Hop til indhold
nuser9

Hvor mange gange har i besøgt den samme pige??

Recommended Posts

Jeg kan godt lide at se den samme pige/kvinde flere gange.

Besøgte den samme 11 gange, men hun er stoppet. :(

Hvor mange gange har i besøgt den samme??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er 11-12 gange der er det højeste antal besøg hos den samme.

En hel del 2-3-4-5 gange og rigtig mange en enkelt gang.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lige så mange gange det er praktisk muligt.

Hvis jeg fornemmer at der er noget samhøringhed og fælles linier at bygge videre på, så fortsætter jeg med at besøge pigen, indtil et eller andet praktisk afslutter "forholdet" Endnu har jeg ikke stoppet med at besøge nogen pga kedsomhed eller lignende.

Min "karriere" inden for købesex, startede hos thai piger, og der er nogle af dem jeg har besøgt 30-40 gange, måske mere for en enkelts vedkommende. Disse forhold er altid afsluttet med at hun flytte tilbage til Thailand, eller til en andel del af Danmark.

Der har selvfølgelig været en del piger jeg kun har besøgt en enkelt gang, fordi jeg ikke fandt nogen fælles melodi.

Det kan lyde lidt kedsommeligt ikke at afprøve flere muligheder, men sex for mig - som for mange andre - bliver bedre og bedre for hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ingen lang karriere blandt sexformidlere.

Som formodentlig mange andre begyndte jeg på thaiklinikkerne, og dem har jeg besøgt en del af, omend langt fra i en størrelsesorden, der når op i nærheden af OD's.

Der var som oftest tale om engangsbesøg, når jeg havde set noget interessant på Hedomax/Gimel/EG. Der var dog klinikker, jeg besøgte flere gange med deres forskellige piger, og der har været et par helt specifikke thaipiger, jeg vendte tilbage til tre til fire gange.

Indimellem thaibesøgene gjorde jeg også afstikkere til flere danske piger samt andre, jeg fandt interessante, inden jeg stødte på en pige, som jeg svingede rigtigt godt med, og som jeg indtil nu har besøgt vel nok op mod en halv snes gange.

For mig er det ikke mængden af forskellige steders oplevelser, der tæller, men kvaliteten af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må blankt erkende, at jeg er til engangsbesøg.

Ikke fordi, jeg ikke ved, at sexen bliver bedre, når man har prøvet nogle gange, men fordi spændingen ved en ny pige i den grad tiltrækker mig.

Og så lige også, fordi min personlighed gør, at jeg tenderer til meget hurtigt at blive forelsket og absolut intet ønske har om at komme over i husbukkesegmentet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid holdt mig til 2-3 piger afgangen

Som jeg har besøgt fast på skift i en længer periode

De sidste par år har jeg dog holdt mig til den samme pige

Jeg har nok besøgt hende 30 gange måske mere de sidste 4-5 år

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har altid holdt mig til 2-3 piger afgangen

Som jeg har besøgt fast på skift i en længer periode

De sidste par år har jeg dog holdt mig til den samme pige

Jeg har nok besøgt hende 30 gange måske mere de sidste 4-5 år

Mvh bager

Nikita Darling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Meine lieber Onslow-tror ikke husbukke er forelskede. Nærmere feinschmachere. (Kan ikke lave umlaut)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meine lieber Onslow-tror ikke husbukke er forelskede. Nærmere feinschmachere. (Kan ikke lave umlaut)

Det første tror jeg så for os begge 2. :D

Spærg dem, om de ikke gladeligt ville lade sig skille fra konen, hvis Darlingen bød sig til med ægteskab/forhold for øje.

De vil nok benægte det, men enhver kan jo tænke sit, og salige er de stærke i troen. :)

Og en Feinchsmäcker er vist ikke én, der spiser steak, hver gang vedkommende går på restaurant!

Heller ikke med Umlaut. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita Darling?

Helt rigtigt det er nikita Darling

Og det er der vel ikke noget galt med

Og bare roglig jeg er ikke forelskede eller troer på ægteskab med nikita

Jeg ved godt det kun er for sjov ;)

Mvh 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte min sædvanlige købesexleverandør første gang i Aug. -08. Det var min første købesex overhovedet . Siden da har jeg besøgt hende i gennemsnit en gang om måneden. Derudover har der været nogle løse 'one night'ere' og og enkelte piger jeg har besøgt flere gange.

Jeg kunne have holdt bil for de penge, men jeg har bil og velværet og livskvaliteten ved at have mulighed for de skønne købesexoplevelser, overstiger for mig langt den livskvalitet jeg kunne opleve ved en ny bil :)

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg kan godt lide at se den samme pige/kvinde flere gange.

Besøgte den samme 11 gange, men hun er stoppet. :(

Hvor mange gange har i besøgt den samme??

Når jeg tænker tilbage på de sidste godt 20 år med periodisk brug af købesex, de længste perioder op til tre fire år, har jeg haft flere faste damer i flere forskellige lande, som jeg har besøgt mange gange.

For mig tager det mindst et par besøg, måske endda flere, inden det kører på skinner.

Og jeg har virkelig haft mange gode oplevelser med langtidskontakter. Nogle af de piger er dog blevet for dvaske, et par stykker blev for grådige, men langt de fleste af de samarbejder stoppede af praktiske årsager. At den prostituerede flyttede, eller at jeg gjorde det.

Jeg har gode erfaringer med at komme hos den samme mange gange.

Men det betyder dog ikke, at det ikke kan være spændende og givende at være sammen med én prostitueret én enkelt gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og en Feinchsmäcker er vist ikke én, der spiser steak, hver gang vedkommende går på restaurant!

Heller ikke med Umlaut. :D

Der er vist heller ikke behov for at kunne lave en Umlaut her, for begrebet staves faktisk ”Feinschmecker”.

Jeg har godt nok fået ægteskabstilbudsantydninger fra et par thaipiger, men har naturligvis afslået. Selv er jeg ikke typen, der går og shopper koner, men var der ikke noget med, at du for ikke så længe siden skrev, at du allerede var på kone nr. 4?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende er det som en slags regel max to gange.

Har det som andre, at det er fedt at møde en ny pige. Er hun god, bestiller jeg hende med glæde igen. Der er dog enkelte, hvor kemien har været helt i top og de har så været på besøg et par gange mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har besøgt PAYA i gennem mange år, har ikke antallet, men det er over 20 gange.

har også gået igen, da hun ikke var i humør til at yde god sex.

det tager jeg hatten af for.

hun er er dejlig tøs.

ikke ung mere, men kan sit kram og nyder det.

det gør jeg også hver eneste gang!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Som beskrevet i et indløg, så fik jeg privat tlf. nr. af en pige/dame fra en klub i Hamburg, og det har nu udviklet sig til foreløbig 3 besøg, men der kommer helt sikkert flere :D Vi går ud og spiser sammen m.m., og det er næsten et "kæresteforhold", og det har vores sex også udviklet sig til :D - så et eller andet sted er jeg jo nok blevet lidt forelsket i hende, men jeg nyder det sgu når vi er sammen - både i og uden for sengen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

3

4 forskellige piger har jeg været hos 3 gange. Langt de fleste af pigerne har jeg kun besøgt én gang.

Jeg er mest til det nye og spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er et stykke hen af vejen enig med Århuselsker at sex bliver bedre jo flere gange man besøger hende, men omvendt så er det også min erfaring at på et tidspunkt topper det, så bliver det ikke bedre, men det bliver ved med at være ligeså godt hver gang. For mig også lidt kedeligt i længden måske.

Så jeg er både til de nye piger, som jeg ikke kender og så til de gode gamle jeg kender.

Besøger man en pige fast, betyder det ikke for mig, at man skal være følelsesmæssigt involveret i pigen. Jeg er ikke til det der som jeg opfatter som værende noget dating-kæreste-lignende noget når der er penge involveret. Det er og bliver alt for falsk for mig på alle måder når pengene er afgørende for det samvær. For mig er det tusinde gange mere givende at have et følelsesmæssigt forhold til en pige, som jeg ikke betaler for mit samvær end for en, som kræver cirka 40 kr i minuttet for hendes samvær med mig.

Jeg har læst at det er vigtigt for nogle at have nogle lange dybe samtaler med den samme pige når de besøger hende fast igen eller sværge hende troskab som kunde eller få en middagsdate med hende (mod betaling) og Girllover skriver også åbent at han er forelsket. Det er jeg heller ikke til. Vil jeg se en pige dybt i øjnene og flette fingre med hende over indsigtsfulde samtaler eller få en middagsdate er det ikke mig at gøre det på et bordel, jeg går på bordel for det uforpligtende sex og lader iøvrigt kroppene tale deres sprog også hos de piger jeg besøger fast. Sådan har vi jo så forskellige behov. Selvfølgelig kan man da blive forelsket, men jeg kan ikke blive forelsket i nogen, sålænge jeg betaler for at de er sammen med mig. Det er ganske enkelt ikke muligt for mig. :)

Hej

Som beskrevet i et indløg, så fik jeg privat tlf. nr. af en pige/dame fra en klub i Hamburg, og det har nu udviklet sig til foreløbig 3 besøg, men der kommer helt sikkert flere :D Vi går ud og spiser sammen m.m., og det er næsten et "kæresteforhold", og det har vores sex også udviklet sig til :D - så et eller andet sted er jeg jo nok blevet lidt forelsket i hende, men jeg nyder det sgu når vi er sammen - både i og uden for sengen :D

Girllover, hvis jeres forhold er blevet til nærmest et kæresteforhold og du er blevet lidt forelsket i hende, som du skriver, så betaler du vel ikke for hendes samvær ? Hvis du ikke gør det, så til lykke med din nye kæreste. Hvis du betaler for hendes samvær og er blevet lidt forelsket i hende, så er du også klar over, at du løber en forholdsvis høj risiko for at få knust dit forelskede hjerte, hvis det ender med, at det kun var dine penge hun elskede ? Jeg er ikke ude efter dig som person, men jeg ser bare en fare for dig og dit hjerte, hvis du går rundt og er forelsket i en pige, du betaler for at være sammen med dig, så det er faktisk vel ment, hvad jeg spørger dig om. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gej Aros

Jeg skriver jo også kæresteforhold i anførsstegn, og LIDT foreösket, netop fordi der er penge involvet. Jeg skal nok passe på "hjertet" :D Jeg er også blevet for gammel (og grim) til at være tilstrækkelig naiv til at tro det kun handler om kærlighed, men det gør det (for mit vedkommende) ikke mindre - skal vi kalde det hyggigt, og hun er stadig sød :D Og et eller andet sted tror jeg ikke hun udlever sit privat nr., og efter 1 "date" sin privat adresse m.m. til alle og enhver (måske er jeg alligevel lidt ungdommelig naiv :) )

P.S - med den tid vi tilbringer sammen, og det vi gør sammen, så betragter jeg også nærmest beløbet der er tale om som symbolsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har vel besøgt Lulu Love en 10-15 gange og vil forsætte så længe jeg kan :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del piger jeg har besøgt et par gange eller 3. Sandra på pussy galores en 7-8 gange indtil videre og der kommer helt sikkert mange flere besøg hos hende.

Men ultra gudinde nr 1 har jeg ikke tal på. En 30+ and counting er det vel blevet til. Og hende planlægger jeg at blive ved med at se til engang vi er på plejehjem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det holder jeg slet ikke tal på men når jeg finder en pige hvor der er en go kimi mellem os bliver det til mange besøg da jeg syntes at det bliver bedre og bedre for hvergang og har da været heldig med at finde piger der passer sammen med mig mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...