Gentlemand-Finn 523 Skrevet 23. Juli, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden: Well... hvis jeg ser en rødhåret gå på gaden, så stormer jeg ikke over til ham (eller hende) og skriger "Du har ingen sjæl" - den mening holder jeg for mig selv, med mindre jeg bliver spurgt. Det problem som du virker til at være til valgt blind overfor, er at man skal kunne komme med en efterlysning herinde, uden at alle brølaberne (dig og jeg inkluderet) skal komme med vores personlige holdninger, til det der efterlyses. Ideen med efterlysninger, er gerne at hjælpe - din (eller min) mening til hvad der efterlyses er hamrende ligegyldigt. Netop eroguide burde være et sted for alle præferencer. Det er stadigt et spørgsmål om kontekst, er det ikke? Tak. Nogen gange er et røvhul, et røvhul - tænker ikke det er første gang du oplever en brugen af ordet, i en dialog du deltager i Hvad du gør hvis du møder en rødhåret på gaden, må du selv rode med. Det blander jeg mig ikke i. Det er faktisk sjældent jeg hører dit ynglings-ord. Eroguide er for alle, hvilket denne tråd indikerer. Redigeret 23. Juli, 2020 af Gentlemand-Finn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 23. Juli, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden: Well... hvis jeg ser en rødhåret gå på gaden, så stormer jeg ikke over til ham (eller hende) og skriger "Du har ingen sjæl" - den mening holder jeg for mig selv, med mindre jeg bliver spurgt. Det problem som du virker til at være til valgt blind overfor, er at man skal kunne komme med en efterlysning herinde, uden at alle brølaberne (dig og jeg inkluderet) skal komme med vores personlige holdninger, til det der efterlyses. Ideen med efterlysninger, er gerne at hjælpe - din (eller min) mening til hvad der efterlyses er hamrende ligegyldigt. Netop eroguide burde være et sted for alle præferencer. Det er stadigt et spørgsmål om kontekst, er det ikke? Tak. Nogen gange er et røvhul, et røvhul - tænker ikke det er første gang du oplever en brugen af ordet, i en dialog du deltager i Når der laves en tråd, må man formode at der kommer forskellige holdninger/meninger, og synpunkter kan man ikke tåle det, så må man overveje om man vil lave en tråd. Så længe man går efter bolden og ikke manden og bliver personlig, kan jeg ærlig talt ikke se hvad der skulle være galt. Jeg har selv en fod fetish og mange syntes også det er underligt/ulækkert, det lever jeg fint med, så længe man ikke genere mig personligt el på mit udseende. Syntes den om den rødhårede var et dårligt agument Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 23. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 7 minutter siden: Jeg har selv en fod fetish og mange syntes også det er underligt/ulækkert, det lever jeg fint med, så længe man ikke genere mig personligt el på mit udseende. Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg argumenterer blot for at min holdning til fødder, ikke hører til i en andens efterlysning. Så lavede du en efterlysning efter en der kunne noget med fødder, så kan jeg ikke se hvordan jeg hjælper på nogen måde ved at skrive "ej okay... klamt der" Lavede du en tråd i generel debat eller hyggesnak der hed "fodknep min mund" syntes jeg det ville være fint med en debat omkring hvor fødder høre til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 23. Juli, 2020 Gentlemand-Finn skrev, for 1 time siden: Eroguide er for alle, hvilket denne tråd indikerer. Jo Eroguide er bestemt for alle... som udgangspunkt, flere er blevet bedt om at holde sig væk og endda fået hjælp til det af moderationen Men de var jo heller ikke "gentlemand" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 23. Juli, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 15 minutter siden: Jo Eroguide er bestemt for alle... som udgangspunkt, flere er blevet bedt om at holde sig væk og endda fået hjælp til det af moderationen Men de var jo heller ikke "gentlemand" Præcis, og jeg er her stadig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen88 21 Skrevet 23. Juli, 2020 (edited) Slf..Havde jeg regnet med der nok skulle komme nogle ligegyldige kommentar men jeg havde på en måde håbet på at denne side var folk mere voksen hvor man kun bidrage med noget fornuftigt da vi alle jo burde være voksne mennesker og burde have noget bedre at give sig til det skal lige siges har aldrig rigtig brugt siden det anden gang på flere år men at folk ikke har noget har noget mere fornuftigt at give sig til er da på en måde lidt sørgeligt jeg er selv sådan kan jeg ikke bidrage med noget fornuftigt i en tråd fedter jeg videre hvor jeg kan da jeg ellers har andre ting at give mig til det ville en hver der laver et opslag da få mest ud af men sådan er vi jo alle forskellige men regner man tiden ud folk bruger på ligegyldige kommentar kunne de jo lige så godt bestille 3-4 timer hos en gp det da 10 gange sjover og mere fornuftigt Redigeret 23. Juli, 2020 af Thomsen88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 23. Juli, 2020 Nemtøs skrev, den 20.7.2020 at 23:32: Gang på gang undres jeg over at efterlysninger skal spoleres af brugere som har behov for at fortælle at efterlyser har en klam lyst. Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Jeg forsøger selv ikke at dømme andres lyster (ligelænge lysterne ikke er ulovlige/strafbare. Jeg kan sagtens finde andres lyster klamme, men jeg har ikke behov for at fortælle at deres lyster er klamme eller komme med andre hånlige bemærkninger. Hvis I ikke har noget pænt at sige eller bidrage til en efterlysning/anmeldelse, så hold da jeres væmmelse for jer selv. Klamme lyster. Det er udviklingen som kan støde mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17575 Skrevet 23. Juli, 2020 Thomsen88 skrev, for 25 minutter siden: jeg er selv sådan kan jeg ikke bidrage med noget fornuftigt i en tråd fedter jeg videre jeg har sku andre ting at bruge min tid på men sådan er vi jo alle forskellige men regner man tiden ud man bruger på ligegyldige kommentar kunne man jo lige sådan godt bestille 3-4 timer i ugen hos en gp Som sagt, så gjort. Jeg kan heller ikke bidrage med noget fornuftigt, så fedter også videre. Var det 3-4 timer man fik så hos en GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 23. Juli, 2020 Det er en naturlig reaktion når folk tager afstand med det ukendte. Reaktioner kan være bredt og stort. Den største reaktion er reaktion, hvilke er meget normalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen88 21 Skrevet 23. Juli, 2020 (edited) Bananas skrev, for 33 minutter siden: Som sagt, så gjort. Jeg kan heller ikke bidrage med noget fornuftigt, så fedter også videre. Var det 3-4 timer man fik så hos en GP? Hvor står det ? I ugen var lidt overdrevet men Det var da mere fornuftig og sjovere at bruge sin tid der end at komme med kommentar der ikke drejer sig om efterlysningen sådan ser jeg på det men sådan er vi jo alle forskellige Redigeret 23. Juli, 2020 af Thomsen88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 23. Juli, 2020 Nemtøs skrev, den 20.7.2020 at 23:32: Gang på gang undres jeg over at efterlysninger skal spoleres af brugere som har behov for at fortælle at efterlyser har en klam lyst. Hvorfor ikke lade folk have deres lyster i fred, særligt når vi er på en side der formidler købesex. Jeg forsøger selv ikke at dømme andres lyster (ligelænge lysterne ikke er ulovlige/strafbare. Jeg kan sagtens finde andres lyster klamme, men jeg har ikke behov for at fortælle at deres lyster er klamme eller komme med andre hånlige bemærkninger. Hvis I ikke har noget pænt at sige eller bidrage til en efterlysning/anmeldelse, så hold da jeres væmmelse for jer selv. Kære nemtøs. Reaktioner er reaktioner, du kan ikke ændre på menneskets normale reaktionsmønster. Du er en prisværdig person med en kamp som er ulige, det gælder flere områder. Du er i en branche hvor det nemmeste er klamme holdninger trods handlingerne er det samme. En mand som efterlyser bræk, er ikke ringere menneske end direktøren som knepper med blindfold og smitter konen med klamydia og som slipper afsted i sit dress og dyre Jaguar. Pigen som modtager penge er heller ikke højere eller lavere end strandvejen eller Bloggere som sælger deres reklamer mod sjælen. (Det er klamt med energidrik når der findes Coke) (det er en joke) Mennesket har bare deres reaktioner på det ukendte selvom de selv er ukendte. NEMTØS: Du er et fantastisk menneske, du kan ikke ændre andre uden deres vilje. Kys til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 24. Juli, 2020 Manu skrev, for 5 timer siden: Kære nemtøs. Reaktioner er reaktioner, du kan ikke ændre på menneskets normale reaktionsmønster. Du er en prisværdig person med en kamp som er ulige, det gælder flere områder. Du er i en branche hvor det nemmeste er klamme holdninger trods handlingerne er det samme. En mand som efterlyser bræk, er ikke ringere menneske end direktøren som knepper med blindfold og smitter konen med klamydia og som slipper afsted i sit dress og dyre Jaguar. Pigen som modtager penge er heller ikke højere eller lavere end strandvejen eller Bloggere som sælger deres reklamer mod sjælen. (Det er klamt med energidrik når der findes Coke) (det er en joke) Mennesket har bare deres reaktioner på det ukendte selvom de selv er ukendte. NEMTØS: Du er et fantastisk menneske, du kan ikke ændre andre uden deres vilje. Kys til dig Tak dr phil wau flot beskrevet, det må jeg sige. Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ( sorry ku ikke lade være ) ps Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 57 minutter siden: Tak dr phil wau flot beskrevet, det må jeg sige. Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ( sorry ku ikke lade være ) ps Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod. Jeg kender ikke personen bag profilen, har hverken mødt eller skrevet med personen. Det er en nyoprettet profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Jeg kender ikke personen bag profilen, har hverken mødt eller skrevet med personen. Det er en nyoprettet profil. Tænkte jeg nok, total overfladisk i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 3 minutter siden: Tænkte jeg nok, total overfladisk i mine øjne Hvis han har læst mine opslag og har fået et positivt indtryk af mig som person, men ja han kender mig ikke...så lidt for store ord han bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Hvis han har læst mine opslag og har fået et positivt indtryk af mig som person, men ja han kender mig ikke...så lidt for store ord han bruger. Ligesom dengang, ham klovnen arrangerede GB for dig på fyn og der var ikke det han ikke kunne, for så at slette sin profil . Folk med store ord uden at kende en person og der er ikke det de ikke kan osv, det er noget som giver mig bræk fornemmelser . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 4 minutter siden: Ligesom dengang, ham klovnen arrangerede GB for dig på fyn og der var ikke det han ikke kunne, for så at slette sin profil . Folk med store ord uden at kende en person og der er ikke det de ikke kan osv, det er noget som giver mig bræk fornemmelser . Jeg tager stærkt afstand fra folk, både mænd og kvinder som lover noget som de hverken kan eller er i stand til. Jeg har altid holdt mine aftaler og aldrig givet udtryk for mere end jeg kan/vil. Der findes rådne frugter på både han og hun grenene herinde. Fx. i den periode hvor alt var lukket ned, var der flere gp'er som havde meget travlt med at fortælle herinde hvor liderlige de var, hvorfor ikke bare skrive at de manglede deres kunder i deres butik ( fatter ikke at der er så mange naive mænd) Jeps, jeg er selv naiv, idet jeg tror (og er opdraget til), at man holder hvad man lover. Jeg har fået smidt meget lort i hovedet, fordi jeg ikke bare knepper med hvem som helst. Jeg er selektiv, og det må jeg gerne være selvom jeg er fritidsluder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 22 minutter siden: Fx. i den periode hvor alt var lukket ned, var der flere gp'er som havde meget travlt med at fortælle herinde hvor liderlige de var, hvorfor ikke bare skrive at de manglede deres kunder i deres butik ( fatter ikke at der er så mange naive mænd ja det lagde jeg også mærke til. Det var lidt morsomt - for det var sgu så gennemskueligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 24. Juli, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 28 minutter siden: Jeg tager stærkt afstand fra folk, både mænd og kvinder som lover noget som de hverken kan eller er i stand til. Jeg har altid holdt mine aftaler og aldrig givet udtryk for mere end jeg kan/vil. Der findes rådne frugter på både han og hun grenene herinde. Fx. i den periode hvor alt var lukket ned, var der flere gp'er som havde meget travlt med at fortælle herinde hvor liderlige de var, hvorfor ikke bare skrive at de manglede deres kunder i deres butik ( fatter ikke at der er så mange naive mænd) Jeps, jeg er selv naiv, idet jeg tror (og er opdraget til), at man holder hvad man lover. Jeg har fået smidt meget lort i hovedet, fordi jeg ikke bare knepper med hvem som helst. Jeg er selektiv, og det må jeg gerne være selvom jeg er fritidsluder. ja og de samme som sagde herinde at de holdt pause pga Corona, mens deres annoncer kørte aktivt videre og ny opdateret dagligt på AL samtidig . Redigeret 24. Juli, 2020 af MalerKbhK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Der findes rådne frugter på både han og hun grenene herinde. Fx. i den periode hvor alt var lukket ned, var der flere gp'er som havde meget travlt med at fortælle herinde hvor liderlige de var, hvorfor ikke bare skrive at de manglede deres kunder i deres butik ( fatter ikke at der er så mange naive mænd) . Jeg bemærkede det også, men skal det forstås som et eksempel på rådne frugter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juli, 2020 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Jeg bemærkede det også, men skal det forstås som et eksempel på rådne frugter ? Så lad mig bruge lidt andre ord, manipulation, uærlighed, skjulte hensigter, bondefangeri. Jeg sætter stor pris på at man kalder tingene hvad de er, dog på en ordentlig måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Så lad mig bruge lidt andre ord, manipulation, uærlighed, skjulte hensigter, bondefangeri. Jeg sætter stor pris på at man kalder tingene hvad de er, dog på en ordentlig måde Tja...… Uagtet om man bryder sig om den slags adfærd, så kunne det måske også beskrives lidt mere neutralt som et behov for: Eksponering Bekræftelse Flirt Vedligeholdes af ens relationer Dirty snak omkring hvordan ned lukningen påvirker ens seksuelle drifter Det er vel ikke raketvidenskab, at nedlukningen for nogle GP´er også havde økonomiske konsekvenser, så jo noget kan bestemt også udspringe af frustration eller måske endda lysten til at bryde nedluknings påbuddet. Det er jo op til hver enkelt at tolke den slags adfærd, hvad der virkelig ligger til grund er straks sværere at vide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juli, 2020 TheVoice skrev, for 32 minutter siden: Tja...… Uagtet om man bryder sig om den slags adfærd, så kunne det måske også beskrives lidt mere neutralt som et behov for: Eksponering Bekræftelse Flirt Vedligeholdes af ens relationer Dirty snak omkring hvordan ned lukningen påvirker ens seksuelle drifter Det er vel ikke raketvidenskab, at nedlukningen for nogle GP´er også havde økonomiske konsekvenser, så jo noget kan bestemt også udspringe af frustration eller måske endda lysten til at bryde nedluknings påbuddet. Det er jo op til hver enkelt at tolke den slags adfærd, hvad der virkelig ligger til grund er straks sværere at vide. Folk må selvom hvad de gør, men når noget lugter langt væk af falskhed, reagere jeg negativt på det. Men jeg holder det for mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Folk må selvom hvad de gør, men når noget lugter langt væk af falskhed, reagere jeg negativt på det. Det gør jeg sgu også Dog har jeg igennem livet lært, at der ikke kun findes en sandhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manu 9 Skrevet 24. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 7 timer siden: Tak dr phil wau flot beskrevet, det må jeg sige. Du skriver nemtøs er en fantastisk menneske, bliver da lidt nysgerig om du kender nemtøs siden du kan udfolde dig med så flotte ord, ellers er det meget overfladisk og engang bræk i mine øre, nu vi snakker om bræk ( sorry ku ikke lade være ) ps Jeg har selv skrevet en del med nemtøs da jeg var på EG tidligere og har bestemt intet i mod hende, tværdigmod. Jeg kender ikke Nemtøs, men har set lidt programmer med dr Phil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg