Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Vil gerne have jeres erfaringer med disse 2 steder. Er der forskel hvem der kommer på besøg i 2 steder? Er det både par eller mest mænd? Overvejende danskere eller tyskere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 11. Juli, 2020 Har du et link til dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Jernet skrev, for 11 minutter siden: Har du et link til dem? Nej, mig bekendt er der en sexbio i forbindelse med sexshop i begge byer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 11. Juli, 2020 Jeg tror ikke, de har selvstændige hjemmesider. Men mon ikke @Nemtøs mener de to steder, der er nævnt her https://www.sexshop2000.dk/aabningstider.asp Jeg har ikke været i dem, men tit overvejet det, når jeg er kørt forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Fætteren skrev, for 1 minut siden: Jeg tror ikke, de har selvstændige hjemmesider. Men mon ikke @Nemtøs mener de to steder, der er nævnt her https://www.sexshop2000.dk/aabningstider.asp Jeg har ikke været i dem, men tit overvejet det, når jeg er kørt forbi. Jeg har gjort et par indkøb i butikken, men har ikke taget det næste skridt til at besøge deres biograf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 11. Juli, 2020 den du linker i Kruså til er vist mest mænd der er til mænd der kommer... vi var forbi på et tidspunkt og ikke andet end mænd der hyggede sig sammen.. så fruen og jeg smuttede over i butikken med Chaplin udenfor.. den anden kender jeg ikke rigtig noget til, andet at vi har hentet lidt udstyr der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 11. Juli, 2020 Den i Padborg, er der jævnligt både par og solopiger i. Men den overvejende del af besøgene er hankøn. Og der kommer også en del af de formentlig østeuropæiske lastbilchauffører. Ikke steder jeg ret ofte kommer, men i sportsklubben bliver det sommetider debatteret. Og jeg ved, der kommer nogle af mine kammerater fra klubben, hvor de bare daffer forbi og går en tur ind i biografen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 54 minutter siden: Den i Padborg, er der jævnligt både par og solopiger i. Men den overvejende del af besøgene er hankøn. Og der kommer også en del af de formentlig østeuropæiske lastbilchauffører. Ikke steder jeg ret ofte kommer, men i sportsklubben bliver det sommetider debatteret. Og jeg ved, der kommer nogle af mine kammerater fra klubben, hvor de bare daffer forbi og går en tur ind i biografen. Tak for brugbar svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs Nu spøger du dem de to klubber, kommer du i andre sex/swinger-klubber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 fynboen11 skrev, for 58 minutter siden: Nemtøs Nu spøger du dem de to klubber, kommer du i andre sex/swinger-klubber? Har besøgt et par stykker, men jeg bryder mig ikke om at komme alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Har besøgt et par stykker, men jeg bryder mig ikke om at komme alene. det er altid sjovere at komme to, jeg søger også efter en at tage i swingerklub sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5293 Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har besøgt et par stykker, men jeg bryder mig ikke om at komme alene. Jeg tager afsted en gang imellem på egen hånd. Sig til hvis du vil følges ad på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, 1 time siden: Jeg tager afsted en gang imellem på egen hånd. Sig til hvis du vil følges ad på et tidspunkt Du må meger gerne skrive næste gang du tager afsted, hvis du vil have mig på slæb. Jeg trænger til et par frække oplevelser. Redigeret 11. Juli, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5293 Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Du må meger gerne skrive næste gang du tager afsted, hvis du vil have mig på slæb. Jeg trænger til et par frække oplevelser. Aftale frække. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 11. Juli, 2020 Frodige Ida skrev, for 6 timer siden: Aftale frække. Tøser jeg vil gerne med jer i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydemuggi 3 Skrevet 27. August, 2020 Frodige Ida skrev, den 11.7.2020 at 18:21: Aftale frække. Ja jeg vil også gerne med der da.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 427 Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg søger fyre der til intim hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg