Hop til indhold
Guest Nemtøs

Erfaringer med sexklub Padborg/Kruså

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  gerne  have  jeres  erfaringer  med  disse  2 steder. 

Er  der  forskel  hvem  der  kommer  på  besøg  i  2 steder? Er  det  både  par  eller  mest  mænd? Overvejende  danskere  eller  tyskere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernet skrev, for 11 minutter siden:

Har du et link til dem? 

Nej,  mig  bekendt  er  der  en  sexbio  i forbindelse  med  sexshop  i  begge  byer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke, de har selvstændige hjemmesider. Men mon ikke @Nemtøs mener de to steder, der er nævnt her https://www.sexshop2000.dk/aabningstider.asp

Jeg har ikke været i dem, men tit overvejet det, når jeg er kørt forbi.

Jeg  har  gjort et  par  indkøb  i butikken,  men har ikke  taget  det  næste  skridt til at  besøge  deres  biograf 

Del dette indlæg

Link til indlæg

den du linker i Kruså til er vist mest mænd der er til mænd der kommer... vi var forbi på et tidspunkt og ikke andet end mænd der hyggede sig sammen.. så fruen og jeg smuttede over i butikken med Chaplin udenfor.. 

den anden kender jeg ikke rigtig noget til, andet at vi har hentet lidt udstyr der.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den i Padborg, er der jævnligt både par og solopiger i. Men den overvejende del af besøgene er hankøn. Og der kommer også en del af de formentlig østeuropæiske lastbilchauffører. 
Ikke steder jeg ret ofte kommer, men i sportsklubben bliver det sommetider debatteret. Og jeg ved, der kommer nogle af mine kammerater fra klubben, hvor de bare daffer forbi og går en tur ind i biografen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 54 minutter siden:

Den i Padborg, er der jævnligt både par og solopiger i. Men den overvejende del af besøgene er hankøn. Og der kommer også en del af de formentlig østeuropæiske lastbilchauffører. 
Ikke steder jeg ret ofte kommer, men i sportsklubben bliver det sommetider debatteret. Og jeg ved, der kommer nogle af mine kammerater fra klubben, hvor de bare daffer forbi og går en tur ind i biografen. 

Tak for  brugbar  svar.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
fynboen11 skrev, for 58 minutter siden:

Nemtøs

Nu spøger du dem de to klubber, kommer du i andre sex/swinger-klubber?

Har  besøgt  et  par  stykker,  men  jeg  bryder  mig  ikke  om  at  komme  alene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Har  besøgt  et  par  stykker,  men  jeg  bryder  mig  ikke  om  at  komme  alene. 

det er altid sjovere at komme to, jeg søger også efter en at tage i swingerklub sammen med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg tager afsted en gang imellem på egen hånd.

Sig til hvis du vil følges ad på et tidspunkt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg tager afsted en gang imellem på egen hånd.

Sig til hvis du vil følges ad på et tidspunkt;)

Du  må  meger gerne  skrive  næste  gang  du  tager  afsted,  hvis  du  vil  have  mig  på  slæb. 

Jeg  trænger til  et  par  frække  oplevelser. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Du  må  meger gerne  skrive  næste  gang  du  tager  afsted,  hvis  du  vil  have  mig  på  slæb. 

Jeg  trænger til  et  par  frække  oplevelser. 

Aftale frække.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...