Trust-me 100 Skrevet 1. Juli, 2020 Er der nogen der ved om lækre Sabrina definitivt er stoppet, sidst var hun vist i Langholt og ikke i Nørresundby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død. Redigeret 1. Juli, 2020 af WhoKnowsWhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Juli, 2020 klinikfuckers skrev, for 17 minutter siden: Langholt? Lille flække - ligger nordøst for Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 1. Juli, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 49 minutter siden: Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død. Kan man ikke være definitivt stoppet i denne branche uden at være død, eller forsøger du bare at være sjov, det er du NOT. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 1. Juli, 2020 WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden: Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død. Nekrofili gør din påstand tvivlsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Juli, 2020 Trust-me skrev, for 22 minutter siden: Kan man ikke være definitivt stoppet i denne branche uden at være død, eller forsøger du bare at være sjov, det er du NOT. Man hører jo tit, at "de" er stoppet, og så vender "de" tilbage. Ta' bare boksning f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 1. Juli, 2020 next skrev, for 26 minutter siden: Nekrofili gør din påstand tvivlsom. Hehe... Du har ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 1. Juli, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden: Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død. hvorfor skal døden bringes ind her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Ja det er ærgerligt at hun er stoppet, men hun har forsøgt at stoppe flere gange så det måtte jo nok ske på et tidspunkt – savner hende osse – håber det bedste for hende Redigeret 1. Juli, 2020 af babylon5 tyrkfejl igen og igen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 1. Juli, 2020 Ja, jeg savner hende også. Faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/298343 idag. Er det bare mig, der ser syner eller er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 1. Juli, 2020 Konsulen skrev, 1 time siden: Ja, jeg savner hende også. Faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/298343 idag. Er det bare mig, der ser syner eller er det? Kære Konsul. Du er simpelthen dagens helt i skysovs - du ser absolut ikke syner: Det er vores allesammens Sabrina der endnu engang har taget navneforandring!! Der burde laves en indsamling, der kunne give den kære Konsul et godt og grundigt knald på den skønne Sabrina, - eller Chokotøsen som hun hedder nu for hans geniale detektivarbejde, der bragte Sabrina frem i dette forum. Jeg skal snart forbi hende og ønske hende velkommen tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. Juli, 2020 Er det ikke bare sms og ? Hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Wau det er dæleme godt spottet. Redigeret 1. Juli, 2020 af Trust-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. Juli, 2020 Er i Støvring i dag vist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. Juli, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 23 timer siden: Lille flække - ligger nordøst for Aalborg. Ja ved godt hvor den ligger, men skriv lige pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 241 Skrevet 3. Juli, 2020 Var der så egentlig nogen af jer kendere der kom i kontakt (evt. krops-) med den skønne ckokoladepige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 4. Juli, 2020 Ikke lige her fornyelig, men ellers har jeg dæleme været det mange gange altså i krops kontakt, men som sagt ikke her den sidste tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerThor 5 Skrevet 4. Juli, 2020 Beklager drenge men det er ikke Sabrina. Jeg besøgte Choko Tøsen midt på ugen, i Midtjylland og kan bekræfte at det ikk er Sabrina da jeg har besøgt hende flere gange, når jeg arbejder i det nordjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 4. Juli, 2020 HammerThor skrev, for 1 time siden: Beklager drenge men det er ikke Sabrina. Jeg besøgte Choko Tøsen midt på ugen, i Midtjylland og kan bekræfte at det ikk er Sabrina da jeg har besøgt hende flere gange, når jeg arbejder i det nordjyske. Underligt meget underligt, det ligner hende præcis på billederne, hendes annonce tekst minder vildt om hende, det eneste der ikke passer som før er priserne er steget en del, men skal da også love for hun kommer omkring, idag er Kbh igår Støvring og derfør midtjylland Og et billede er fjernet som jeg kunne kende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sød mads9000 0 Skrevet 5. Juli, 2020 jeg har også besøgt choko tøsen I Støvring og det er bestemt ikke Sabrina!:-( choko tøsen kan Ligner hende man dvs drenge må jeg også skrive som hammerThor det er ikke vores lækker Sabrina Fra Nørresundby :-( jeg savner også Sabrina og Troede også det var hende! man choko tøsen er li så lækker som vores Allesamme Sabrina, Man Dvs ikke så sød Og kærlig og varme som Sabrina kunne man mærke Choko tøsen er okay og er en lækker tøs man Langtfra at være Sabrina.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 5. Juli, 2020 Sød mads9000 skrev, for 4 timer siden: jeg har også besøgt choko tøsen I Støvring og det er bestemt ikke Sabrina!:-( choko tøsen kan Ligner hende man dvs drenge må jeg også skrive som hammerThor det er ikke vores lækker Sabrina Fra Nørresundby jeg savner også Sabrina og Troede også det var hende! man choko tøsen er li så lækker som vores Allesamme Sabrina, Man Dvs ikke så sød Og kærlig og varme som Sabrina kunne man mærke Choko tøsen er okay og er en lækker tøs man Langtfra at være Sabrina.. Okay så, nå så må jeg forbi en tur selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg