FORTE 425 Skrevet 13. Juli, 2020 Tina.zander Er der nogen som vil dele deres erfaringer med denne skønhed? jeg har ingen erfaring med hende endnu på forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 23. Juli, 2020 Kun lidt på snapchat, men hun er bestemt ægte og fandens flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 23. Juli, 2020 Har også haft kontakt men tvivler på hun mødes med nogen irl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 23. Juli, 2020 Side99 skrev, for 50 minutter siden: Kun lidt på snapchat, men hun er bestemt ægte og fandens flot Hvad er hendes snap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 23. Juli, 2020 Ikke helt sikker på jeg bare kan give den ud her på forrummet, men skriv en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nieels 14 Skrevet 23. Marts, 2022 helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 23. Marts, 2022 nieels skrev, 1 time siden: helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig. Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nieels 14 Skrevet 23. Marts, 2022 (edited) thedanishdude skrev, for 48 minutter siden: Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig. Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt? Ja , det gør jeg , faktisk så viste jeg respekt, men hun var så negativ, at hun fik vendt det på hovedet, og tolkede , at jeg var ok med at være tålmodig, til at jeg var syrlig ? Og nej flere samtaler går ikke i skoven for mig, hvor har du det fra ? Det er noget dom stammer fra dit univers ? Men helt kort så er hun spild af tid, og ingen har jo heller mødt hende Redigeret 23. Marts, 2022 af nieels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pæn mand 5 Skrevet 12. August jeg har mødt, hende, med en del besvær og aflysninger. Hun er ikke pigen på fotoet, en sød , men ret alm pige. Ikke noget rigtigt at snakke om. Dyr men god sex . Blow med slug om man vil. Over 3k for sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 8. September pæn mand skrev, den 12.8.2024 at 08:53: jeg har mødt, hende, med en del besvær og aflysninger. Hun er ikke pigen på fotoet, en sød , men ret alm pige. Ikke noget rigtigt at snakke om. Dyr men god sex . Blow med slug om man vil. Over 3k for sex. https://dk.pinterest.com/pin/472033604696518420/ næ det er herfra fotoet er stjålet ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 25. September Det er muligt at få aftale økologisk, hvorfor hedder det det man må da gerne sprøjte !! det må man da ikke økologisk. Og finder ud af i weekenden om hun ligner det foto. 2k er en fin pris hvis hun er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 29. September pænemand skrev, den 25.9.2024 at 15:28: Det er muligt at få aftale økologisk, hvorfor hedder det det man må da gerne sprøjte !! det må man da ikke økologisk. Og finder ud af i weekenden om hun ligner det foto. 2k er en fin pris hvis hun er lækker Det er ikke hende på fotoet, og prisen starter med 3k hm kan kun sige godt og skidt , alt i alt neutral oplevelse set i forhold til pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg