Lystigfyr 13 Skrevet 30. Juni, 2020 Jeanett i Søborg kan jeg varmt anbefale! Køn, sød og smilende, lækkert påklædt, høje hæle, indlevende, fræk, godt knald, fair priser - hvad mere kan man drømme om Jeg har besøgt hende et par gange, og hver gang er jeg gået derfra med stort smil på. Prøv! https://annoncelight.dk/showad/211694 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 57 Skrevet 1. Juli, 2020 Har ofte overvejet hende, da priserne er ganske rimelige. hvordan er stedet? Og hvor ca. i Søborg? på billederne ser hun ældre ud end de 35. Hvad skyder du hende til at være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 1. Juli, 2020 Er også interesseret i at høre om hendes alder. Jeg er nemlig også meget tvivlsom om den holder stik.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1180 Skrevet 1. Juli, 2020 Hun er ikke 35. Der skal du lige lægge +10 oveni. Mindst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Khabib 21 Skrevet 1. Juli, 2020 Besøgte hende et års tid siden. Vil gætte på hun er 50+. Sød kvinde der er meget afklaret med hvad hun laver men ikke lige noget for mig, så det blev ved det ene besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoylove 2 Skrevet 2. Juli, 2020 Besøgte hende for over 5.år siden, allerede den gang skrev hun at hun var 34.år men var helt sikkert mindst 10.år ældre den gang. Er lejligheden mon siden den gang, blevet lidt renoveret, det var ikke den mest hygiejniske lejlighed jeg har besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drummerboi 0 Skrevet 18. September, 2022 Jeg har besøgt Jeanett to gange - begge gange med stor begejstring. Hun er formentlig ikke i 30erne længere, men det er dælme god sex og fint selskab på vej ind/ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 29. September, 2022 Har også besøgt hende nogle gange. Altid god service. Og intet hastværk. Også sød at tale med. Vil tro hun er i slut-40’erne men holder sig godt. Og altid lækker og glat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 30. September, 2022 Er der nogen der har prøvet det Sexparty som hun skriver om, hver den første søndag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xtra 4 Skrevet 3. December, 2022 Guest 567 skrev, den 30.9.2022 at 12:43: Er der nogen der har prøvet det Sexparty som hun skriver om, hver den første søndag? Ja har prøvet det nogle gange, både i Søborg og i Eskildsgade (club amour) hvor hun var i mange år tidligere. Jeanett er i og for sig fræk nok, men meget professionel og meget ligepå og hårdt. grundet til jeg kom en del til partyerne i Eskildsgade var helt klart hendes veninde Mille. Hun er absolut en fræk, lækker blondine med dejlige store bryster der lever sig ind i akten. Har prøvet at skrive til dem, men intet svar, så ved ikke om de stadig er aktive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg