Hop til indhold
apollodrengen

Engtoften 16 A, 8260 Viby

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg var forbi Evelin.

Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud.

Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem.

Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger.

Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt.

Så hun kan godt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Evelin.

Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud.

Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem.

Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger.

Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt.

Så hun kan godt anbefales.

Tak for det. Håber jeg kan svinge forbi hende i morgen onsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...