steve 116 Skrevet 30. Juni, 2020 (edited) Hej er der nogen der har besøgt Jasmin og kan dele lidt info om hende og oplevelse? https://annoncelight.dk/showad/297862 Redigeret 30. Juni, 2020 af steve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 30. Juni, 2020 Jeg har besøgt hende for et halvt års tid siden i det midtjyske, hun er en rigtig lækkermås 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hetrofyn 10 Skrevet 2. September, 2020 Besøgte hende i går sidst på dagen. Vildt lækker krop som på foto. 1 time fp som jeg ikke fortrød. Pænt rent privat lejlighed.. Jeg vil gerne komme igen.. Som man siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 2. September, 2020 Jeg fik desværre spurgt til økoblow, så var den korrespondance slut... "go find another girl." 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 2. September, 2020 Hvor i Århus finder man skønheden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. September, 2020 Babysam skrev, for 1 time siden: Hvor i Århus finder man skønheden?? Det får du at vide når du har booked en tid hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 2. September, 2020 Tusind tak for hjælpen. Den mulighed havde jeg slet ikke tænkt på, hvor er du sød. Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Det får du at vide når du har booked en tid hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2020 Babysam skrev, for 11 timer siden: Tusind tak for hjælpen. Den mulighed havde jeg slet ikke tænkt på, hvor er du sød. Reglen på EG er at man ikke oplyser om en piges adresse, såfremt den ikke fremgår af hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hetrofyn 10 Skrevet 3. September, 2020 Det er ikke langt fra let køb i Viby. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhusfyr2020 Skrevet 3. September, 2020 Nogen der ved hvilke priser hun kører med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 3. September, 2020 LarsB skrev, den 2.9.2020 at 14:37: Jeg fik desværre spurgt til økoblow, så var den korrespondance slut... "go find another girl." tak, så sparedde du lige os andre for den skuffelse, + spild af tid og penge tænker at der sikkert andre restriktioner på, hvis hun reagere på den måde alene ved at du spørger til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 3. September, 2020 peter.c skrev, for 17 minutter siden: tak, så sparedde du lige os andre for den skuffelse, + spild af tid og penge tænker at der sikkert andre restriktioner på, hvis hun reagere på den måde alene ved at du spørger til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 3. September, 2020 LarsB skrev, den 02-09-2020 at 14:37: Jeg fik desværre spurgt til økoblow, så var den korrespondance slut... "go find another girl." Lars, vi tror på hvad du siger, Behøver ikke udpensle det. Jeg har det skidt med at røbe, telefonbeskeder. Også når pigerne røber vore telefon nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 17. September, 2020 hetrofyn skrev, den 2.9.2020 at 12:09: Besøgte hende i går sidst på dagen. Vildt lækker krop som på foto. 1 time fp som jeg ikke fortrød. Pænt rent privat lejlighed.. Jeg vil gerne komme igen.. Som man siger Mærkeligt de gange jeg har ringet har der altid været optaget/lukket for tlf. Og sms er aldrig besvaret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg