Hop til indhold
tumling2000

Sandra i Kolding. Hold jer væk! Folkene bag hende er meget ubehagelige!

Recommended Posts

Nu har jeg også besøgt hende flere gange og servicen har altid været i top hos hende og hun har flere anmeldelser linket på hendes annonce som er skreven af flere erfarne brugere herinde fra eroguide.dk men nu sidder jeg og tænker jeg gad egentlig godt vide hendes version eller hendes tlf passer version af hvad der er sket? for ikke kun hende men men generelt så kan vi mænd sidde og fortælle om vores besøg hos en kvinde var godt eller ej og når vi brokker os så skriver vi herinde men hvordan mon sandheden er hvis de kunne komme med deres version af hvad der egentlig sker :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber da det lykkes for nogen at få en aftale med hende (og samtidig overholde den) ;) Hun er absolut en af de lækreste piger jeg har besøgt. Jeg har ikke selv haft problemer med kommunikationen med hendes telefonpasser, men har så heller ikke haft brug for at aflyse en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...