Blender 116 Skrevet 2. August, 2020 slapman skrev, for 4 minutter siden: Det er hende. Det er nok brillerne eller min begyndende alzheimer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FlemmingA Skrevet 2. August, 2020 Kan også bekræfte at det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 280 Skrevet 2. August, 2020 (edited) Hej Hun brugte et andet navn først og havde ikke ægte billeder, men accepterede whatsapp til verifikation Da jeg talte med hende på whatsapp forklarede jeg hende samtidigt at hun så brand godt ud og burde bruge egne billeder 100 % Det gjorde hun då og skiftede sit navn samtidigt... hvad navn hun brugte først husker jeg ikke mere Redigeret 2. August, 2020 af Happy69luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 660 Skrevet 3. August, 2020 Jeg har.også besøgt Ariana idag. En dejlig ung pige. Bj uden kondom var fremragende og sex akten var super god 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kent hansen 31 Skrevet 3. August, 2020 jeg har også besøgt Ariana . jeg synes at hendes room mate Karla er mere lækker og er superflot og giver en bedre service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kami 5 Skrevet 5. August, 2020 Hun svare ikke på sms eller opkald. Hendes billeder på annoncen er der heller ikke mere. er der nogen der ved om hun er taget hjem eller holder en lille pause? jeg skrev nemlig med for nogle dage siden der sagde hun at hun ville være her til 1.october nogen der ved noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 280 Skrevet 25. August, 2020 Hej Drenge Hun er tilbage og det er himmelsk.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajorTom 538 Skrevet 25. August, 2020 Ja, hun er en skøn tøs. På Amager igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 275 Skrevet 25. August, 2020 Frederiksberg. Desværre ikke multicum inkl i 30min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanks85 2 Skrevet 25. August, 2020 2 pop i 45min. lækker tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg