Guest Nemtøs Skrevet 27. Juli, 2020 Jeg har med jævne modtaget en mail fra en mand. Efter lidt skriveri lavede vi en aftale, men kort tid efter skrev han at han blot havde halvdelen af det aftalte beløb. Jeg aflyste aftalen. Han fortsætter med at skrive med jævne mellemrum og jeg afviser eller bare sletter beskederne. I dag gav han lyd fra sig igen. Han spurgte igen og igen efter det samme, og denne gang takkede jeg ja tak til at mødes. Han spurgte efter sugar hvortil jeg svarede 1 kr per time. Nu er der tavshed??? Det kan åbenbart blive for billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 27. Juli, 2020 Jeg hilser denne nye udvikling velkommen, og håber at andre piger vil lade sig inspirere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer56 54 Skrevet 27. Juli, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg har med jævne modtaget en mail fra en mand. Efter lidt skriveri lavede vi en aftale, men kort tid efter skrev han at han blot havde halvdelen af det aftalte beløb. Jeg aflyste aftalen. Han fortsætter med at skrive med jævne mellemrum og jeg afviser eller bare sletter beskederne. I dag gav han lyd fra sig igen. Han spurgte igen og igen efter det samme, og denne gang takkede jeg ja tak til at mødes. Han spurgte efter sugar hvortil jeg svarede 1 kr per time. Nu er der tavshed??? Det kan åbenbart blive for billigt Det var sgu et godt svar, selvom det nok er for indviklet for vedkommende til at forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Juli, 2020 Oldtimer56 skrev, 1 time siden: Det var sgu et godt svar, selvom det nok er for indviklet for vedkommende til at forstå Der er totalt tavshed nu.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 27. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har med jævne modtaget en mail fra en mand. Efter lidt skriveri lavede vi en aftale, men kort tid efter skrev han at han blot havde halvdelen af det aftalte beløb. Jeg aflyste aftalen. Han fortsætter med at skrive med jævne mellemrum og jeg afviser eller bare sletter beskederne. I dag gav han lyd fra sig igen. Han spurgte igen og igen efter det samme, og denne gang takkede jeg ja tak til at mødes. Han spurgte efter sugar hvortil jeg svarede 1 kr per time. Nu er der tavshed??? Det kan åbenbart blive for billigt Sådan, så kan han lære det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 27. Juli, 2020 Hvis han bliver ved, hvorfor så ikke blokere hans nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 27. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg har med jævne modtaget en mail fra en mand. Efter lidt skriveri lavede vi en aftale, men kort tid efter skrev han at han blot havde halvdelen af det aftalte beløb. Jeg aflyste aftalen. Han fortsætter med at skrive med jævne mellemrum og jeg afviser eller bare sletter beskederne. I dag gav han lyd fra sig igen. Han spurgte igen og igen efter det samme, og denne gang takkede jeg ja tak til at mødes. Han spurgte efter sugar hvortil jeg svarede 1 kr per time. Nu er der tavshed??? Det kan åbenbart blive for billigt Den løste du sgu godt. Så kan Cheap-Charlie ikke få den sejr, at presse dig ned i pris. Hvilket sikkert er det, der får den til at gå i bukserne på ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 40 minutter siden: Hvis han bliver ved, hvorfor så ikke blokere hans nr Han mailer og har registreret mailen som spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 27. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: .....hvortil jeg svarede 1 kr per time. Konge kommentar. NB. Antager at gummi var inkluderet i prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg