lovingboobs 358 Skrevet 11. Juli, 2020 Nogen der har været hos denne sprøde mexicaner godte? https://annoncelight.dk/showad/290572 billeder kunne sagtens være ægte. Og alder? Ligner at hun har nogen erfaring 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 11. Juli, 2020 Hun er i hvertfald ikke nogen skønhed.... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 11. Juli, 2020 Beauty is in the eye of the beholder . Jeg synes hun ser charmerende ud ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2563 Skrevet 11. Juli, 2020 Er det ikke hende som også kalder sig marcella eller i den dur? Kunne godt hvis hendes priser var lidt mere kundevenlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 11. Juli, 2020 Hobbes skrev, for 25 minutter siden: Hun er i hvertfald ikke nogen skønhed.... Hun ser da sød og charmerende ud. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 11. Juli, 2020 pacer skrev, 1 time siden: Er det ikke hende som også kalder sig marcella eller i den dur? Kunne godt hvis hendes priser var lidt mere kundevenlige Jeg synes du er lidt fedtet hvis 800 kr. for 30 min (GFE med sf og kys) er dyrt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2563 Skrevet 11. Juli, 2020 Ebden_jj skrev, for 2 minutter siden: Jeg synes du er lidt fedtet hvis 800 kr. for 30 min (GFE med sf og kys) er dyrt. Ja du har ret, jeg så bare prisen for en time og 1500 synes jeg er for meget. Jeg er førtidspensionist, det forklarer måske jeg er lidt fedtet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 11. Juli, 2020 pacer skrev, for 1 minut siden: Ja du har ret, jeg så bare prisen for en time og 1500 synes jeg er for meget. Jeg er førtidspensionist, det forklarer måske jeg er lidt fedtet. Helt i orden, og det var heller ikke for at hakke på dig. Vi er nok mange herinde som ikke ligefrem svømmer i penge, mig selv inklusive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 264 Skrevet 12. Juli, 2020 (edited) Hun er ægte nok og billederne også , har besøgt hende en del gange , siden 12 vil jeg tro måske 8 - 10 gange. Med mig har hun altid leveret , sød og professionel på den gode måde . Har dog ikke været hos hende de sidste par år , så kender ikke dagsformen. Søg på varme Marcela så er der lidt Redigeret 12. Juli, 2020 af maximus Mangler mere info 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 16. Juli, 2020 Hobbes skrev, den 11.7.2020 at 22:22: Hun er i hvertfald ikke nogen skønhed.... Men hun har en dejlig røv, og hun modtager græsk. Det er vigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg