apollodrengen 29 Skrevet 22. April, 2013 Hejsa. Nogen der kan hjælpe med oplysninger om hende her: http://massage.side6.dk/engtoften16A Hun ser rigtig dejlig ud, måske for dejlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trek 6 Skrevet 22. April, 2013 Billederne svarer til hende der hed Viola før. Ved ikke om billederne er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. April, 2013 Jeg var forbi Evelin. Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud. Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem. Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger. Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt. Så hun kan godt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 23. April, 2013 Jeg var forbi Evelin. Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud. Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem. Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger. Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt. Så hun kan godt anbefales. Tak for det. Håber jeg kan svinge forbi hende i morgen onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg