Postmand69 41 Skrevet 12. Juli, 2020 Hej er der nogen der ved hvad der er sket med den mørke pige som arbejdede på amager ved levgravs st. Som også tilbyd dominas? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 12. Juli, 2020 En gade- pige, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 12. Juli, 2020 CphGuy skrev, for 11 minutter siden: En gade- pige, eller? Nej, kan ikke huske hvad hun kaldte sig for... men det er ca 6mrd siden jeg ikke har set hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 12. Juli, 2020 (edited) Hun hedder Whitney ( når det er GFE ) og Lady Bastet ( det er Dominans ) mvh rumble det ser ud til hun holder ferie ...eller pause ...eller Redigeret 12. Juli, 2020 af rumble Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 12. Juli, 2020 rumble skrev, for 4 minutter siden: Hun hedder Whitney ( når det er GFE ) og Lady Bastet ( det er Dominans ) mvh rumble det ser ud til hun holder ferie ...eller pause ...eller rumble skrev, for 3 minutter siden: Hun hedder Whitney ( når det er GFE ) og Lady Bastet ( det er Dominans ) mvh rumble Whitney... ja det er rigtigt... håber du kommer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 12. Juli, 2020 Postmand69 skrev, for 1 time siden: Whitney... ja det er rigtigt... håber du kommer tilbage Det er meget længe siden jeg har set nogen af hendes profiler, så jeg er lige ved at tro hun er stoppet. Hun startede som Whitney, men jeg tror hun blev mere og mere Lady Bastet til sidst. Lækker pige ellers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg