pdrhan 1021 Skrevet 9. Juli, 2020 Nogen der har besøgt Lady X https://annoncelight.dk/showad/286059 Ser ud til hun har en hel del på programmet som tiltaler mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavethomas 20 Skrevet 9. Juli, 2020 Hun er beskrevet en del gange herinde, og er kendt som "dominaen med de mange navne", da hun skifter navn hver gang der kommer en dårlig anmeldelse. Hun har vist tidligere heddet Lady Dark, Mistress Linda og et par andre ting. Beskrives generelt som lidt større end det kan ses på billederne, et lidt snusket domicil, irriterende at høre på - men gør det, hun lover og til en rimelig / lav pris. Prøv det af og se, hvad du selv synes :-) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 9. Juli, 2020 Slavethomas skrev, for 32 minutter siden: Hun er beskrevet en del gange herinde, og er kendt som "dominaen med de mange navne", da hun skifter navn hver gang der kommer en dårlig anmeldelse. Hun har vist tidligere heddet Lady Dark, Mistress Linda og et par andre ting. Beskrives generelt som lidt større end det kan ses på billederne, et lidt snusket domicil, irriterende at høre på - men gør det, hun lover og til en rimelig / lav pris. Prøv det af og se, hvad du selv synes Cool , skal prøve en seance med hende...kan se hun har vaccum bed mm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 12. Juli, 2020 pdrhan skrev, den 9.7.2020 at 14:31: Cool , skal prøve en seance med hende...kan se hun har vaccum bed mm Håber du beretter om seancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 12. Juli, 2020 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: Håber du beretter om seancen. Selvklart, det gør jeg! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 25. Maj, 2021 Ved godt den er lidt gammel denne tråd... Men, ja vores veninde i det nordlige, kan som Slavethomas skriver, godt have det med at tale lidt rigeligt.. Hvis det er tilfældet, så bed hende om at være stille, da det forstyrrer jeres kink. Jeg kender hende rigtig godt og begynder sku at grine lidt, når hun glemmer det... Og ellers så aftal inden I starter at "snik snak" skal holdes til det minimale. God vind derude... /MF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg