Hop til indhold
Agent 007

Først tænkte jeg YES!, men så...

Recommended Posts

Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget?

PSY skal vidst til at oppe sig! Det er faktisk sjældent kønne piger der demonstrere på denne måde. Det er det samme når de laver nøgenløb på Roskilde Festival :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, kan prøver at undvige strålerne fra pigers kondom belagte vandflasker :lol:

Ligesom brødrene Dalton undviger kuglerne i Lucky Luke filmene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh.

Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget ligende, "for fanden da os de vantro hunde". :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh.

Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget lignede, "for fanden da os de vantro hunde". :)

Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen :D

Hvis biblen taler sandt kommer jeg nok ikke i himlen ligesom mange andre mennesker. Til gengæld kommer jeg til et sted som er dejlig varmt, og hvor folk kender mig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg taber alt for personer som dem, der stormer ind og opfører sig som idioter.

Efter min mening skal de brydes i jorden og smides ud med magt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så.

Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? :)

Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer...

Hvor kommer jeg så? Det kunne jeg da godt tænke mig at vide? :)

Siden du nu er så klog på hvem jeg er, og hvor jeg kommer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...