Guest Keyser Söze Skrevet 20. Juli, 2020 Jeg skal holde et par dages ferie i Vejle. Er der thaimassører i Vejle, som man ikke skal snyde sig selv for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 20. Juli, 2020 Keyser Söze skrev, for 6 minutter siden: Jeg skal holde et par dages ferie i Vejle. Er der thaimassører i Vejle, som man ikke skal snyde sig selv for? Ten er absolut et besøg værd: https://annoncelight.dk/showad/296509 Der er desværre røget en del piger/steder under den sidste store politirazzia i byen. Jeg mener det var 14 piger på 6 steder ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 20. Juli, 2020 Keyser Söze skrev, for 13 timer siden: Jeg skal holde et par dages ferie i Vejle. Er der thaimassører i Vejle, som man ikke skal snyde sig selv for? Du bliver simpelthen nødt til at besøge Kayly, habil massør der afstemmer hårdheden efter dine ønsker. Ren humørbombe med fantastisk mundtøj https://annoncelight.dk/showad/180126 Har besøgt hende mindst 10 gange, dog ikke det sidste halve år, da jobbet sender mig mod djævleøen. Trods hendes asiatiske udseende er hun hollænder og en bette vild ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 20. Juli, 2020 Hun er Thai men har Hollandsk papir meen har haft butikken i vejle i en del å¨ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Söze Skrevet 20. Juli, 2020 sofus 2 skrev, for 5 timer siden: Hun er Thai men har Hollandsk papir meen har haft butikken i vejle i en del å¨ Hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Söze Skrevet 21. Juli, 2020 Sebmus skrev, for 2 timer siden: Kayly En så eftertragtet kvinde er vel ret dyr? Må jeg spørge jer hvad prislejet ligger på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 21. Juli, 2020 Keyser Söze skrev, 1 time siden: En så eftertragtet kvinde er vel ret dyr? Må jeg spørge jer hvad prislejet ligger på? Ja, hun er lidt dyrere end andre, men ikke voldsomt dyrt, tror du kan forhandle lidt med hende, men hun er måske bedste i byen til superfransk og hendes massage er i toppen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg