oros 496 Skrevet 17. Juli, 2020 Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden: Københavnerstang Frankfurter wienerbrød Fransk hotdog Berliner Svensknøgle Belgiske vafler Jødekager Jamaica rom Kinakål Russisk salat Italiensk salat Dyrlægens natmad Persertæppe Amerikansk lotteri Hvad med en jydekrog, bliver du ikke krænket over det hedder det? Jeg vil sq hellere være en jydekrog end en københavnerstang! Til gengæld har jeg det skidt med, at folk hælder Hansen rom ud over Gamle Ole for derefter at ÆDE ham! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 17. Juli, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 17 minutter siden: Tak for forsøget. Nej, der skal desværre meget mere til - det var li godt satans - så immun du er Du skal også vide at det var grænseoverskridende at skrive min krænkelse mod dig, - jeg kender dig slet ikke, og min opførelse overfor dig er ligeså modbydelig som andre modbydelig ting der udgydes hver dag i diverse fora på nettet Var ved at slette det hele flere gange Det mest grænseoverskridende var at trykke "Udgiv dit svar" Sådan har jeg aaaaaaldrig tiltalt et andet menneskefør - og Gud tak for at det var i en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 17. Juli, 2020 (edited) klinikfuckers skrev, for 25 minutter siden: Og min jydekrog Mon vide hvilken hun helst vil krænke ? En skæv krummet jydekrog eller en kold stiv københavnerstang Redigeret 17. Juli, 2020 af DoctorLove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 17. Juli, 2020 Jeg er krænket over Joey. Han blev ikke krænket over Muggis krænkelse af ham. Nøj, hvor er jeg krænket. Nu vil jeg vælte nogle statuer for at demonstrere min dybe krænkelse. Nå, ironi kan være anvendt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 17. Juli, 2020 niels6663 skrev, for 1 minut siden: Jeg er krænket over Joey. Han blev ikke krænket over Muggis krænkelse af ham. Nøj, hvor er jeg krænket. Nu vil jeg vælte nogle statuer for at demonstrere min dybe krænkelse. Nå, ironi kan være anvendt Jeg er krænket over din ironi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 17. Juli, 2020 Krænket ? Åh og ah, rend mig da noget så grundigt...med den slags. PS Jeg vil da godt krænkes, altså. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 18. Juli, 2020 oros skrev, for 19 timer siden: Jeg vil sq hellere være en jydekrog end en københavnerstang! Til gengæld har jeg det skidt med, at folk hælder Hansen rom ud over Gamle Ole for derefter at ÆDE ham! Fedt -gamleOle -sennep -løg -sky og Rom- whats not 2 like jeg vil æde en mad nu- så du bliver så krænket i din skæve jydekrog mvh en Københavnerstang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 472 Skrevet 21. Juli, 2020 klinikfuckers skrev, den 17.7.2020 at 17:43: Og min jydekrog HAHAHA Så helst have en københavner stang, den er i det mindste lige, jydekrogen er bøjet mega meget op ad lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Juli, 2020 Muggi skrev, for 31 minutter siden: HAHAHA Så helst have en københavner stang, den er i det mindste lige, jydekrogen er bøjet mega meget op ad lol Jeg er krænket endnu engang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg