Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et par ture til forskellige thaisteder besluttede jeg mig i fredags for en tur til Sawadee, for at få løsnet lidt op.

Jeg blev som vanligt, har været der 2 gange før, taget vel imod og denne gang af Nancy. Jeg havde ikke set hende før så hun blev selvfølgelig vurderet da menukortet kom frem og hun ublu tilføjede at de også havde b2b. Jeg valgte en time, for hun så sku meget sød ud.

Da betalingen på 800 dask var overstået kom det sædvanlige; "jeg er straks tilbage" og jeg kunne så tage tøjet af og lægge mig på briksen. Hun startede ud med lidt let oliemassage efter hun havde klædt sig af. Brysterne er ikke noget at skrive hjem om, men hendes bagdel er fast, lille og lækker.

Først massagen på ryggen, hvor hun efter lidt tid også kommer med lidt søde strøg op langs inderlåret mens hun fnisende spørger om jeg er ved at blive varm, hvilket jeg må vedkende. Hertil kommer svaret promte fra hende; "Du bliver meget varmere!" efterfulgt af et syndigt fnis. Alt imens hun gnider sin olieindsmurte krop op ad min kommer hun med lette nip i mine ørerflipper og på anden måde tirrer mig.

Da hun vender mig om på ryggen og begynder at stryge sin krop op ad min finder hånden oftere og oftere ned mellem benene mens hun resolut planter min ene hånd på sin ryg og dirigerer den ned mod ballerne. Imens begynder snakken at glide nemmere.

Nu kommer spørgsmålet om ekstra. Men da jeg fuldt og ærligt svarer at jeg ikke har flere penge end de 800 jeg allerede har lagt, tænker hun sig lidt om og siger så at jeg jo bare kan massere hende lidt :)

Som sagt så gjort. Hun lægger sig tilrette på briksen og beder om lidt b2b, og griner lidt af mine kluntede forsøg på at gøre hendes arbejde efter. Efter ca 5 min vender hun sig så om og jeg har fri adgang til at stryge og oliere hele den lille krop alt hvad jeg lyster.

Da tiden nærmer sig ber hun mig om at lægge mig ned igen. Og så får jeg ellers et HJ som tak for mine ydelser, mens jeg selv får lov til at pille alt det jeg kan. Efterfølgende er det så ellers i bad med os begge to hvor hun med lette klask i måsen og små drilske bemærkninger spørger om jeg ikke kommer igen snart.

En god oplevelse, og nu ved jeg hvad der menes med kemi på thai-stederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen på EG, Pete.

Jeg genkender i dit indlæg tydeligt "forretningsgangen" hos Nancy. Hun er altid et besøg værd. Hun er fandens fræk, og badet med hende er et lækkert kapitel helt for sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nancy er helt sikkert en sød pige, men pas på med dit tlf nummer hvis du ringer og bestiller tid, for stedet gemmer det, og ringer dig op hvis der går lang tid mellem dine besøg :-(

Dette har jeg desvære oplevet på mange thai steder nu, så ring anonymt hvis du ikke vil have text beskeder eller ringes op på arbejdet.

Dette er grunden til at jeg ikke besøger 505 mere, men god fornøjelse med Nancy hun er rigtig sød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nancy er helt sikkert en sød pige, men pas på med dit tlf nummer hvis du ringer og bestiller tid, for stedet gemmer det, og ringer dig op hvis der går lang tid mellem dine besøg :-(

Dette har jeg desvære oplevet på mange thai steder nu, så ring anonymt hvis du ikke vil have text beskeder eller ringes op på arbejdet.

Dette er grunden til at jeg ikke besøger 505 mere, men god fornøjelse med Nancy hun er rigtig sød

Det var da uhørt frækt!

Så var det godt, at jeg altid brugte offentlige telefonbokse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det med at thai pigerne ringer/SMS til en har jeg oplevet nogle gange. Dels hvis de ikke tog telefonen da jeg ringede, eller hvis de synes jeg snart skal komme igen. Bla. NN på Oddervej i Århus har præsteret det gentagne gange. Tager de ikke telefonen, sender de en smiley kort efter?? Andre har været væsentligt mindre diskrete. Derfor bruger jeg udelukkende en speciel hemmelig bolofon til disse samtaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Pete79,

Tak for super anmeldelse!

Et enkelt spørgsmål: Hvorfor er Nancys bryster ikke noget at skrive hjem om? Er de små, eller er de 'deforme'?

/ Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Pete79,

Tak for super anmeldelse!

Et enkelt spørgsmål: Hvorfor er Nancys bryster ikke noget at skrive hjem om? Er de små, eller er de 'deforme'?

/ Hedonisten

De er lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er lange

Nej de er ikke lange. Hun har nogle ganske fine og søde bryster. De er dog ikke så store. Men hun er jo også en lille nips så det passer meget godt sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nej de er ikke lange. Hun har nogle ganske fine og søde bryster. De er dog ikke så store. Men hun er jo også en lille nips så det passer meget godt sammen.
Pedalen har helt ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy har frække små ungpige bryster og den strammeste røv. Kan også genkende hele turen dog har jeg aldrig taget imod tilbudet om at massere hende, da jeg lidt opfattede det som pjank og pjat, men jeg er blevet klogere. Tror sgu jeg slår et smut forbi i morgen - det er ved at være længe siden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nancy har frække små ungpige bryster og den strammeste røv. Kan også genkende hele turen dog har jeg aldrig taget imod tilbudet om at massere hende, da jeg lidt opfattede det som pjank og pjat, men jeg er blevet klogere. Tror sgu jeg slår et smut forbi i morgen - det er ved at være længe siden!
Min erfaring er, at hun reagerer kraftigt på massage. Især når hun ligger på ryggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da uhørt frækt!

Så var det godt, at jeg altid brugte offentlige telefonbokse.

Jeg ringer 90 pct af gangene jeg besøger et thaisted også Sawadee. Jeg har har aldrig oplevet at blive ringet op! Aldrig! Jeg har besøgt Sawadee adskillige gange og hold pause derfra på over 7 måneder og ingen opkald. Måske er det mig...

Kender rigtig mange der også er thaimassage fans og har talt med dem i dag for at høre om de har prøvet noget lignende. Ingen kunne genkende det.

Hvis Sawadee er begyndt på det så tror jeg seriøst på at de har problemer....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringer 90 pct af gangene jeg besøger et thaisted også Sawadee. Jeg har har aldrig oplevet at blive ringet op! Aldrig! Jeg har besøgt Sawadee adskillige gange og hold pause derfra på over 7 måneder og ingen opkald. Måske er det mig...

Kender rigtig mange der også er thaimassage fans og har talt med dem i dag for at høre om de har prøvet noget lignende. Ingen kunne genkende det.

Hvis Sawadee er begyndt på det så tror jeg seriøst på at de har problemer....

Jo sawadee er også begyndt at ringe tilbage også efter længere tid. Det er den nye mamma derned der ikke helt ved hvordan man opføre sig og det samme med nogle af pigerne. Nancy er dog en undtagelse. Men nogle af de nye piger der nede er helt galt på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy er ingen undtagelse, er ikke kommet der i nu 7 måneder pga af diverse text beskeder og opringninger fra Nancy.

Det er jo lidt skidt at få opringninger fra Nancy , når man er sammen med familien.

Men som sagt er Nancy rigtig sød og hun gør sit arbejde godt.

Hun bliver desvære jaloux når man knepper de andre piger på stedet, men det er måske fordi de så er penge ud af hendes pung:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo helt vildt!! Jeg er kommet der i over 3 år og har aldrig oplevet at blive ringet op eller tekstet. Jeg taler i øvrigt tit med Nancy om de andre piger og mit samvær med dem og hun synes kun det er fint man prøver andre, for så ved man jo hvad der er godt, som hun kækt har gjort mig opmærksom på. Jeg har altid ringet med oplyst nummer. Jeg besøgte Em for ca. 1 måned siden og hun oplyste mig godt nok om at der var kommet ny ejer, men derudover var der da ingen forskel. Bliver spændende at følge om der dukker flere historier op, for så skal jeg da helt sikkert til at tage mine forholdsregler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er krise i thai massage branchen, derfor gør man alt for at kapre kunderne, det er ikke kun 505 der gør dette, så ikke et ondt ord om Nancy, hun gjorde sikkert bare hvad mamma San befalede.

Men kommer jeg igen? Næppe.

Har skiftet Tlf nummer og ringer aldrig mere for at bestille tid.

Hvis andre ikke oplever dette med text beskeder og opringninger så er jeg bare uheldig ligemeget hvilken klinik jeg besøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg taler i øvrigt tit med Nancy om de andre piger og mit samvær med dem og hun synes kun det er fint man prøver andre
Jeg var der sidst midt i august, så jeg ved ikke, hvor relevante mine betragtninger er i dag, men jeg har oplevet det samme. Nancy opfordrede mig til at klø på med de andre også, indtil jeg var kommet igennem hele flokken. Jeg takkede nej, for jeg var mere end tilfreds med Nancy og så ingen grund til at skifte noget godt og kendt ud med noget ukendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo helt vildt!! Jeg er kommet der i over 3 år og har aldrig oplevet at blive ringet op eller tekstet. Jeg taler i øvrigt tit med Nancy om de andre piger og mit samvær med dem og hun synes kun det er fint man prøver andre, for så ved man jo hvad der er godt, som hun kækt har gjort mig opmærksom på.

Vil bare lige bekræfte hvad xxx69 skriver, da det lidt lyder til at nogen ikke rigtigt tror på det.

Men jeg er er osse blevet tekstet af Nancy flere gange. Dette er sket under den nye mamma ikke under den gamle, hvis der så ellers er nogen sammenhæng der.

Jeg tror så ikke at Nancy vil blive glad hvis jeg besøgte andre piger der, men jeg har måske et lidt andet forhold til stedet. Bla. betaler jeg først når jeg går. Der er nogle der har nævnt at selvom de har været der mange gang kan de ikke slippe for at betale med det samme.

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Vil bare bekræfte, at Sawadee (også Nanci) ringer uopfordret tilbage hvis man sender en SMS forespørgsel. Har oplevet det to gange indenfor ca 1,5 måned.

Vil undlade SMS fremover...:)

Mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vidst ikke så meget at være i tvivl om længere - skjult nummer fremover. Better safe than sorry!

Nej endnu bedre. Find et andet sted at besøge. 505 har vidst set sine sidste dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er blevet kontaktet af cirka 10 af thaistederne i København gennem årene. Også nogle af de mere bekendte. Dog ikke 505, men har heller ikke været der i lang tid. Men jeg tænker som så, at man får tage det onde med det gode.

Det er jo et game for mænd det her, ikke sissies vel?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...