Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig

Nu spør jeg måske lidt dumt men har ej så meget viden om den slags piger men er det en Thai pige i Annoncen der linkes til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Nej, tror jeg gemmer mine penge til jeg igen kan komme til Thailand og kan få en pige en hel nat med 2 gange sex og soapy massage for kun kr. 400,-  ;-)

Selv hvis jeg tog en ladyboy dernede ville jeg føle mig mindre bollet i røven end hvis jeg betalte 1.900,- for en time uden sex hos Lærke (som skifter navn til Linda nogle få linjer nede i annoncen) ... 

Peter sagan skrev, for 2 timer siden:

Nogle der har været her :

https://annoncelight.dk/showad/295867

Jeg har ikke haft 'fornøjelsen' af at besøge hende efter hun begyndte i egen lejlighed. Hun har tidligere været hos Mimi da hun havde butik på Borgergade. Dengang var hun grådig og det var lige før hun forlangte ekstra hvis man ville have øjnene åbne under massagen. Den service hun lagde for dagen dengang stod på ingen måde mål med det hun forlangte ekstra udover den faste pris for massagen. Kigger du anmeldelser af hende herinde (Led efter Linda i Silkeborg) så vil du også se at hun generelt ikke får de pæneste ord med på vejen. 
Skyl en plovmand ud i lokummet og bland lidt sand med olie og tag en spiller og du vil nok få en bedre oplevelse (til en billigere pris) end et besøg hos hende vil give dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Nu spør jeg måske lidt dumt men har ej så meget viden om den slags piger men er det en Thai pige i Annoncen der linkes til?

hvad tror du selv med overskriften: LÆRKE THAI SØD PIGE I Silkeborg SOMMER TILBYDER MASSAGE MED HJ.60 min 900 KR.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Ritaliener skrev, den ‎11‎-‎07‎-‎2020 at 22:40:

Det er det som regel, når pigen kommer fra Thailand ;-)

Nuvel så men nu startet Tråden så under Piger og Klinikker i Jylland så derfor og kender ej så meget til Thai men nu forstår jeg bedre, Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke det er fair hun får så meget kritik.   Jeg har besøgt hende en gang for ca. 4 måneder siden.   Da kaldte hun sig for Jasmin.    Jeg bestilte massage og kun det.   Hun sagde i telefonen at hun ikke var god til hård massage.   Det passede mig fint da jeg er mere til blid tantra, erotisk og pirende massage.   Havde kun bedt om 1 times blid massage, ikke andet.  Jeg mener jeg gav 450 kr.   Jeg fik en times fantastisk dejlig massage, pirende lige til grænsen.  Jeg var helt væk.    Hun var skide sød.   Det var i hendes egen lejlighed hvor vi ikke blev forstyret.  Jeg ved ikke om hun har været syg,  for hun sagde hun havde undt i maven.    Den gang tilbød hun ikke sex, som jeg heller ikke er interreseret i.     Jeg nyder dog også en dejlig body to body massage.    Dog skal pigen have naturlige bryster.   Hende her har store silicone babser.   Det er total turn of for mig.    Men hun er som sagt rigtig sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Love Thai skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes ikke det er fair hun får så meget kritik.   Jeg har besøgt hende en gang for ca. 4 måneder siden.   Da kaldte hun sig for Jasmin.    Jeg bestilte massage og kun det.   Hun sagde i telefonen at hun ikke var god til hård massage.   Det passede mig fint da jeg er mere til blid tantra, erotisk og pirende massage.   Havde kun bedt om 1 times blid massage, ikke andet.  Jeg mener jeg gav 450 kr.   Jeg fik en times fantastisk dejlig massage, pirende lige til grænsen.  Jeg var helt væk.    Hun var skide sød.   Det var i hendes egen lejlighed hvor vi ikke blev forstyret.  Jeg ved ikke om hun har været syg,  for hun sagde hun havde undt i maven.    Den gang tilbød hun ikke sex, som jeg heller ikke er interreseret i.     Jeg nyder dog også en dejlig body to body massage.    Dog skal pigen have naturlige bryster.   Hende her har store silicone babser.   Det er total turn of for mig.    Men hun er som sagt rigtig sød.

Ja, det er heller min CUP OF TEA ... ALTSÅ SILIKONE BABSER .... men hendes priser er da helt hen i vejret kr. 1900 for HJ/MASSAGE og HUN ER HELT NØGEN ... det kan jeg få 2 store oplevelser for i ÅRHUS - ja, også i CPH ... så hun er out ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Love Thai skrev, for 12 timer siden:

Men hun er som sagt rigtig sød.

Du må så have fanget hende på en heldig dag. Det er jo så godt for dig. 

Jeg tænker den kritik hun får meget godt afspejler folks oplevelser hos hende - hvis der var mange der havde gode oplevelser hos hende så havde der nok også været mange positive anmeldelser af hende ... Der er en grund til at hun får så meget kritik som hun gør. Og hendes priser taler jo også for sig selv mht. at hun er grådig som ind i h... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for 2-3 måneder siden, hvor jeg gav 600kr for 30 min massage med afsluttende håndjob.

Det var lækkert og hun havde en stramt siddende kjole på sin veldrejede krop. Det er en skam hun ikke sælger FP, for det fik jeg godt nok lyst til.

Bagefter fik jeg en øl og en sludder med hende. Sød kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
møgsvinet skrev, den 19.7.2020 at 03:25:

Du må så have fanget hende på en heldig dag. Det er jo så godt for dig. 

Jeg tænker den kritik hun får meget godt afspejler folks oplevelser hos hende - hvis der var mange der havde gode oplevelser hos hende så havde der nok også været mange positive anmeldelser af hende ... Der er en grund til at hun får så meget kritik som hun gør. Og hendes priser taler jo også for sig selv mht. at hun er grådig som ind i h... 

så hvis man er som jeg. submissiv og med hang til financial domination, så er hun farlig, da hun måske ikke vil tage hensyn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 7 timer siden:

så hvis man er som jeg. submissiv og med hang til financial domination, så er hun farlig, da hun måske ikke vil tage hensyn?

Jeg tror kun du skal regne med at hun tager hensyn til sig selv. Jeg tror hun glædeligt ripper dig for alt hvad hun kan uden at have dårlig samvittighed over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer
Jernsvinet skrev, den 11.7.2020 at 23:34:

Nej, tror jeg gemmer mine penge til jeg igen kan komme til Thailand og kan få en pige en hel nat med 2 gange sex og soapy massage for kun kr. 400,-  ;-)

Er det inklusiv et "good morning blowjob" eller koster det ekstra ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
møgsvinet skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror kun du skal regne med at hun tager hensyn til sig selv. Jeg tror hun glædeligt ripper dig for alt hvad hun kan uden at have dårlig samvittighed over det.

Tak for advarslen. Dejligt når man kan hjælpe hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 7 timer siden:

Er det inklusiv et "good morning blowjob" eller koster det ekstra ? 

Det er inklusiv og med CIM - og evt. en ekstra tur efter morgenkaffen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Det er inklusiv og med CIM - og evt. en ekstra tur efter morgenkaffen ;-)

hmm...må nok hellere se at få fundet kufferten frem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 4 timer siden:

hmm...må nok hellere se at få fundet kufferten frem

Ja, min har stået pakket og parat, det sidste halve år - så du kan bare tage det roligt med det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...