Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Fuuuuucking Special

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

I ovennævnte udsendelse i går den 22 april var der bla et afsnit om japansk bindelege. Kan ikke lige huske hvad det kaldes.

Det var ikke som sådan nyt, men det der var nyt for mig var at nydelsen faktisk var større for den der bliver bundet end for partneren.

Er der nogen steder i Jydeland hvor man kan lære/prøve dette?

Det der med yoni mapping kan jeg jo af gode grunde ikke kaste mig over - ikke som modtager. Så meget "shemale" er der altså heller ikke i mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu håber jeg ikke jeg afsporer tråden for meget :) ....så også den udsendelse, meget interessant, og hold da op. de var gode til det binde halløj....det ville jeg også gerne lære...men de sagde at der kun fandtes denne ene "dojo" i Europa....men følger med her, hvis der kommer tips.

Stor ros synes jeg til "gamle Feldthausen" (er det sådan hun hedder :) ) ......hun går til det med åbent sind, og er sød og positiv.....tænker i modsætning til en udsendelse for, vel et par år siden, med Tine Baun Danielsen, der fulgte en prostitueret.....hun var så forudindtaget, fordomsfuld og snerpet, at selv Karen Thisted blegnede (næsten) ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...