Guest Nemtøs Skrevet 4. Juli, 2020 Vil høre om der er nogen som har erfaringer med de mænd som aktivt søger sex/blowjob gennem fx. AL? Slipper man for useriøse mænd ved at kontakte disse mænd? Jeg er selvfølgelig klar over at jeg kun skal kontakte de mænd hvor jeg matcher den profil de søger efter. Håber på respons med jeres erfaringer. Hører også gerne fra mænd herinde som har haft annonce, hvad var det der gjorde at du brugte en annonce og fik du respons på den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. Juli, 2020 Måske den samme... eller lidt mindre seriøsitet som du ville finde på sugardaters. Det er jo gratis at oprette en annonce på annoncelight - så tror desværre ikke det er en garanti, for seriøsitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Juli, 2020 @Nemtøshvis du kontakter mænd der søger sex, åbner det ikke for en masse forhandlinger om pris osv? Syntes ofte disse annoncer er meget lidt specifik om hvad de vil betale osv. Havde egentlig det indtryk at det var mænd der bare gerne ville skrive frækt med kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarmandis 2 Skrevet 4. Juli, 2020 @Nemtøs lidt underligt at du vil gå den vej. Tænker du kommer til at spilde din tid endnu mere. Vi andre der prøver at skrive til dig herigennem og som du ikke her set før vil du ikke mødes med fordi vi er useriøse. Men nu overvejer du ovenstående vej. Den kan jeg ikke forstå Skriv nu - er seriøs og klar til at fylde din mund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fic 14 Skrevet 4. Juli, 2020 Jeg har annonce derinde. Grunden til jeg har en annonce der, er at jeg søger noget meget specifikt, og gerne vil have en kvinde der selv lidt har “opsøgt” det, fremfor en kvinde der “bare går med til det”, hvis det giver mening?;-) Og jo, jeg har haft held med det fra tid til anden, men der har også været rigtig mange “falske” henvendelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 AalborgLook skrev, for 6 timer siden: @Nemtøshvis du kontakter mænd der søger sex, åbner det ikke for en masse forhandlinger om pris osv? Syntes ofte disse annoncer er meget lidt specifik om hvad de vil betale osv. Havde egentlig det indtryk at det var mænd der bare gerne ville skrive frækt med kvinder. Havde tænkt mig at reagere på de annoncer hvor manden har skrevet hvad han søger, hvor han beskriver sig selv og han er afklaret med den økonomiske del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Sugarmandis skrev, for 5 timer siden: @Nemtøs lidt underligt at du vil gå den vej. Tænker du kommer til at spilde din tid endnu mere. Vi andre der prøver at skrive til dig herigennem og som du ikke her set før vil du ikke mødes med fordi vi er useriøse. Men nu overvejer du ovenstående vej. Den kan jeg ikke forstå Skriv nu - er seriøs og klar til at fylde din mund Jeg er i gang med at undersøge om det er en vej til gå, for at finde en/to seriøse mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Fic skrev, for 5 timer siden: Jeg har annonce derinde. Grunden til jeg har en annonce der, er at jeg søger noget meget specifikt, og gerne vil have en kvinde der selv lidt har “opsøgt” det, fremfor en kvinde der “bare går med til det”, hvis det giver mening?;-) Og jo, jeg har haft held med det fra tid til anden, men der har også været rigtig mange “falske” henvendelser. Dejligt at du har haft held med din annonce, så der er mænd der mener deres annonce seriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. Juli, 2020 Da jeg bor i et område, hvor udvalget ikke er så stort, har jeg en del gange haft annonce på al. starter gerne annoncen med " gavmild pæn mand søger " har søgt efter massage, varm kvinde, klipning iført lingeri, domina. har desværre ingen svar modtaget. om det skyldes? hun skal have stedet ? modtager kun mailsvar ? ingen billeder på annonce ? eller noget helt andet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fic 14 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Dejligt at du har haft held med din annonce, så der er mænd der mener deres annonce seriøst. Ja selvfølgelig er der det, minimum 1 ihvertfald;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheWholeNewGuy 1 Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg har søgt derinde et par gange og været heldig, men der er langt imellem. Der har også været et par useriøse, men færre end en del af de kvinder der annoncere derinde. Jeg har aldrig skrevet præcist omkring det økonomiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Jeg er i gang med at undersøge om det er en vej til gå, for at finde en/to seriøse mænd hej nemtøs blot et forslag du kan overveje hvad med at tage kontakt til en domina med sted og drøfte om du kan få nogle timer eller dage når det passer dig enten som blid slavetøs eller bolledukke så vil du være under opsyn få betaling sikkert nogle nye frække oplevelser samt slippe for bøvl med useriøse mænd knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 jan j skrev, for 5 minutter siden: hej nemtøs blot et forslag du kan overveje hvad med at tage kontakt til en domina med sted og drøfte om du kan få nogle timer eller dage når det passer dig enten som blid slavetøs eller bolledukke så vil du være under opsyn få betaling sikkert nogle nye frække oplevelser samt slippe for bøvl med useriøse mænd knus jan Jeg har ingen interesse i at blive styret af en anden kvinde eller have flere aftaler på en dag, men tak for dit forslag. Vil bare have at de aftaler jeg laver bliver holdt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg har ingen interesse i at blive styret af en anden kvinde eller have flere aftaler på en dag, men tak for dit forslag. Vil bare have at de aftaler jeg laver bliver holdt ok jeg skal nok holde min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg har af og til kontaktet mænd med annonce på AL, dels nogle med helt specifikke fantasier, andre med ønske om HJ. Nogle har være useriøse, det er nok svært at undgå, andre har været super fine. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Liv skrev, for 1 time siden: Jeg har af og til kontaktet mænd med annonce på AL, dels nogle med helt specifikke fantasier, andre med ønske om HJ. Nogle har være useriøse, det er nok svært at undgå, andre har været super fine. Tak for deling af din erfaring, det lyder som om, at jeg heller ikke kan forvente at en aftale er en aftale med den gruppe af mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 57 minutter siden: Tak for deling af din erfaring, det lyder som om, at jeg heller ikke kan forvente at en aftale er en aftale med den gruppe af mænd. De mænd jeg har lavet aftaler med, har holdt dem. Der vil aldrig komme aftaler ud af alle henvendelser, mænd researcher inden en aftale, ligesom vi gør inden vi køber et eller andet. Uden sammenligning iøvrigt kan jeg sagtens gå i tre butikker og kigge på kjoler, inden jeg bestemmer mig for at købe en Med useriøs tænker jeg mere på, at nogle bare ville skrive eller ikke havde overvejet hvad de ønskede og til hvilken pris. Jeg tror hverken de er mere eller mindre useriøse end på andre sider. Egentlig ville jeg gå ud fra, at det er herinde du kan lave de bedste aftaler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Liv skrev, for 9 minutter siden: De mænd jeg har lavet aftaler med, har holdt dem. Der vil aldrig komme aftaler ud af alle henvendelser, mænd researcher inden en aftale, ligesom vi gør inden vi køber et eller andet. Uden sammenligning iøvrigt kan jeg sagtens gå i tre butikker og kigge på kjoler, inden jeg bestemmer mig for at købe en Med useriøs tænker jeg mere på, at nogle bare ville skrive eller ikke havde overvejet hvad de ønskede og til hvilken pris. Jeg tror hverken de er mere eller mindre useriøse end på andre sider. Egentlig ville jeg gå ud fra, at det er herinde du kan lave de bedste aftaler? Jeg er med på den at undersøge markedet, og finde det der passer bedst. Herinde er de værste useriøse mænd, der bare vil være venner, kom og drik en kop kaffe, aftale laves om et besøg adressen får jeg bare ikke, profiler slettes efter en aftale, pik billeder ect. Selvfølgelig har jeg mødt dejlige seriøse mænd herindefra, men flere og flere er useriøse og ikke til at stole på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Herinde er de værste useriøse mænd, der bare vil være venner, kom og drik en kop kaffe, aftale laves om et besøg adressen får jeg bare ikke, profiler slettes efter en aftale, pik billeder ect. Okay, det havde jeg ikke lige regnet med. Prøv AL, det skader næppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg er med på den at undersøge markedet, og finde det der passer bedst. Herinde er de værste useriøse mænd, der bare vil være venner, kom og drik en kop kaffe, aftale laves om et besøg adressen får jeg bare ikke, profiler slettes efter en aftale, pik billeder ect. Selvfølgelig har jeg mødt dejlige seriøse mænd herindefra, men flere og flere er useriøse og ikke til at stole på hvad med at lave en annonce selv på al og stille de krav og betingelser du selv syntes er rimmelige så kan du få det som du vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 5. Juli, 2020 jan j skrev, for 37 minutter siden: hvad med at lave en annonce selv på al og stille de krav og betingelser du selv syntes er rimmelige så kan du få det som du vil Det tror jeg også du vil få bedst udbytte af. Vær præcis og konkret. Sæt nogle billeder på, som klart viser hvem du er (typemæssigt) og hvor man tydeligt ser, at du ikke er en sylfide. Bed om de kontakter dig med søgebart telefonnummer enten på SMS, så kan du tjekke dem inden du svarer tilbage. Slet alle useriøse henvendelser ubesvaret, evt med en blokering. Mon ikke du så hurtigt finder de 2-3 faste du efterlyser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 5. Juli, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden: Det tror jeg også du vil få bedst udbytte af. Vær præcis og konkret. Sæt nogle billeder på, som klart viser hvem du er (typemæssigt) og hvor man tydeligt ser, at du ikke er en sylfide. Bed om de kontakter dig med søgebart telefonnummer enten på SMS, så kan du tjekke dem inden du svarer tilbage. Slet alle useriøse henvendelser ubesvaret, evt med en blokering. Mon ikke du så hurtigt finder de 2-3 faste du efterlyser. det er jeg sikker på du er jo en dejlig kvinde og fræk knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juli, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 51 minutter siden: Det tror jeg også du vil få bedst udbytte af. Vær præcis og konkret. Sæt nogle billeder på, som klart viser hvem du er (typemæssigt) og hvor man tydeligt ser, at du ikke er en sylfide. Bed om de kontakter dig med søgebart telefonnummer enten på SMS, så kan du tjekke dem inden du svarer tilbage. Slet alle useriøse henvendelser ubesvaret, evt med en blokering. Mon ikke du så hurtigt finder de 2-3 faste du efterlyser. Den metode har jeg forsøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Den metode har jeg forsøgt hvad med at prøve igen det ku jo være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Juli, 2020 jan j skrev, den 5.7.2020 at 19:15: hvad med at prøve igen det ku jo være Jeg har forsøgt seriøs søgning via AL. Jeg vil ikke udsætte mig selv for alle de useriøse mænd der skriver. Har fået lange patter af aftaler der ikke bliver holdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg