jan j 205 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 20 timer siden: Jeg har forsøgt seriøs søgning via AL. Jeg vil ikke udsætte mig selv for alle de useriøse mænd der skriver. Har fået lange patter af aftaler der ikke bliver holdt. ok øv at de er sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 205 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 21 timer siden: Jeg har forsøgt seriøs søgning via AL. Jeg vil ikke udsætte mig selv for alle de useriøse mænd der skriver. Har fået lange patter af aftaler der ikke bliver holdt. ikke for at blive ved med har du prøvet andre sider end al at annoncere knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juli, 2020 jan j skrev, for 1 minut siden: ikke for at blive ved med har du prøvet andre sider end al at annoncere knus jan Jeg har haft profil på sugardaters inden jeg oprettede profil her, og en profil et andet sted hvor det ikke var betalingsservice.. så ja forskelligt er afprøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 205 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg har haft profil på sugardaters inden jeg oprettede profil her, og en profil et andet sted hvor det ikke var betalingsservice.. så ja forskelligt er afprøvet hvad med eskort 5 dk ved ikke om det er med betaling men en del annoncere der knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juli, 2020 jan j skrev, for 7 minutter siden: hvad med eskort 5 dk ved ikke om det er med betaling men en del annoncere der knus jan Det er pænt af dig at komme med forslag, men jeg har ikke lyst til at flere nytteløse søgninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 205 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Det er pænt af dig at komme med forslag, men jeg har ikke lyst til at flere nytteløse søgninger. ok blot for at vise at jeg er seriøes knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg