Hop til indhold
lidenskabogvarme

Sugardating

Recommended Posts

Spørgsmålet har sikkert været oppe før, men numå jeg lige lufte min undren:

hvad er det dog, der gør sugardating til et godt alternativ til almindelige glædespiger ?

jeg spørger fordi, jeg aldrig har forsøgt mig - oprindeligt fordi jeg var bange for ved et uheld at komme til at komme i lag med en mindreårig, hvilket jeg siden har forstået ikke er et problem.

der næst har det holdt mig væk, at priserne som en hovedregel er højere end GP’er (og i mange tilfælde eay out). Derudover får jeg af anmeldelsene det indtryk, at man bliver snydt i ca 75% af gangene. Sluttelig har jeg en filosofi om, at hvis man vil have kvalitetsarbejde, skal man henvende sig til fagfolk og ikke mere eller mindre engagerede amatører - og det føler jeg også gælder for glædespiger.

Men.......så meget sagt, så er der jo mange, der sugardater, så der må jo være eet eller andet i det - hvad er det jeg ikke har fået øje på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
lidenskabogvarme skrev, for 7 minutter siden:

hvad er det dog, der gør sugardating til et godt alternativ til almindelige glædespiger ?

jeg spørger fordi, jeg aldrig har forsøgt mig - oprindeligt fordi jeg var bange for ved et uheld at komme til at komme i lag med en mindreårig, hvilket jeg siden har forstået ikke er et problem.

der næst har det holdt mig væk, at priserne som en hovedregel er højere end GP’er (og i mange tilfælde eay out). Derudover får jeg af anmeldelsene det indtryk, at man bliver snydt i ca 75% af gangene. Sluttelig har jeg en filosofi om, at hvis man vil have kvalitetsarbejde, skal man henvende sig til fagfolk og ikke mere eller mindre engagerede amatører - og det føler jeg også gælder for glædespiger.

Men.......så meget sagt, så er der jo mange, der sugardater, så der må jo være eet eller andet i det - hvad er det jeg ikke har fået øje på ?

Min oplevelse med SD er en helt anden. Søde og ganske almindelige amatørpiger/kvinder der lige mangler lidt penge eller for oplevelsensskyld. Har endnu ikke ladet mig lokke af en af de fake profiler men måske bare mit held. Dem på SD har heller ikke alen lange prislister samt no-go’s samt ekstra for dit og dat, og bestemt billiger end en prof. Har højest betalt 1.500 for et besøg og det var/er uden tid hvor GP’ere jo har æggeuret kørende hele tiden. Har dog en enkelt gang betalt 1.800 men det var til en der var til alt det jeg også er til og det var også et dejligt besøg. Har besøgt flere af dem mange gange og efterhånden faldt det beløb de gerne ville have. En af dem jeg så fast ville bare have 400-500 men vi så også hinanden 1 gang om ugen.

Hvis jeg skal udenom SD (ikke på pt) vælger jeg de semi prof der er på AL og dem er der en del af. Ingen af dem jeg har besøgt har været på tid og meget sjældent tale om ekstra betaling. Et par gange skulle der betales lidt mere for anal, ellers ikke. 

Det med mindreårige. Fandt efter 2 besøg hos den samme ud af at hun ikke var 19 som hun skrev og sagde men kun 17. Blokerede hende da jeg fandt ud af der selvom hun var pissefræk. Det duer ikke i min verden.

Brug lidt tid på at læse profilteksten og skriv lidt med dem inden i aftaler at mødes, og hvis sugar nævnes i en af de første beskeder så er det en prof i mine øjne. Har haft aftalerne med flere hvor det ikke har været nævnte før vi var ‘færdige’. Vil lige nævne at jeg betalte mellem 1.000 og 1.200 typisk. Dog en del mellem 800 & 1.000

Med husk nu, betalt aldrig forud. Beder de om det er der noget galt og du skal anmelde profilen og blokerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
lidenskabogvarme skrev, 1 time siden:

Syntes du skal prøve det af og danne dine egne erfaringer. SugarDating er meget mere ægte for mig, frem for at besøge en pige på klinik, hvor der er tid på, alt for mekanisk til mig. Jeg har et helt andet forhold til en jeg sugar dater med og jeg har aldrig betalt over 1000 kr - 1500 kr pr gang og der var ingen tid på, så er du til noget mere kæreste agtig relation, så vil jeg klart anbefale dig at prøve. Afsted med dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 3 timer siden:

Det med mindreårige. Fandt efter 2 besøg hos den samme ud af at hun ikke var 19 som hun skrev og sagde men kun 17.

Har siddet på en resturent med en ganske sød pige der kom til at afslører at hun "jo lige er startet på gym." Hun lignede en pige i starten af 20'erne. 

Jeg var et fucking hul i døren da jeg hørte det, "Ha, en god aften - husk at lave lektier" - faktisk var jeg ret sur, da hun kunne have gjort mig kriminel imod min vilje.

Sugardaters burde kræve NemId verificering inden oprettelse, det er ikke en garanti for at mindre årige ikke kan oprette sig, men det ville gøre det MEGET mere besværligt for dem.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Har siddet på en resturent med en ganske sød pige der kom til at afslører at hun "jo lige er startet på gym." Hun lignede en pige i starten af 20'erne. 

Jeg var et fucking hul i døren da jeg hørte det, "Ha, en god aften - husk at lave lektier" - faktisk var jeg ret sur, da hun kunne have gjort mig kriminel imod min vilje.

Sugardaters burde kræve NemId verificering inden oprettelse, det er ikke en garanti for at mindre årige ikke kan oprette sig, men det ville gøre det MEGET mere besværligt for dem.

@EksilKøbenhavner Hatten af for dig at du mindede hende om hun skulle lave lektier og sluttede der. Tums Up.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 3 minutter siden:

@EksilKøbenhavner Hatten af for dig at du mindede hende om hun skulle lave lektier og sluttede der. Tums Up.

Tak, fik selv en pige der jeg var 17 år, så hun var også lige startet i gymnasiet på det tidspunkt.

Det var med andre ord ikke en svær beslutning. Det var jo "pludseligt" et barn jeg sad overfor :(

Revurderede hvordan jeg sugardatede bagefter - så det ikke ville ske igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
EksilKøbenhavner skrev, for 20 minutter siden:

Tak, fik selv en pige der jeg var 17 år, så hun var også lige startet i gymnasiet på det tidspunkt.

Det var med andre ord ikke en svær beslutning. Det var jo "pludseligt" et barn jeg sad overfor :(

Revurderede hvordan jeg sugardatede bagefter - så det ikke ville ske igen :)

@EksilKøbenhavner Lige over. Efter den oplevelse gik jeg tilbage til dem over 30, for mig meget unge piger. Besøger helst kvinder fra 40 og op. Undtagen til GB. Smiler. Har faktisk haft de frækkeste og bedste stunder med en på min egen alder (er blevet 50), og ser hende stadigvæk mindst 2 gange om måneden. Mødte hende via SD for et par år siden og det fortsætter.

Redigeret af Svpe1970

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 16 timer siden:

Måske du skulle prøve det - så du vidste hvad du snakker om ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er jo en indlysende løsning - men som sagt, hvis anmeldelserne her er repræsentative brænder man fingrene ca 75 % af gangene. Så hvis man regner på det og siger, at en oplevelse koster 1500 kr, så skal man altså regne med at brænde 6000 kr af for at få een god oplevelse. - med mindre man er heldig.

med de odds tror jeg, at jeg vil fortsætte med at lægge mine penge hos de troværdige, danske glædespiger, hvor jeg stort set er sikker på at få en god oplevelse.

Dermed ikke sagt, at jeg synes det er dumt eller forkert at sugardate - danske glædespiger er blot dem, jeg føler mig mest tryg hos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 52 minutter siden:

Ja, det er jo en indlysende løsning - men som sagt, hvis anmeldelserne her er repræsentative brænder man fingrene ca 75 % af gangene. Så hvis man regner på det og siger, at en oplevelse koster 1500 kr, så skal man altså regne med at brænde 6000 kr af for at få een god oplevelse. - med mindre man er heldig.

med de odds tror jeg, at jeg vil fortsætte med at lægge mine penge hos de troværdige, danske glædespiger, hvor jeg stort set er sikker på at få en god oplevelse.

Dermed ikke sagt, at jeg synes det er dumt eller forkert at sugardate - danske glædespiger er blot dem, jeg føler mig mest tryg hos. 

Du har jo en forudindtaget holdning til SugarDating så forstår faktisk ikke dit indlæg. Ligegyldig hvad folk nu har disket op med af positive erfaringer og oplevelser, konkluderer du alligevel, at det sikkert er for dyrt og risikabelt. 

Nogle mennesker snakker også kun for at lave lyd.... hvad siger man om det samme, blot skrevne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
lidenskabogvarme skrev, for 18 timer siden:

var denne tråd blot for at få lidt opmærksomhed ? Du har jo intet taget til dig af alle de positive ting som er ved at sugardate, måske du blot er ude på at score billige point fra de GP som er på eroguide, syntes dit indlæg oser af unødig støj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev egentlig blot, hvad min konklusion var - for mig. Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om hvad andre bør konkludere eller gøre. 
at du dermed tror, at jeg gør det for at indynde mig siger mæske mere om dit tankesæt end mit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 19 timer siden:

Du har jo en forudindtaget holdning til SugarDating så forstår faktisk ikke dit indlæg. Ligegyldig hvad folk nu har disket op med af positive erfaringer og oplevelser, konkluderer du alligevel, at det sikkert er for dyrt og risikabelt. 

Nogle mennesker snakker også kun for at lave lyd.... hvad siger man om det samme, blot skrevne?

Nå, jeg var nu ikke forudindtaget, jeg baserede mig blot på de anmeldelser, jeg kan se her på Eroguide, og jeg kunne ikke se at der var noget i svarene, der opvejede det faktum, at 75% af anmeldelserne er voldsomt negative.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 52 minutter siden:

Nå, jeg var nu ikke forudindtaget, jeg baserede mig blot på de anmeldelser, jeg kan se her på Eroguide, og jeg kunne ikke se at der var noget i svarene, der opvejede det faktum, at 75% af anmeldelserne er voldsomt negative.

Hvis du ikke ved det, skal jeg da hjertens gerne indvi dig i en ret kendt hemmelighed.

De piger som preformer og som er guld værd, de anmeldes ikke. Dem beholder folk for sig selv. 
De som ikke leverer det lovede og aftalte, de som snyder, de som udgiver sig for andet end de er, dem advares der om her på EG. Det er nok det generelle billede af, hvordan tingene er. 
Rigtig mange SB ønsker ikke at blive anmeldt, de har en lille snæver kreds af mænd, som besøger dem og som forkæler dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...