Hop til indhold

Recommended Posts

LetsDoThis skrev, for 2 timer siden:

Comon guys hit a review im kind of desperate these days :P . im interested  in small girlswith flat stomach . 

Make your own thread, then.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Sierra og hold da op,sikke en fantastisk pige.Præcis som på hendes billeder,rigtig køn,glad smilende og grinende.Fantastisk krop,slankere end jeg troede ud fra billederne,med dejlige ungpige bryster og en lille rund numse.En rigtig charme trold.Eneste minus,hun er kun ugen ud:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder sørme godt. Var hun deltagende og lod til at nyde akten og fik du kys hos hende? Jeg må vist en tur forbi...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun var deltagende og indlevende,lidt små tantekys,men prøvede nu heller ikke på andet:)Hun var lige vågnet da jeg ankom,men hun var allerede grinende og smilende.hun taler perfekt engelsk.Hun er sådan en pige man bare bliver i godt humør at at være i samme rum med.jeg skal helt sikkert forbi igen inden ugen er omme:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja

Stig4f skrev, for 4 minutter siden:

Er det stedet i industrikvarteret tæt på Marielundsvej?

Ja det er det

Del dette indlæg

Link til indlæg
jol skrev, den 6.7.2020 at 11:51:

Har lige besøgt Sierra og hold da op,sikke en fantastisk pige.Præcis som på hendes billeder,rigtig køn,glad smilende og grinende.Fantastisk krop,slankere end jeg troede ud fra billederne,med dejlige ungpige bryster og en lille rund numse.En rigtig charme trold.Eneste minus,hun er kun ugen ud:(

hvordan er hendes blow?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

hvordan er hendes blow?

Det er okay uden at være fantastisk,men alt andet klarer hun til perfektion:) var lige forbi igen idag og det var helt på højde med igår:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige snakket med hende i telefonen og hun lød ret mut, så nu er jeg lidt loren ved at tage derud. Hvordan har jeres oplevelse været? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt hende, og der var ingen grund til bekymring. Dejlig pige :) Hvis hun ikke nyder det, så er hun verdens bedste skuespiller. Er ret sikker på hun kom 2 gange under akten. 200 kroner ekstra for kys er virkelig godt givet ud, hvis du er til passioneret fransk. Hun gav mig et forrygende blowjob, hvor kugler fik en grundig omgang. Hvis man kan finde ud af at tænde en pige, så har man en lækker legekammerat i Sierra! :))) 

Ps: hun masserer også dejligt. Ikke hårdt, men meget rart og behageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke særlig høj. 160-65 cm vil jeg tro. Ellers er hun præcis som billederne. Smuk slank timeglas figur. Lækreste røv. Hun er nok lidt ældre end billederne giver indtryk af. Hun kunne sagtens være omkring de 30. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun sagde til mig hun var 23,det tænker jeg sagtens kan passe,ville ikke skyde hende til at være en dag over 25 ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...