Agent 007 415 Skrevet 24. April, 2013 Først blev jeg hamrende misundelig da jeg så overskriften, men da jeg fik set nærmere på billederne, ligner det vist betonlebber alle sammen http://www.bt.dk/udland/se-billederne-n ... erkebiskop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 24. April, 2013 Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 24. April, 2013 Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget? PSY skal vidst til at oppe sig! Det er faktisk sjældent kønne piger der demonstrere på denne måde. Det er det samme når de laver nøgenløb på Roskilde Festival :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget? Hehe, kan prøver at undvige strålerne fra pigers kondom belagte vandflasker Ligesom brødrene Dalton undviger kuglerne i Lucky Luke filmene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 24. April, 2013 Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh. Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget ligende, "for fanden da os de vantro hunde". :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh. Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget lignede, "for fanden da os de vantro hunde". Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 24. April, 2013 Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen Hvis biblen taler sandt kommer jeg nok ikke i himlen ligesom mange andre mennesker. Til gengæld kommer jeg til et sted som er dejlig varmt, og hvor folk kender mig. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 8. Maj, 2013 Jeg taber alt for personer som dem, der stormer ind og opfører sig som idioter. Efter min mening skal de brydes i jorden og smides ud med magt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 9. Maj, 2013 Jeg taber alt for personer som dem, der stormer ind og opfører sig som idioter. Efter min mening skal de brydes i jorden og smides ud med magt. :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 9. Maj, 2013 Jeg taber alt for personer som dem, der stormer ind og opfører sig som idioter. Efter min mening skal de brydes i jorden og smides ud med magt. Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 9. Maj, 2013 Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så. Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 9. Maj, 2013 Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 9. Maj, 2013 Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer... Hvor kommer jeg så? Det kunne jeg da godt tænke mig at vide? Siden du nu er så klog på hvem jeg er, og hvor jeg kommer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg