Miller223 197 Skrevet 29. September, 2020 Liderbasse skrev, for 14 timer siden: De er kommet lidt tilfældigt til mig. Jeg har en snap, jeg bruger til at fiske på Jodel med, og da jeg havde et par kontakter der, begyndte der at dukke snapnavne på piger, der cammer, sælger billeder og alt det der, men som også mødes med folk. Har ikke lige benyttet mig af det, men det virker genuint nok. Der må være noget algoritme i det - og så man man jo også søge på lidt keywords som tøz, Sugar etc., så kommer der forslag op. Nogen af dem linker til andre i deres story, og så kører det. Tror jeg har 20 snapadresser nu i den stil. hvordan fisker du på Jodel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. September, 2020 underligt, min profil er pludselig blevet slettet her til aften, selv om jeg ikke selv har slettet den, og jeg stadig havde nogle uger tilbage af min betalte tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 Også her...weird...det må være sitet der er noget med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 Måske er det er blevet hacked 0-: Jeg har skrevet til support men intet hørt endnu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jensen jk Skrevet 29. September, 2020 Det samme er sket her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 Håber det "bare" er lidt drilleri med deres site. Tror sgu det er pænt ærgeligt for mange derinde, hvis sitet er hacked om alle konti er kompromiteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. September, 2020 Lenny skrev, for 2 minutter siden: Håber det "bare" er lidt drilleri med deres site. Tror sgu det er pænt ærgeligt for mange derinde, hvis sitet er hacked om alle konti er kompromiteret så er det godt jeg har brugt en anden mail end min rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 29. September, 2020 Det samme her. Pludselig gået fra Premium til Free. Mærkeligt .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 Men du kan logge ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 29. September, 2020 Ja kan logge ind, men kan kun se hvem der har skrevet og ikke hvad. Blevet til en gratis profil og kan se der er en masse gamle mails, fotoalbums mm fra før den store ændring på siden. Det er helt godnat .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 29. September, 2020 Lyder virkeligt mærkeligt, jeg har gratis profil men kan skrive til folk og se albums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. September, 2020 jeg kan slet ikke logge ind. Lyder som om de har wipet en database og lagt en gammel ind. Havde ellers lige fået kontakt til en sød pige.. typisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 jeg kan heller ikke logge ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthas Fun World 21 Skrevet 29. September, 2020 Min virker fint igen. Men kvinder betaler jo ikke, ved ikke om det har noget at sige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. September, 2020 (edited) Min virker ikke endnu. forkert bruger/pass forsøger jeg at gendanne bruger, så siger den brugeren ikke findes, og der ingen brugere er registeret på min mail. Redigeret 29. September, 2020 af poulhansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthas Fun World 21 Skrevet 29. September, 2020 poulhansen skrev, Lige nu: Min virker ikke endnu. Skal jeg tjekke om du står som slettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 Jeg hedder Executeman, du må meget gerne checke mig...så er du en engel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 29. September, 2020 Min virker heller ikke endnu kun som gratis profil ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthas Fun World 21 Skrevet 29. September, 2020 Lenny skrev, for 12 minutter siden: Jeg hedder Executeman, du må meget gerne checke mig...så er du en engel 44 og fra Roskilde? Så har jeg fundet dig ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 (edited) Samanthas Fun World skrev, for 1 minut siden: 44 og fra Roskilde? Så har jeg fundet dig ;o) Takker, så er jeg da der stadig...Men adressen er fra gammel database....så det er nok korrekt at det hele er fucked og de har restored den gamle Redigeret 29. September, 2020 af Lenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthas Fun World 21 Skrevet 29. September, 2020 Lenny skrev, for 1 minut siden: Takker, så er jeg da der stadig...Men adressen er fra gammel database....så det er nok korrekt at det hele er fucked og de har restored den gamle Sådan noget juks! Og selv tak ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. September, 2020 Så fik jeg lige bekræftet af den køre Samanthas Fun World, at min bruger ikke eksitere der inde mere... Spændene hvordan de vil rede den.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 29. September, 2020 Det er Russerne der kommer nej jeg håber sgu de får styr på det igen i morgen, nu har jeg skrevet til deres support og de er hurtig til at svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 29. September, 2020 The_Man skrev, for 2 minutter siden: Det er Russerne der kommer nej jeg håber sgu de får styr på det igen i morgen, nu har jeg skrevet til deres support og de er hurtig til at svare Jeg skrev til support for 2 timer siden, intet hørt...de har måske meget travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 29. September, 2020 Lenny skrev, Lige nu: Jeg skrev til support for 2 timer siden, intet hørt...de har måske meget travlt. Rolig nu har du set hvad kl er, sikker på de ikke sidder 24/7 bare og venter på nogle skriver til dem, tænker de har vel et 8-16 job eller noget som mange andre har, så vi hører nok ikke noget før i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg