Guest Valderrama Skrevet 25. Juli, 2020 (edited) Halløj forum Er der nogen erfaringer med denne smukke pige? https://annoncelight.dk/showad/299485 Redigeret 25. Juli, 2020 af Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 26. Juli, 2020 Hun arbejder samme sted som Eva. så hende hurtig bagfra ser godt ud det jeg så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karloman 15 Skrevet 29. Juli, 2020 Har været forbi, hun er virkelig smuk i min verden. Umiddelbart tror jeg også at det er hende på billederne, men det er lidt svært at afgøre pga sløringen. Synes også at hun levere varen. Jeg troede at jeg var ved at få mere end jeg havde betalt for, da hun tog den i munden. Men da hun lidt efter ville ride mig. Kunne jeg se at hun havde givet mig gummi på, med munden uden at jeg havde opdaget det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 837 Skrevet 30. Juli, 2020 (edited) Dejligt store bryster, ser det ud til - men de er vel ikke naturlige, @Karloman? Selvom det står i annoncen Redigeret 30. Juli, 2020 af ChoosyVery Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 31. Juli, 2020 Kan se hun er i Aarhus nu, er der nogen der ved hvor som kan give et hint? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 4. August, 2020 Aarhusfyr1974 skrev, den 31.7.2020 at 08:29: Kan se hun er i Aarhus nu, er der nogen der ved hvor som kan give et hint? Omkring Langenæs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 5. August, 2020 Karloman skrev, den 30.7.2020 at 00:20: Har været forbi, hun er virkelig smuk i min verden. Umiddelbart tror jeg også at det er hende på billederne, men det er lidt svært at afgøre pga sløringen. Synes også at hun levere varen. Jeg troede at jeg var ved at få mere end jeg havde betalt for, da hun tog den i munden. Men da hun lidt efter ville ride mig. Kunne jeg se at hun havde givet mig gummi på, med munden uden at jeg havde opdaget det :) Hvordan var hendes blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg