Guest Dave Skrevet 30. Juni, 2020 Olimpia De af jer der har været forbi hende her, kan i ikke fortælle lidt om hendes udseende? Er hun feminin? Har hun bryster? Personlighed? Hun har en del billeder, som alle ligner hende, men jeg synes godt nok hun ser anderledes ud i de forskellige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 30. Juni, 2020 Dave skrev, for 10 timer siden: Olimpia De af jer der har været forbi hende her, kan i ikke fortælle lidt om hendes udseende? Er hun feminin? Har hun bryster? Personlighed? Hun har en del billeder, som alle ligner hende, men jeg synes godt nok hun ser anderledes ud i de forskellige billeder Hu har lagt flere nye og kan jeg se virkelig gode billeder op. Tidligere slog sig op på dominans, mener også hun er anmeldt som domIna. Nu ser hun bestemt tiltalende og udfordrende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
visitor1 12 Skrevet 2. Juli, 2020 Hun er sød, men ingen bryster (fake silicone pads i hendes bh). Men kun aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai lover 165 Skrevet 2. Juli, 2020 visitor1 skrev, for 3 timer siden: Hun er sød, men ingen bryster (fake silicone pads i hendes bh). Men kun aktiv Hmm i hendes annonce står der aktiv og passiv mere end en gang. Så altså falsk markedsføring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest phadez Skrevet 17. November, 2020 Andre der har været hos hende sidenhen og kan give noget tilbagemelding? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg