M Fyn 10 Skrevet 21. Juli, 2020 Kære alle sammen Jeg er rykket til det fynske da jeg har fået et spændende job, der dog også er ret eksponeret. jeg er lidt udfordret af at jeg ikke tør blive set ved SM-domicilerne , som jeg oplever meget lidt diskrete i Det fynske. Er det kun mig der oplevet dette eller hvad gør I andre? de bedste hilsner Mike Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 21. Juli, 2020 bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind @M Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 21. Juli, 2020 Velkommen til det Fynske Måske du ikke kender alle de frække adresserne - På med sol brillen og en cap, så er der ingen som ser dig God fornøjelse Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13882 Skrevet 21. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, 1 time siden: bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind @M Fyn Aftal evt. med værtinden, når du er lige i nærheden, at hun lader døren stå på klem, så du ikke behøver stå udenfor og vente på at der bliver lukket op, men kan gå lige ind og evt. låse døren bag dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenbrun 14 Skrevet 21. Juli, 2020 Hej Der intet at frygte. Madame Elisabeht er dejlig og rar. Med venlig hilsen Søren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 21. Juli, 2020 sørenbrun skrev, for 3 minutter siden: Hej Der intet at frygte. Madame Elisabeht er dejlig og rar. Med venlig hilsen Søren nu er det et generelt spørgsmål om diskretion @sørenbrun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1054 Skrevet 21. Juli, 2020 Engang jeg kom ud fra en thaiklinik, stod en kendt TV vært og ventede, iført lang frakke, solbriller og hat. Det vil jeg ikke anbefale, han var nem at kende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 22. Juli, 2020 kunne du se hvem det var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden: kunne du se hvem det var Det ville sku være meget inddiskret at afslører det, folk selv offentlige kendte har vel også ret til et privatliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M Fyn 10 Skrevet 23. Juli, 2020 Tak for jeres svar. solbriller og cap er ikke rigtig en mulighed, og det er nok lige så meget frygten for at blive set på vej ud som for at blive set på vej ind der trigger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg