Guest Nemtøs Skrevet 20. Juli, 2020 (edited) Gang på gang undres jeg over at efterlysninger skal spoleres af brugere som har behov for at fortælle at efterlyser har en klam lyst. Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Jeg forsøger selv ikke at dømme andres lyster (ligelænge lysterne ikke er ulovlige/strafbare. Jeg kan sagtens finde andres lyster klamme, men jeg har ikke behov for at fortælle at deres lyster er klamme eller komme med andre hånlige bemærkninger. Hvis I ikke har noget pænt at sige eller bidrage til en efterlysning/anmeldelse, så hold da jeres væmmelse for jer selv. Redigeret 20. Juli, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9507 Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse. 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 28 minutter siden: Gang på gang undres jeg over at efterlysninger skal spoleres af brugere som har behov for at fortælle at efterlyser har en klam lyst. Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Jeg forsøger selv ikke at dømme andres lyster (ligelænge lysterne ikke er ulovlige/strafbare. Jeg kan sagtens finde andres lyster klamme, men jeg har ikke behov for at fortælle at deres lyster er klamme eller komme med andre hånlige bemærkninger. Hvis I ikke har noget pænt at sige eller bidrage til en efterlysning, så hold da jeres væmmelse for jer selv. Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Juli, 2020 Bebop skrev, for 7 minutter siden: Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse. Tak for indlægget Dr. Phil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Bebop skrev, for 5 minutter siden: Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse. Thaimig skrev, for 4 minutter siden: Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 39 minutter siden: Gang på gang undres jeg over at efterlysninger skal spoleres af brugere som har behov for at fortælle at efterlyser har en klam lyst. Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Jeg forsøger selv ikke at dømme andres lyster (ligelænge lysterne ikke er ulovlige/strafbare. Jeg kan sagtens finde andres lyster klamme, men jeg har ikke behov for at fortælle at deres lyster er klamme eller komme med andre hånlige bemærkninger. Hvis I ikke har noget pænt at sige eller bidrage til en efterlysning, så hold da jeres væmmelse for jer selv. 10000000000000 x 100000000000 x 1000000000000% enig!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Pophair skrev, for 8 minutter siden: Tak for indlægget Dr. Phil DR. Phil satte den på plads jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 6 minutter siden: Helt Ok men vil det sige hvis jeg bad dig om at brække dig over mig og evt i min mund, vil du så sige ja? Ja det ville jeg.. Men jeg ville ikke lade en brække sig udover mig. At jeg bliver mundkneppet til jeg kaster op, er faktisk en ikke udlevet fantasi. Det der er det vigtigste er, at jeg ikke har behov for at fortælle hvor klamt andres lyster er, ligesom jeg heller ikke har brug for at høre fra andre hvor klamme mine lyster/jeg er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9614 Skrevet 20. Juli, 2020 Bebop skrev, for 14 minutter siden: Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse. Super skarp analyse. Jeg tilstår da gerne at jeg er en af dem med de klammeste lyster herinde, og også at jeg er ret åben om det. Jeg synes da jeg har set en del svar på indlæg hvor der lige skal "markeres" at det i hvert fald ikke er noget for vedkommende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Ja det ville jeg.. Men jeg ville ikke lade en brække sig udover mig. At jeg bliver mundkneppet til jeg kaster op, er faktisk en ikke udlevet fantasi. Det der er det vigtigste er, at jeg ikke har behov for at fortælle hvor klamt andres lyster er, ligesom jeg heller ikke har brug for at høre fra andre hvor klamme mine lyster/jeg er. Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 6 minutter siden: Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS? Forstår ikke hvad du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 8 minutter siden: Aha så jeg må godt nyde din bræk men ikk omvendt, i så fald er jeg dog ej med i din TS? Så man bruger det her indlæg, hvor hun siger at hver man/kvinde har sin lyst tilliiiiiige at understrege at der er nogle ting du ikke helt er nede med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. Juli, 2020 Bebop skrev, for 31 minutter siden: Det er almindeligt at tage afstand fra noget for at bekræfte sin egen identitet, fordi det ellers er for angstfyldt - "tænk hvis andre tror jeg har de lyster - jeg må hellere tage afstand." Så hvis man nu er en lidt usikker person, så bliver det meget vigtigt at tage afstand fra andre som man ikke vil sammenlignes med. Det er det samme med dem, der bare er nødt til at kommentere, at en GP ser uattraktiv ud - det er en uderskudsagtig måde at prøve at hævde sig selv på, når man elsker sig selv for lidt, og er for bange for omgivelsernes fordømmelse. Jeg er sådant set ganske enig i ovenstående, men vil gerne tilføje at denne adfærd i så mange andre sammenhænge også benyttes til at signalere at man ikke falder uden for normerne i de sociale kredse man færdes i. Man skal jo helst ikke blive "udstødt", og derved ikke altid sagt for at hævde sig. Derved når vi jo så også frem til, at det faktisk kræver personlig styrke, at lade noget stå hen i det uvisse. Er man tavs kan man jo også risikere at få den her i hovedet "Den der tier samtykker" Som vel bare igen bekræfter at det faktisk kræver personlig styrke at lave noget stå hen i det uvisse. Skal vi så tale om de vattede og lidt påtaget tolerancer, så har vi formuleringer som: "Jeg har stort tolerance for folk forskellige seksuelle præferencer, men vil bar lige sige, at jeg ikke selv nyder den slags. Så.....et eller andet sted er budskabet i tråd oplægget nok ikke så ligetil som det ellers lyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Forstår ikke hvad du skriver Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 2 minutter siden: Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`? Diskuterer du ikke nu for at diskutere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 2 minutter siden: Igen, du vil ikke modtage mit bræk men jeg må gerne modtage dit, så hvori går grænsen`? Meget simpelt, den går ved giver/modtager lige hvad angår opkast Jeg holder fast i mine egne grænser/lyster Men derfor behøver jeg ikke at dømme andre for deres lyster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Chucknorris skrev, for 3 minutter siden: Diskuterer du ikke nu for at diskutere? No Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chucknorris Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 2 minutter siden: No "ok" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Meget simpelt, den går ved giver/modtager lige hvad angår opkast Jeg holder fast i mine egne grænser/lyster Men derfor behøver jeg ikke at dømme andre for deres lyster Alt forladt, jeg er dog ej hverken giver eler modtager i bræk men svarer blot på dit Indlæg, go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LoveGirls 194 Skrevet 20. Juli, 2020 Sjov nok at denne tråd endte med at handle om lysten til at give/modtage bræk, helt afsporet fra @Nemtøs glimrende indledning om folks underlige behov for at ytre deres fordomme til andres tilkendegivne ismer, selvom det ikke har relevans for trådens indhold. God nat 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RandomGuest1234 15 Skrevet 21. Juli, 2020 Altså hvad angår sexuelle lyster, er vi alle her fordi vi er nysgerrige ik'? Det er sgu ikke altid let at tage skridtet og skrive en efterlysning på ens lyster. Jeg synes nu det er lidt sippet at man tager ind i sådan et forum som sådan et her for at udtrykke sig så tankeløst. Men hvad ved jeg, det kan da også være at specifikke personer har en fetich i at opsøge sådanne forum bare for at kommentere nedladent på andre. @Nemtøs beskriver det egentlig meget klart. Man kan altid sige ting på en pæn måde, hvis ikke, lad bare være med at sige noget. Jeg er ellers bare en random gæst her. Synes ellers bare det var morsomt da @Thaimig slyngede opkast-eksemplet ud, hvorpå @Nemtøs køligt tager imod opfordringen og svarer egentlig ret sobert igenXDXDXD. Vi er sgu allesammen forskellige fra hinnanden. Det er sgu skøntXDXD!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 21. Juli, 2020 @Nemtøs har ret. Andres sexuelle lyster kan være klamme, men det er den enkeltes egen lyst der styrer valget. Jeg syntes at urin er klamt, men hvis andre har lyst, så skal jeg ikke fordømme dette. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LoveGirls 194 Skrevet 21. Juli, 2020 (edited) Jeg er selv fra en tid, hvor mange havde et stort behov for at tilkendegive, at de syntes bøsser og lesbiske var klamme. Nogengange kunne man et kort øjeblik mistænke dem for at forsøge at undertrykke en side af dem selv, som de ikke kunne anerkende. De fordomme er vores samfund heldigvis vokset fra. Jeg læser da indimellem om “ismer” herinde, hvor jeg føler en smule kvalm fornemmelse, ved tanken om at jeg selv skulle være involveret. Men jeg ser ingen grund til at smide det i hovedet på folk, som faktisk har udvist et vist mod ved at berette om det. Så keep on going, Perverds, vi har alle sammen brug for at få åbnet vores sind, så længe det er indenfor lovens grænser. Redigeret 21. Juli, 2020 af LoveGirls Forkert ordvalg 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 414 Skrevet 21. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: At jeg bliver mundkneppet til jeg kaster op, er faktisk en ikke udlevet fantasi. Ærgerligt at du ikke er i kbh, så havde jeg gerne hjulpet med at udleve den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 21. Juli, 2020 Da jeg læste efterlysningen/tråden omkring “ op kast” og så hvilke indlæg der var “kastet op” i tråden, fik jeg præcis den samme følelse som jeg bilder mig ind, ligger til grund for @Nemtøs tråd her. Jeg var faktisk på vej herind i generel for at lave et tilsvarende opslag. Men @Nemtøs kom mig så i forkøbet. Der er virkelig mange aspekter og afarter udi det sexsuelle jeg aldrig, som i aldrig, kommer til at være en del eller part i. Der er helt sikkert også adskillige, som aldrig kunne drømme om, at frekventerer de samme typer GP’ere som jeg og ej heller ønsker de samme ydelser. Men at begynde at være dommer eller rettere smagsdommer udi hvad andre måtte tænde på, eller have lyst til - Er det ikke rigtig langt fra netop konceptet her på EG? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg