 2020 Max Bjævermose skrev, for 5 minutter siden: Annoncerne har jeg ikke set siden Corona-nedlukningen. Har haft mange dejlige besøg på både Hvidovre bollefabrik og Hvidovre bolleopgang. Dog synes jeg at kvaliteten var for nedadgående, da de flyttede fra Hvidovre til Frederiksberg og Nørrebro. Max Enig, bolle fabrikken i hvidovre var klart bedst, der fik man næsten altid noget for pengene 20 min 400 med tungekys og øko fransk med slug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 29. Juni, 2020 (edited) Ja, det ord kan man kun savne..."mundsperma". Intet mindre end verdensklasse Men var der ikke noget om en pige der sprang barfodet ud af et vindue da politiet kom på besøg? Synes jeg kan huske en anmeldelse som tog en dramatisk drejning. Mener det var i den der bolleopgang med håndværkerne i Hvidovre. Nåede dog aldrig forbi det sted selv. Kun da de opholdt sig på en sidevej til Gl. Køge Landevej i Valby med de sure videofilmene naboer. Redigeret 29. Juni, 2020 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cim 20 Skrevet 29. Juni, 2020 Valby, Hvidovre, Gladsaxe, 2 x Frederiksberg, Nørrebro, Nord Vest ... glade minder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pudden 178 Skrevet 29. Juni, 2020 underdog40 skrev, 1 time siden: Men var der ikke noget om en pige der sprang barfodet ud af et vindue da politiet kom på besøg? https://www.eroguide.dk/forum/topic/108270-søborg/ underdog40 skrev, 1 time siden: Kun da de opholdt sig på en sidevej til Gl. Køge Landevej i Valby med de sure videofilmene naboer. https://www.eroguide.dk/forum/topic/89825-isabelle-og-en-forskrækkelse/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/89783-latin-viki-in-valby-at-“the-place” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ny_kjs 109 Skrevet 29. Juni, 2020 Der har været både gode oplevelser/anmeldelser og mindre gode - Blandt andet naboerne på villavejen, de unge par der boede i en lejlighed ved siden af, som konstant blev “generet” for til sidst at skrive på deres dør, at det ikke var hos dem og så den såkaldte episode med at hoppe ud af vinduet. Men hold da op nogle dejlige piger, der huserede på stederne, super service og pris - jeg håber og ønsker at de vender tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg