KimLL 20 Skrevet 18. Juli, 2020 Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem. Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen. Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre. Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 205 Skrevet 18. Juli, 2020 KimLL skrev, for 26 minutter siden: Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem. Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen. Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre. Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion. prøv foto zuzan i himmerland hun er med på det med film og en fræk dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 18. Juli, 2020 KimLL skrev, for 52 minutter siden: Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem. Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen. Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre. Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion. Leder efter det samme. Helst danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Juli, 2020 KimLL skrev, for 2 timer siden: Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem. Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen. Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre. Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion. Jeg har fotograferet en del og der kan være forskel på om pigerne ønsker med eller uden ansigt... du kan komme langt ved at spørge pænt og tilbyde lidt ekstra mønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KimLL 20 Skrevet 18. Juli, 2020 Jeg spørger altid pænt, og skriver altid hvad de gerne vil have for det. Mest af høflighed således, at jeg ikke giver dem en pris, som de føler er forkert ift. opgaven. Jeg vil helst ikke tilbyde mindre end de vil forvente. Men det kan da godt være, at jeg skal være mere specifik, og se om det hjælper på responsen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 18. Juli, 2020 jan j skrev, for 7 timer siden: prøv foto zuzan i himmerland hun er med på det med film og en fræk dame Hvem er hun? Har du et link eller mobilnummer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 205 Skrevet 19. Juli, 2020 Giorgio skrev, for 17 timer siden: Hvem er hun? Har du et link eller mobilnummer ? bare google fotozuzan så dukker der noget op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg