Kragh 7 Skrevet 1. Juli, 2020 Kan nogen hjælpe med et sted hvor man kan skrive med “ægte” thai damer. Man så kan mødes med i thailand ved aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 1. Juli, 2020 Kragh skrev, for 43 minutter siden: Kan nogen hjælpe med et sted hvor man kan skrive med “ægte” thai damer. Man så kan mødes med i thailand ved aftale? Har rapporteret til Admin om at den nok bør flyttes til efterlysninger Men ellers kan det være at @Jernsvinet, kan hjælpe her?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 1. Juli, 2020 Gløden skrev, Lige nu: Har rapporteret til Admin om at den nok bør flyttes til efterlysninger Men ellers kan det være at @Jernsvinet, kan hjælpe her?? Mener vi lige har haft samme emne oppe at vende fornylig - så nok ikke nogen grund til at spinde en ny lang tråd om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 1. Juli, 2020 Tinder kan bruges. Opret en premium og søg lokalt i det område du skal til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaufmann 12 Skrevet 1. Juli, 2020 (edited) Thai friendly app bruger jeg meget når jeg er i thailand men du kan os bruge den hjemme fra og pigerne er ægte. Ellers når du er i landet tinder og badoo Redigeret 1. Juli, 2020 af Kaufmann Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 1. Juli, 2020 Husk at sende et billed med, med garanti masser af piger der venter på dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 1. Juli, 2020 Spild af tid imo Når du kommer, opretter du blot en profil på Badoo og Tinder så vælter det ind, husk også at hente Line til at kommunikere igennem, er deres Whatsapp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandremand 18 Skrevet 22. Juli, 2020 +1 til Thaifriendly. MEN: Lad være med at brug tid på det for lang tid før, du skal afsted. Mit indtryk af disse piger er, at de lever meget fra dag-til-dag, så din tid er bedst brugt på at scoute lidt, inden du skal afsted, sammensætte en hitliste, og så kontakte dem når du er dernede for aftaler inden for kort tid. Lidt tips: Går ud fra, du skal til Pattaya eller Bangkok? I så fald vil jeg anbefale, at du gør følgende: 1) Bliv bruger på https://forum.pattaya-addicts.com/ og bliv advanced member 2) Brug https://tfmi.wtf/ til at finde anmeldelser af pigerne fra Thaifriendly 3) Kontakt dem du finder attraktive og som andre har haft gode oplevelser med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg