Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg skal en tur til det mørke Jylland i næste uge. Har jeg tænkt mig at forkæle mig lidt, med en dejlig thai ;)

jeg søger fra midtjylland og op efter. (kører gerne efter godterne :D). 

Jeg har ikke så mange krav andet end jeres anbefalinger, da jeg ikke vil blive skuffet. Jeg har undersøgt og kigget lidt på forummet herinde, men det var ikke rigtigt noget der sprang mig i øjnene

På forhånd tak og god sommer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ten i Vejle, er jo en legende herinde. Men kan være svær at få aftale med, efter hvad det fremgår af nogle indlæg. 
Har aldrig selv prøvet at være på besøg hos hende. Men hun får stort set altid fremragende anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 22 timer siden:

Ten i Vejle, er jo en legende herinde. Men kan være svær at få aftale med, efter hvad det fremgår af nogle indlæg. 
Har aldrig selv prøvet at være på besøg hos hende. Men hun får stort set altid fremragende anmeldelser. 

Tak for svar. Hun ser lovende ud ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer du får Aarhus, kan jeg anbefale Cherry, Sandy eller Yaya. De er alle i slutningen af 20erne, ens for dem alle er, at de yder en god service, søde, smilende og gode at sexe med. De er alle anmeldt herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsB skrev, den 3.7.2020 at 06:41:

Kommer du får Aarhus, kan jeg anbefale Cherry, Sandy eller Yaya. De er alle i slutningen af 20erne, ens for dem alle er, at de yder en god service, søde, smilende og gode at sexe med. De er alle anmeldt herinde. 

Tak for svar. tjekker lige dem ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsB skrev, den ‎03‎-‎07‎-‎2020 at 06:41:

Hej Lars B.

Ved du hvor Sandy holder til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 10 timer siden:

Hej Lars B.

Ved du hvor Sandy holder til?

Ikke langt fra Vesterbro Torv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsB skrev, den 22.7.2020 at 07:08:

Ikke langt fra Vesterbro Torv 

Hun er flyttet fra klinikken  tæt på Vesterbro Torv ud til Langenæs, pæn lejlighed, hvor hun har fået et fint kammer med dejlig seng og praktisk med badeværelse lige ved siden af, man undgår simpelthen ikke at blive både svedig i den piges hænder, mund, skød... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...