Hop til indhold
Guest Aros

Kemi-nørder se her

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/annonce/46739/le ... us-imorgen

Hej jeg er en ung pige som søgergratis lektiehjælp i kemi af en som underviser i kemi eller kemistuderende ??Det haster meget i og med eksamen tiden er meget tæt på. Hvis du hjælper mig med kemi på B så får du sex for hjælpen.En som kan hjælpe med en rapport imorgen? hyggedel skal du selv have stedet ...:-)

såfrem du ikke er en underviser eller kemstuderende så lade være med at skrive til mig

Det er da et tilbud, hvis man ellers ved noget om faget. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På den ene side synes jeg den er sjov. På den anden side, den mere alvorlige, så synes jeg den sender nogle paniske signaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

HA... jeg ved temmelig meget om kemi, men jeg synes også det ser en kende desperat ud :)

... men selvfølgelig - hvorfor ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Enig i, at det virker en kende desperat, men også noget atypisk. Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang.

Så sandt Aros... og man må sige at du har ret i at det er en atypisk annonce :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hun forventer at man laver rapporter for hende mens hun give BJ :lol:
Så ER hun desperat, for hun risikerer jo i høj grad at få hvide pletter på rapporten :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...