Mr Vanløse 12 Skrevet 5. Juli, 2020 Jeg søger 1-2 mænd til tilskuer idag i kbh hvis nogen er frisk så send en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 5. Juli, 2020 Mr Vanløse skrev, for 10 minutter siden: Jeg søger 1-2 mænd til tilskuer idag i kbh Husk at holde afstand,,,hvem møder FCK da,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 5. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 31 minutter siden: Husk at holde afstand,,,hvem møder FCK da,, @Hunting for beaverEr afstand så et problem? Stort stadion og så mange gider vel ikke se de slipsedrenge...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 5. Juli, 2020 Svpe1970 skrev, for 20 minutter siden: @Hunting for beaverEr afstand så et problem? Stort stadion og så mange gider vel ikke se de slipsedrenge...... Enig, var nu mere ment i sjov,, Har ingen forstand på fodbold, er mere til F1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 5. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: Enig, var nu mere ment i sjov,, Har ingen forstand på fodbold, er mere til F1 @Hunting for beaver var også ironisk. Følger kun Liverpool og det har jeg gjort i over 40 år. Alt andre interessere mig ikke - smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 17. Juli, 2020 Mr Vanløse skrev, den 05-07-2020 at 16:37: Jeg søger 1-2 mænd til tilskuer idag i kbh hvis nogen er frisk så send en besked Jeg er frisk en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 329 Skrevet 17. Juli, 2020 Hej. Dit indlæg var på i dag men det er dateret anden dag så ved ik om aktuel. Jeg hjælper gerne - også anden dag.skriv evt pb og forklar gerne hvad du ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 17. Juli, 2020 (edited) Er allerede igang med at puste heppeklappepølserne op.... Redigeret 17. Juli, 2020 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg