WaterColour 228 Skrevet 22. Juli, 2020 tror den er røget på to do listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2020 (edited) Er Barbara og Chelly veninder? Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service. Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)?? Redigeret 25. Juli, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 25. Juli, 2020 Loveyouladies skrev, for 4 minutter siden: Er Barbara og Chelly veninder? Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service. Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)?? We are friends yes , but I think totally different type (body and service as well ) I don’t think Comparing is the right thing , every girl has the own uniqueness and charm . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2020 Barbarasmile1 skrev, for 16 minutter siden: We are friends yes , but I think totally different type (body and service as well ) I don’t think Comparing is the right thing , every girl has the own uniqueness and charm . Best is to try both of you hot girls:)!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elkær 95 Skrevet 26. Juli, 2020 Loveyouladies skrev, den 25/7/2020 at 10:16: Er Barbara og Chelly veninder? Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service. Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)?? Jeg har kneppet chelly også. Hun er bestemt en lækker og sød pige, men ikke helt derop på niveau med Barbara. Jeg vil sige begge er et besøg værd, hvis du vil besøge begge så tag chelly som hovedret og så Barbara som dessert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2020 Elkær skrev, for 9 timer siden: Jeg har kneppet chelly også. Hun er bestemt en lækker og sød pige, men ikke helt derop på niveau med Barbara. Jeg vil sige begge er et besøg værd, hvis du vil besøge begge så tag chelly som hovedret og så Barbara som dessert. Tak:) Giver Barbara lidt bedre service eller er det mere på udseenet hun er lidt foran Chelly:)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 31. Juli, 2020 Bruger Barbara glidecreme eller er hun “naturlig” våd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elkær 95 Skrevet 9. August, 2020 Loveyouladies skrev, den 27/7/2020 at 07:28: Tak:) Giver Barbara lidt bedre service eller er det mere på udseenet hun er lidt foran Chelly:)? 4xB Barbara-boller-bare-bedst Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 10. August, 2020 (edited) Elkær skrev, for 22 timer siden: 4xB Barbara-boller-bare-bedst Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind Redigeret 10. August, 2020 af Barbarasmile1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 10. August, 2020 (edited) @Barbarasmile1 I enjoy very much talking to you I look forward meeting you soon again Redigeret 10. August, 2020 af PeterN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elkær 95 Skrevet 12. August, 2020 Barbarasmile1 skrev, den 10/8/2020 at 12:03: Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind Agreed, you are not the wife type. At least not my type. But you fuck so amazing definitly fuck buddy material Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Elkær skrev, for 1 time siden: Agreed, you are not the wife type. At least not my type. But you fuck so amazing definitly fuck buddy material Nobody is looking for a wife here , I guess :))) So let’s close this thank you Redigeret 12. August, 2020 af Barbarasmile1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 12. August, 2020 Barbarasmile1 skrev, for 14 minutter siden: Nobody is looking for a wife here , I guess :))) If you make a post, “looking for a man” your inbox will explode with marriage proposals Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Barbarasmile1 skrev, 1 time siden: Redigeret 12. August, 2020 af Barbarasmile1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Barbarasmile1 skrev, 1 time siden: Redigeret 12. August, 2020 af Barbarasmile1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 12. August, 2020 ragnerok skrev, den 21.7.2020 at 17:28: How much for 30 min with both of you and CIM? And can Barbara take someone above average as good as you? In September we will be at the same place and then threesome is possible with @Lulusexyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. August, 2020 Om Barbara så løb rundt i et kostume lavet pels fra nyfødte babysæler og en Make America Great Again-kasket mens hun slog en prut i hovedet på Greta Thunberg, ville jeg stadig sætte en ring på hendes finger 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Elkær skrev, den 9.8.2020 at 14:14: 4xB Barbara-boller-bare-bedst Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog Wife material .... så skal pigen som en minimum kunne give et intellektuelt med- og modspil imvho. En "smule for venstreorienteret" behøver ikke at være mere end et tegn på manglende fornuft, som unge mennesker normalt hurtigt vokser fra. Min anbefaling er derfor - Gift dig ! Lad ikke en lille ting som pigens alder stå i vejen. Den vokser hun fra Redigeret 12. August, 2020 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 12. August, 2020 Liverpool skrev, for 1 minut siden: En "smule for venstreorienteret" behøver ikke at være mere end et tegn på manglende fornuft, som unge mennesker normalt vokser fra. Er det ikke lidt for meget hvis vi skal til at drøfte pigernes evt. politiske holdning på forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Barbarasmile1 skrev, den 10.8.2020 at 12:03: Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind If the strong/independent mind is based on logic, reason, morals and science, I don’t see why that would not make a girl "wifey type". Not at all. There might be men who prefer to be with a submissive girl, but there a also a lot of men, who are looking for a smart girlfriend with opinions. But there has to be substance to the opinions. You might be looking at the wrong men Redigeret 12. August, 2020 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 12. August, 2020 PeterN skrev, for 11 minutter siden: Er det ikke lidt for meget hvis vi skal til at drøfte pigernes evt. politiske holdning på forum? Jo det har du ret i. Jeg holder inde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Liverpool skrev, for 27 minutter siden: If the strong/independent mind is based on logic, reason, morals and science, I don’t see why that would not make a girl "wifey type". Not at all. There might be men who prefer to be with a submissive girl, but there a also a lot of men, who are looking for a smart girlfriend with opinions. But there has to be substance to the opinions. You might be looking at the wrong men As I said I really like to stop this topic , I don’t know how comes either if someone has the own opinion about everything why can’t be wife or why isn’t a wife type if she is left oriented . And no ones said that I’m a submissive girl I consider myself as a humanist and yes I have my own opinion And no ones looking for a man ( at least not me ) I’m happy with all of you I met but I think either you guys or me not looking a wife or husband material .(definitely not here ) come on ...wake up guys and let’s leave this topic enjoy the sun ! Redigeret 12. August, 2020 af Barbarasmile1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WaterColour 228 Skrevet 13. August, 2020 Barbarasmile1 skrev, for 12 timer siden: In September we will be at the same place and then threesome is possible with @Lulusexyy Signing up now Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 264 Skrevet 13. August, 2020 Jeg ved ikke HVEM, der har ødelagt mine muligheder for en god start på fredagen (i morgen). MEN en eller anden - måske her fra sitet - har gjort det umuligt for mig at få en aftale med @Barbarasmile1 i morgen formiddag. Endelig er jeg i København og har arbejdsopgaver fra kl. 13.00 - og ønskede bare, at jeg kunne møde op til arbejdet afslappet og fuld af energi efter et debutant møde med en af de mest omtalte stjerner på dette site. Men min debut hos Barbara er ødelagt af én, der har været hurtigere til at booke end jeg. ØV - jeg havde håbet, at Barbara kunne få mig til at smile Nå - men jeg må så nøjes med Steve Harley i stedet -- ikke det værste byt, men jeg havde jo håbet, at det var Barbara, der skulle Make Me Smile .. men dét må jeg så forsøge en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg